Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1959591

Керівник мережі, ревізор, директор ресторану, обліковець, фінансист (HoReCa)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник магазину

з 12.2021 по нині (2 роки 4 місяці)
Роздрібна торгівля

- організація роботи продавців-консультантів, контроль якості роботи;
- допомога у виборі товарів покупцям;
- ведення касової документації та документації магазину;
- формування звітів;
- проведення переобліків;
- розміщення товарів згідно планограми;
- управління персоналом (підбір, навчання, адаптація).

Керівник ресторану (директор)

з 06.2019 по 11.2021 (2 роки 5 місяців)
ресторан «Burger & pizza», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- управління адміністративною - господарською та фінансовою діяльністю закладу, а також організація та контроль роботи закладу;
- організація та контроль взаємодії між виробничими підрозділами та сервісом, контроль складських приміщень;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу, кадрове діловодство (HR-менеджер);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання, стандарти обслуговування, тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чека, мінімізація витратної частини бюджету;
- робота з постачальниками, розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль постачання і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації продуктів, списання продуктів;
- контроль за дотриманням санітарно-технічних вимог до виробничих та торгових зон підприємства, а також працівників підприємства згідно HACCP;
- робота з програмою обліку Iiko office, управлінський, фінансовий облік, касова дисципліна (готівкові та безготівкові операції);
- звітність підприємства (балансовий звіт, food coast, маржа, точка беззбитковості, звіт про прибутки та витрати, ABC аналіз, створення технологічних карт в системі, звіти по продажам, аналітичні звіти, OLAP - звіти, нарахування з/п (відомість), інвентаризація і т. д.);
- планування затрат та продаж;
- аналіз ефективності роботи підприємства;
- контроль дотримання санітарних норм та правил трудової дисципліни;
- взаємодія з перевірчими органами.

Адміністратор ресторану

з 06.2018 по 04.2019 (10 місяців)
ресторан східної кухні «Tукамі», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи закладу;
- управління адміністративною діяльністю закладу
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу ( виконувала обов'язки HR-менеджера);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання,стандарти обслуговування,тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадавих інструкцій та ЧЕК листів ;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, замовленню товару та продуктів, супутніх товарів, хімії тощо;
- контроль за дотриманням працівниками санітарно-технічних вимог закладу;
- робота з програмою обліку Poster.
- робота з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Супервайзер відділу продаж; Керівник офісу

з 01.2018 по 06.2018 (5 місяців)
консалтингова компанія «HRPro», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- активні продажі послуг та продуктів компанії (здійснення холодних дзвінків, консультація клієнтів);
- ведення клієнтської бази у БІТРІХ 24 (CRM) аналіз угод і т. д.;
- планування відділу продаж , прийом та роз приділення вхідних та вихідних дзвінків між менеджерами з продажу;
- створення угод (супровід та консультація VIP клієнтів);
- систематизація продажу послуг та продуктів компанії (брифінги, чек листи, цілі, пріоритети, дедлайн);
- пошук та залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою;
- планування та виконання планових показників відділом продаж.

Менеджер (администратор) ресторану

з 09.2016 по 01.2018 (1 рік 4 місяці)
ресторан східної кухні (Wok&Sushi), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- участь і організація у відкритті закладу;
- організація та контроль роботи закладу на зміні;
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- розробка та впровадження нових страв в меню (калькуляція);
- підбір, навчання та оцінка якості роботи персоналу (певний період виконувала обов'язки HR-менеджера);
- розробка навчальної програми для працівників (меню навчання,стандарти обслуговування,тренінги), організація контролю якості роботи та знань (практичні, теоретичні (тести, КЛН);
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання, розробка і впровадження посадавих інструкцій та ЧЕК листів ;
- проведення інвентаризації та збереження ТМЦ;
- робота з постачальниками, замовленню товару та продуктів, супутніх товарів, хімії тощо;
- контроль за дотриманням працівниками санітарно-технічних вимог закладу;
- робота з програмою обліку АББАК та касовим апаратом "Datex";
- робота з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Менеджер ресторану

з 11.2013 по 08.2016 (2 роки 9 місяців)
ресторан ПХ "Українські страви", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи закладу на зміні;
- розробка та впровадження нових страв в меню (технологічні та калькуляціїні карти), розробка сезонного меню
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- організація роботи працівників закладу;
- контроль роботи працівників закладу та якості готової продукції;
- контроль за дотриманням працівниками стандартів компанії, та санітарно-технічних вимог закладу;
- розробка мотиваційних програм та навчальних программ для працівників;
- робота з програмою 1с ФРОНТ; D2;
- ведення звітності ресторану;
- організація навчання працівників;
- аналіз ефективності роботи закладу;
- робота з постачальниками;
- робота з гостями ресторану, вирішення конфліктних ситуацій;
- взаємодія з контролюючими органами та мережевим аудитом.

Керівник кавʼярні (директор)

з 04.2013 по 11.2013 (7 місяців)
casual кав'ярня "HotCityCafe", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- контроль за виробничо-господарською діяльністю підприємства
- ведення звітності підприємства
- облік у системі РБК 1с8
- підбір, навчання, адаптація та оцінка якості роботи персоналу
- розробка та впровадження нових страв в меню (технологічні та калькуляційні карти), розробка сезонного меню
- робота по замовленню поштучного товару, а також супутніх товарів, хімії тощо (робота з постачальниками)
- аналіз ефективності роботи підприємства
- моніторинг та впровадження фінансових показників: план продаж, збільшення середнього чека, мінімізація витратної частини бюджету
- розрахунок і замовлення н/ф, продуктів на підприємство, контроль поставок і якість продукції та товару (сертифікати якості та посвідчення), терміни зберігання та принципи ротації продуктів, списання продуктів
- проведення інвентаризації на підприємстві
- контроль якості готових страв та напої та їх відповідність до асортименту меню
- дотримання стандартів обслуговування компанії та контролю їх виконання
- розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів
- дотримання санітарних норм та правил трудової дисципліні
- взаємодія з контролюючими органами

Адмінстратор закладу

з 10.2012 по 04.2013 (6 місяців)
кафе-бістро "Містечко" (українська кухня), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- участь і організація у відкритті кафе
- організація роботи закладу (організація, виробництво, реалізація, обслуговування);
- робота з постачальниками;
- організація роботи працівників: бару, залу, кухні;
- облік та контроль роботи підприємства;
- ведення звітності підприємства;
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції;
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.

Керівник ресторану (директор)

з 01.2012 по 10.2012 (9 місяців)
ресторан формату бістро "Чікен Хат", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація роботи закладу(робота з постачальниками, виробництво, реалізація, обслуговування)
- організація роботи працівників залу (офіціанти), бару, кухні, складу, постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- розробка і впровадження посадових інструкцій та ЧЕК листів
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- робота з внутрішньою програмою обліку PROFIT
- ведення кадрового діловодства
- підбір, навчання, адаптація персоналу згідно стандартів компанії
- організація навчання працівників
- планування затрат та продаж
- аналіз ефективності роботи підприємства
- організація роботи з контролюючими органами
- контроль за дотриманням стандартів компанії
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.
- впевнений користувач ПК, R-Keeper;

Менеджер ресторану

з 07.2010 по 12.2011 (1 рік 5 місяців)
ресторан мержі "Світова Карта" японської кухні "СушиЯ", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- ПЕРВИННІ ОБОВ'ЯЗКИ: організація роботи закладу(робота з постачальниками, виробництво, реалізація, обслуговування)
- організація роботи працівників залу (офіціанти), бару,суши бару, кухні, складу, постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- ВТОРИННІ ОБОВ'ЯЗКИ: HR-менеджер регіону Львів (ведення кадрового діловодства, підбір, навчання та адаптація персоналу згідно корпоративних стандартів)
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- робота з 1с Підприємство (1с7 та 1с8 ); R-Keeper
- ведення звітності ресторану
- організація навчання працівників
- планування затрат та продаж
- підвищення середнього чеку
- аналіз ефективності роботи підприємства
- організація роботи з контролюючими органами
- контроль за дотриманням стандартів компанії
- участь і організація у відкритті ресторану східної кухні

Керівник ресторану (менеджер закладу)

з 11.2007 по 11.2009 (2 роки)
ресторан "New York Street Pizza" (американська і європейська, та східна кухні), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація роботи закладу(постачання, виробництво,реалізація,обслуговування)
- організація роботи працівників залу,бару, кухні,складу,постачання
- облік та контроль роботи підприємства
- ведення звітності підприємства
- організація контролю якості роботи працівників та якості готової продукції
- організація доставки сировини та товару на підприємство
- пошук і підбір персоналу, проведення співбесід.

Освіта

Львівський інститут економіки і туризму

Менеджмент і управління ПГХ, контроль технології та інженерії , спеціаліст, Львів
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Львівський економічний бізнес-коледж

Харчова технологія та інженерія, бакалавр, Львів
Незакінчена вища, з 2003 по 2007 (4 роки)

Знання і навички

Лідерство Робота з касовим апаратом Контроль касової зони Знання касової дисципліни Складання управлінської звітності Ведення звітності Антикризове управління Аналіз продажу Навчання персоналу Планування бюджету Контроль виконання бюджету Управління рестораном Європейська кухня Японська кухня Українська кухня Азійська кухня Ведення переговорів Ведення управлінського обліку Управління персоналом Кадрове діловодство Ведення фінансового обліку Користувач Internet 1С:Підприємство CRM R-Keeper Знання офісних програм Poster Profit Управлінські навички Навички роботи з комп’ютером на рівні в впевненого користувача IikoOffice IikoFront SERVIO Управлінський облік АТС Binotel Оцінка персоналу Підбір лінійного персоналу Неконфліктність Комунікабельність Масовий рекрутинг Ініціативність

Знання мов

  • Польська — середній
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Остаточну З/П узгоджується на очній співбесіді та залежить від займаної посади, вимог і обсягу роботи та зайнятості.
Роботу в інших регіонах - не розглядаю!
Пропозиції оформлення ФОП - не розглядаю!
НЕ РОЗГЛЯДАЮ пропозиції (вакансії) рекрутингових агенств!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: