Резюме від 19 червня 2022

Олександр

Менеджер по роботі з клієнтами, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 02.2021 по нині (3 роки 3 місяці)
Сімтек, Концеп Ти), Київ (B2C/B2B)

Продаж товарів компанії (3 канали збуту: замовлення через сайт інтернет-магазину, скайп, вайбер, телеграм, або по телефону)
- координація и контролювання роботы курьерскої служби;
- повна інформаційна підтримка замовлень
- первинна бухгалтерія;
- робота з гуртовими клієнтами компанії.
- робота з нашими салонами техніки

Менеджер інтернет-магазину

з 02.2020 по 10.2020 (8 місяців)
LOKER's, Київ (роздрібна торгівля B2С)

- Продаж товарів компанії (3 канали збуту: замовлення через сайт інтернет-магазину, скайп, вайбер, телеграм, або по телефону);
- робота с постачальниками і складами (перевірка наявності товару на складі и його резервування);
- координація и контролювання роботы курьерскої служби;
- повна інформаційна підтримка замовлень;
- первинна бухгалтерія;
- робота с банками партнерами (координація, переговори)
- наповнення сайту інтернет-магазину;
- робота з програмами і фото-редакторами.

Менеджер з оптової торгівлі

з 02.2017 по 11.2019 (2 роки 9 місяців)
Альтер С, Київ (Гуртова торгівля B2В)

-Забезпечення функціонування оптових продажів товарів Компанії.
-Супровід договорів із закріпленими ключовими роздрібними клієнтами в регіоні
-Координація роботи персоналу, залученого до відвантажень, для належної дистрибуції товарів компанії
-Формування, узгодження та виконання плану закупок по портфелю продуктів роздрібними клієнтами
Розробка та коригування умов співробітництва з клієнтами

Менеджер з продажів

з 04.2014 по 01.2017 (2 роки 9 місяців)
ООО Імпорт Офіс Україна, Київ (Гуртова торгівля B2В)

-Забезпечення високого рівня представленості компанії і її торгівельних марок на ринку
-Налагодження надійних, довгострокових відносин на ринку
-Моніторинг рынку потенційних клієнтів, конкурентів, змін на рынку канцелярських товарів і т.д.
-Забезпечення выконання
планів продажів
-Контроль дебиторської заборгованості
-Первинна бухгалтерія
-Своечасне пред'явлення звітності.

Менеджер інтернет-магазину

з 04.2013 по 04.2014 (1 рік)
Apple-Shop, Київ (роздрібна торгівля B2С)

- повне ведення покупця (від замовлення через сайт інтернет-магазину, скайп або по телефону до доставки товара);
- робота с постачальниками і складами (перевірка наявності товару на складі и його резервування);
- координація и контролювання роботы курьерскої служби;
- повна інформаційна підтримка замовлень;
- оформлення и выставлення рахунків-фактур банкам партнерам;
- робота с банками партнерами (координація, переговори)
- наповнення сайту інтернет-магазину;
- робота з програмами і фото-редакторами.

Заступник директора магазину

з 04.2011 по 04.2013 (2 роки)
MTI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-організація и контроль роботи персоналу магазину.
-організація и контроль в роботі по прийманню товару.
-контроль и організація роботи по наведенню чистоти і порядку в торгівельному залі, на складі і суміжній території.
-контроль наявності повного асортиментного ряду товарів в торгівельному залі магазину.
-організація і участь в інвентаризаціях, переобліках, переоцінках.

Менеджер з продажів

з 06.2009 по 03.2011 (1 рік 9 місяців)
Баварія Вольтекс Україна, Київ (роздрібна торгівля B2С)

-організація то проведення продажів продукту компанії
-пошук потенційних кліентів
-робота з новими кліентами компанії
-проведення комерційних переговорів с кліентами
-оперативне реагування на інформацію, яка приходить від кліентів
-виявлення потреб кліентів по продукції
-мотивація кліентів на роботу с компаніею
-забезпечення продажів
-приймання и обробка замовлень кліентів
-оформлення необхідних документів, які зв'язані з відвантаженням продукції для кліентів компанії
-інформування кліентів про всі зміни в асортименті, підвищення і зниження цін, акціях по стимулювання попиту, часу приходу продукції на склад
-остаточне узгодження з кліентом умов по цінам, даті відвантаження і способу доставки продукції
-участь в робочих нарадах
-ведення робочої звітної документації

Продавець-консультант

з 03.2007 по 06.2009 (2 роки 3 місяці)
MTI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-продажі продукції компанії в магазині компанії
-виконання особистих планів продажів
-виконання стандартів обслуговування компанії
-робота з товаром
-робота на касовій зоні

Освіта

Чортківський інститут підприємництва та бізнесу Тернопільського національного экономічного університету

Фінанси та кредит, Чортків
Вища, з 2008 по 2011 (2 роки 9 місяців)

Київський університет економіки і технологій транспорту (КУЕТТ),(нині ДЕТУТ))

Інженер-будівельник на залізничному транспорті., Київ
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги зі збільшення продажів в компанії МТІ

2008-2009

Тренінг з B2B продажів від компанії Training For Business

2016

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Outlook Internet Explorer Email Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Графічні редактори Safari Графічний дизайн Express Навички ділової переписки Навички ділового спілкування Навички продажів B2C, B2B Навички роботи в програмі 1С 8.3 Навички роботы з первинною документацією Навички складання звітностей

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Семейний стан: одружений, є дитина
Водійське посвідчення: категорії В
Є автомобіль
Можливість відряджень: так

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: