Резюме від 14 червня 2021 PRO

Павлів Наталія Юріївна

Директор з маркетингу, керівник з розвитку

Повна зайнятість.

Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 08.2019 по нині (1 рік 10 місяців)
ТзОВ "ТВК "Компанія Волді" ТМ CHOCOBOOM, Львів (Кондитерський ринок, виробництво та продаж солодощів)

- підготовка та реалізація маркетингової стратегії розвитку для бренду Chocoboom на 2019, 2020 та 2021 рр.;
- формування Департаменту маркетингу «з нуля»: підбір та адаптація персоналу, розробка мотиваційної системи, системи планування та звітності, управління персоналом;

- формування відділу мерчендайзингу – підбір супервайзера та мерчендайзерів, контроль звітності та ефективності роботи;
- налагоджено системну роботу з національним та локальними мережами. Управління трейд-маркетинговими бюджетами, розробка та погодження активностей, проведення річних стратегічних перемовин з мережами;

- забезпечено системну роботу з дистриб’юторами: підготовка та запуску щомісячних активностей для торгових представників дистриб’ютора, власників торгових точок, продавців, кінцевих покупців;

- управління товарним асортиментом: виведено з ринку нерентабельні продукти, змінено дизайни на більшість видів поточного асортименту, випущено на ринок 12 новинок з них 2 інноваційні – конопляний батончик Hempen та шоколадний попкорн “FRENCH!”. Розроблено категоризацію товарного портфеля бренду, позиціювання суббрендів. Підготовано планограми викладки продукції для мереж та роздрібу;

- формування інтернет-маркетингової стратегії. Запуск інтернет магазину та соц. мереж на системній основі з високим коефіцієнтом фідбеку по продажах:
https://chocoboom.com.ua/, <span class="hidden-print" style="display: inline-block">[<a href="#contactInfo"><nobr>відкрити контакти</nobr></a>]</span><span class="visible-print-inline">(див. вище в блоці «контактна інформація»)</span> <span class="hidden-print" style="display: inline-block">[<a href="#contactInfo"><nobr>відкрити контакти</nobr></a>]</span><span class="visible-print-inline">(див. вище в блоці «контактна інформація»)</span> https://www.youtube.com/channel/UCERg4L7wPmA9k6fAmY6kN2w

- моніторинг ринку, формування цінової стратегії, проведення сторчеків;

- забезпечення участі бренду у промо та бізнес подіях.

Досягнення: Продукція ТМ Chocoboom продається в найбільших нац.та локальних мережах України (https://chocoboom.com.ua/de-kupyty/); продукція продається на експорт в 6 країн Європи, Китай, Туреччину. Бренд отримав нагороду “Вибір споживача-2020”. За оцінками проведеного дослідження значно виріс рівень впізнаваності бренду.

Керівник відділу маркетингу та мерчендайзингу

з 04.2017 по 05.2019 (2 роки 1 місяць)
ТзОВ "Галіція-Трейд", Львів (Ринок соків)

- формування відділу маркетингу та мерчендайзингу «з нуля»;
- підбір та адаптація персоналу, формування ефективної команди для реалізації поставлених цілей. Розробка мотиваційних програм для розрахунку з/п працівників;
- розробка та реалізація маркетингової стратегії розвитку для брендів Galicia та Світанок;
- підготовка маркетингової політики Компанії;
- формування та реалізація маркетингового плану (на рік/квартал/місяць) та бюджету витрат;
- виведення на ринок у сегменті мас-маркет нового бренду – соки Світанок: позиціонування, планування асортименту, форматів упакування, неймінгу, дизайну упакування/тари/поліграфії, планування показників продажу та покриття, виготовлення рекламного ролика, запуск загальнонаціональної рекламної кампанії;
- підготовка бренд-тренінгів та навчання команд дистриб’юторів та ВД розумінню позиціонування та переваг брендів Galicia та Світанок, навчання основних правил продажу продукції по таких каналах продажу як роздріб та Хорека;
- контроль роботи відділу мерчандайзингу (СВ+МЧ по Україні);
- розробка рекламних кампаній по брендах Galicia та Світанок – реклама роликів на3ТВ, радіо, зовнішня реклама, ЗМІ, реклама в мережі Інтернет (таргетинг/банерна), реклама в ритейлі. Виготовлення сувенірної та корпоративної рекламної продукції;
- організація та проведення btl-активностей;
- організація та проведення сокових свят Galicia;
- реалізація участі брендів Galicia та Світанок в якості сокового партнера на всеукраїнських форумах,
виставках, ярмарках, фестивалях;
- досвід спільної співпраці по питаннях просування брендів Galicia та Світанок з міжнародними Компаніями Тетрапак, Елопак, Макдональдс;
- погодження маркетингових договорів співпраці з усіма національними та локальними мережами, планування та використання маркетингових бюджетів в рамках фактичних показників продаж;
- розробка та реалізація викладки на полицях мереж та роздрібу планограм соків Galicia та Світанок;
- запуск цінових акцій в мережах та контроль запуску і ефективності акцій;
- успішне ведення брендів Galicia та Світанок на FB та Insta, запуск каналів уoutube;
- досвід ефективної роботи в умовах «Маркетинг no budget»;
- розробка стратегій для виведення на ринок нових продуктів, що суміжні з соковим ринком;
- авторський внесок: підготовка та запуск екскурсій на підприємство на постійній основі, запуск каналу на ютубі «Запитай у експерта Galicia».

Досягнення в умовах стагнації ринку соків:
1. виведення на ринок нового бренду Світанок за 6 місяців (на всіх полицях крупних мереж), з одночасним стартом РК, досягнення та перевиконання планів продажу та очікуваної долі ринку;
2. розширення асортименту, збільшення покриття, виконання планів продажів соків Galicia (сегмент – преміум) на фоні підвищення ціни на соки. Збільшення долі ринку, впізнаваності та лояльності до бренду споживачів.

Начальник відділу категорійного менеджменту

з 12.2015 по нині (5 років 6 місяців)
Концерн Галнафтогаз, ТзОВ ОККО-Рітейл, Львів (нафтопродукти/кафе/ресторани)

-Формування лінійки продукції кафе по категоріях та SCU;
-Ціноутворення на меню кафе;
-Підготовка річного плану розвитку продуктової лінійки в HOT кафе при АЗК ОККО;
-Формування місячних планів робіт для відділу;
-Плани запуску новинок, розробка планограм розміщення новинок по типах носіїв, планування розвитку новинки, підготовка інструкцій, навчання персоналу АЗК активній пропозиції клієнтам новинки та приготування новинки;
-Аналіз продажів, динаміки продажів по SCU;
-Переговори з постачальниками, укладання договорів, погодження цін та умов ексклюзиву;
-Організація проведення дегустацій для керівництва компанії;
-Підготовка презентацій по новинках та розвитку;
-Введення нових видів продукції в кафе на різних умовах: тестування, поетапно, масовий запуск;
-Виведення продукції з мережі, робота з залишками;
-Досвід відкриття та запуску кафе у форматі «міні-ресторан» з нуля: формування меню, запуск роботи кафе, навчання персоналу приготування меню та активних продажів (на власному прикладі);
-Перевірка та контроль роботи кафе на предмет дотримання вимог Держпродспоживстандарту, член робочої групи по впровадженню системи НАССР в мережі кафе;
-Моніторинг ринкового середовища та конкурентів по асортименту та ціновій політиці;
-Участь у профільних виставках/форумах/тренінгах/корпоративних навчаннях.
Досягнення: виведення на ринок ексклюзивної новинки – Шоколадного хот-дога. Відкриття 7 нових кафе у форматі «міні-ресторан». Запуск понад 15 SKU на умовах ексклюзиву. Введення топових продуктів по всій мережі кафе, з аплікацією на понад 70% від загальної к-сті кафе.

Керівник напряму "Щоденники та ділова галантерея"

з 10.2011 по нині (9 років 8 місяців)
ТзОВ "Компанія Еней" (B2B)

Управління, планування та забезпечення розвитку напряму:
- загальне управління напрямом;
- підготовка та відповідальність за дотримання стратегії розвитку напряму;
- формування планів продажу на рік;
- підготовка планів закупівель матеріалів, сировини, напівфабрикатів;
- формування прайсів на продукцію;
- розробка товарної лінійки, виготовлення нових видів продукції;
- підготовка каталогу напряму, участь у виставках.

Начальник відділу маркетингу

з 10.2009 по нині (11 років 8 місяців)
ПАТ "Львівський холодокомбінат" ТМ "Лімо", Львів (Виробництво та збут морозива за заморожених напівфабрикатів)

-Розробка та впровадження маркетингової стратегії та маркетингового плану, бюджету з маркетингу; підготовка маркетингового звіту;
-Налагодження ефективної співпраці з дистриб’юторською мережею Компанії;
-Підбір, укладання угод та співпраця з контрагентами, підрядниками;
-Моніторинг та аналіз ринку, конкурентів;
-Розробка нових видів продукції (морозива), розробка дизайнів упаковки;
-Впровадження нових напрямів діяльності компанії – випуск пельменей та вареників преміум та економ класу;
-Формування фірмового стилю Компанії, контроль за дотриманням вимог;
-Розроблення дизайну та друк поліграфії, pos-матеріалів, рекламної та сувенірної продукції;
-Підготовка промоакції, рекламних активностей, контроль за їх виконанням,визначення ефективності проведення заходу;
-Комунікації з пресою: інтерв’ю на ТВ, коментарі в профільні видання;
-Організація виставкової діяльності компанії;
-Підготовка та публікація інформації на сайті Компанії;
-Багато іншого, що включає комплекс маркетингу.

Заступник директора

з 07.2008 по нині (12 років 11 місяців)
ТОВ "Агро-Союз-Захід", Львів (Автозапчастини, техніка)

- підготовка бізнес-планів створення торгової точки;
- відкриття нових торгових точок філіалу;
- контроль за дотриманням впровадження корпоративних стандартів Компанії в ТТ, серед персоналу;
- організація взаємовідносин з партнерами по бізнесу, з органами місцевої влади;
- управління збутом;
- укладання договорів з клієнтами, проведення переговорів з ВІП-клієнтами;
- контроль дебіторської заборгованості;
- участь у виставкових заходах.

Директор з маркетингу

з 12.2007 по 07.2008 (7 місяців)
Міст Експрес, Львів (Вантажні перевезення, кур'єрська доставка)

- створення департаменту маркетингу з «нуля», управління колективом;
- розроблення стратегії маркетингу, бюджету маркетингу, підготовка маркетингового плану;
- визначення підрядників, робота з ними, контроль за виконанням робіт;
- формування товарної та цінової політики;
- моніторинг конкурентів (ціни, послуги, реклама, просування, PR)
- проведення якісних широкомасштабних досліджень ринку;
- організація та проведення маркетингових міроприємств, аналіз просування послуг по регіонам;
- розроблення індивідуальних маркетингових заходів для регіонів, виходячи зі специфіки області, кон’юнктури регіонального ринку;
- розроблення системи маркетингового планування та звітності.
- розроблення та впровадження корпоративного стандарту;
- впровадження сайту Компанії;
- підготовка та видання корпоративної газети.
01.05.2006-10.12.2007р. – заступник директора з маркетингу ТзОВ «Агро-Союз-Захід», член ради маркетологів Компанії «Агро Союз»
- управління процесами маркетингу Західного регіону в рамках Компанії;
- підготовка бізнес-планів відкриття нових, переміщення і закриття діючих торгових точок в регіоні;
- планування освоєння нових ринкових сегментів;
- введення політики нових послуг;
- аналіз та реалізація ефективних заходів по рекламі та «просуванню» товару;
- моніторинг конкурентів;
- підготовка річних та місячних бюджетів на рекламу та «просування»;
- формування комунікативної політики;
- аналіз клієнтської бази (причини зменшення/ збільшення кількості клієнтів, прогнозування зміни активності попиту);
01.07.2005-01.05.2006р. – заступник директора ПП «Агрозахист»
- досвід створення підприємства «з нуля»;
- організація роботи з постачання продукції;
- пошук клієнтів;
- організація виробничого процесу;
- рекламна діяльність підприємства.
01.10.2003-01.07.2005р. – провідний фахівець ЛОВ АПК «Львів-Експоцентр»
-досвід організації виставкової діяльності по Україні та за кордоном;
-підготовка плану експозицій, оформлення стендів;
-забезпечення участі крупних підприємств Львівщини на виставках регіонального та, національного рівня;
- організація проведення «круглих столів», нарад, семінарів, конференцій;
- проведення ATL, BTL-акцій.
- підготовка презентаційних пакетів документів по підприємствам області та регіону.


Освіта

Львівська Національна академія ветеринарної медицини

Маркетинг, Львів
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Володіння мовами: українська – рідна; російська – вільно; англійська, французька - зі словником.
Робота з ПК:
Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook)
Робота з Internet (MS Explorer), E-mail(Outlook Express, Thunderbird), 1C (клієнти, звіти).

Участь у тренінгах, дипломи учасника: «Ефективне командоутворення», «Мистецтво продажів», «Основи менеджменту»


Додаткова освіта

  • Сертифікований спеціаліст по впровадженню системи HACCP. Отримала 2 сертифікати після проходження навчання в SGS Ukraine та ГС А (2016-2018)
  • Сертифікований спеціаліст Digital Academy Google по напрямку розвитку та застосування інтернет-технологій у веденні бізнесу onli (2017)
  • Сертифікований спеціаліст ГО «Жіночі перспективи» та Посольства США в Україні по напрямку ведення бізнесу (2016)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Комп’ютерні навички
    Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), ACDSee, Page Maker, Corel Draw, Fotoshop. Робота з Internet, E-mail (Outlook Express, Thunderbird), 1C (клієнти, звіти)
  • Виведення на ринок новинок (FMSG) (10 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Розробляю стратегію розвитку бренда (15 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Практично управляю комплексом маркетингу в Компанії (15 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Вмію ефективно проводити переговори з національними мережами (7 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Відповідальна, працюю на результат, вмію ефективно організувати роботу підпорядкованого персоналу. Моральні цінності ставлю вище особистих інтересів. Принципова у рішеннях, готова відстоювати свої ідеї. Надійний командний гравець в компанії. Ціную високий професіоналізм колег. Готова інвестувати свій досвід, вміння та креатив у розвиток маркетингу компанії-роботодавця.


Запропонувати вакансію

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: