Резюме від 24 січня 2023 PRO

Наталія

Адміністратор, діловод, референт, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Гловний адміністратор бізнес центру

з 04.2016 по нині (8 років 1 місяць)
ТОВ "АРДІС ФІНАНС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))

- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень Директора та інших локальних нормативних актів Товариства;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів, що укладаються Товариством.
- контроль за виконанням контрагентами Товариства умов укладених договорів та приймання необхідних заходів по попередженню порушень;
- надання допомоги фізичним та юридичним особам, які уклали з Товариством договори оренди нерухомого майна, у вирішенні поточних питань, пов’язаних з орендними правовідносинами;
- ведення обліку та забезпечення зберігання документів;
- ведення кадрового діловодства;
- проведення інвентаризації майна у Товаристві;
- здійснення архівації документів у Товаристві;
- виконання інших завдань, покладених на головного адміністратора, та доручень Директора.

Адміністратор

з 03.2015 по 03.2016 (1 рік)
ТОВ "ПРИВАТСЕРВІС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))

- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів;
- ведення та підготовка наказів з особового складу та основної діяльності товариства;
- діловодство підприємства в цілому, контроль документообігу.

Інтерв'юер

з 09.2012 по 02.2013 (5 місяців)
Асоціація захисту прав молоді Волині (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Продавець-консультант

з 05.2010 по 08.2010 (3 місяці)
ТЦ "Ювант" (Торгівля)

Освіта

СНУ ім. Лесі Українки

Інститут соціальних наук, Соціологія, Луцьк
Незакінчена вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Досвід розробки програм соціологічного дослідження, інструментар

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Можу працювати в сфері реклами, PR іміджу, маркетології, соціології, здатна до роботи у відділі кадрів, в архіві (будь-яка робота, пов'язана з оформленням документів).
Комунікабельна, відповідальна, доброзичлива, швидко адаптуюся, завжди готова до навчання в нових сферах діяльності.

Особисті риси

високий рівень самоорганізації,
відповідальна,
цілеспрямована,
ініціативна,
легко навчаюсь,
зацікавленість у професійному розвитку,
вміння працювати в команді,
лідерські якості

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: