Ігор

Керівник відділу збуту, розвитку, логістики, проекту, напрямку, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • MS Access
  • Парус
  • Adobe

Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ

ПП Кіндрат І. – власний бізнес (01.08.2010 – по тепер. час)
-міжнародний аутсорсинг: пошук, перевірка, покупка та доставка товарів до України згідно запитів Клієнтів
-моніторинг та вивчення ринку міжнародних перевезень
-розробка оптимальних шляхів постачання товарів в Україну (організація роботи агентів закордоном: Китай, Індія, Польща; вибір та перевірка Постачальників товарів; вибір оптимального методу проплати та доставки товарів; митне очищення)
-розробка, юридичне оформлення та впровадження нових торгових марок закордоном
-моніторинг, вивчення, комунікація та співпраця з виробниками промислових товарів та продуктів харчування закордоном (Південно-Східна Азія, Індія, Китай, Близький Схід, Північна Африка, ЄС) – наявність бази даних Закордонних Виробників

Менеджер з розвитку IT проекту ТзОВ «М-ФОН» (01.07.2008 – 01.08.2010)
-моніторинг ринку, оцінка сильних та слабких сторін мережі магазинів, конкурентного середовища, рентабельності та вибір оптимальних торгівельних точок до проекту
-розробка інтер’єру торгових точок та його забезпечення
-аналіз ринку нерухомості, розробка критеріїв вибору та вибір нових торгових точок
-аналіз ринку товарів IT та AV техніки – вибір оптимального асортименту та залишків торгової точки
-ведення переговорів з постачальниками та виробниками, підписання угод по співпраці
-розробка та впровадження маркетингових засобів по ефективному просуванню товару на ринку
-розробка та впровадження облікової системи торгових точок
-вивчення та вибір оптимального вирішення логістичних питань торгових точок
-формування бюджетів розвитку та планів торгових точок
-розробка та впровадження нової системи оплати праці, мотиваційних заходів щодо покращення роботи торгових точок

Керівник відділу IT ТзОВ «Актіон-Україна» (ТГ ШОК) (15.08.2007 – 01.07.2008)
-організаційно-фінансовий контроль за діяльністю торгових точок
-здійснення фінансового контролю роботи відділу
-ведення переговорів та підписань договорів з постачальниками та виробниками (вітчизняними та зарубіжними)
-вирішення логістичних питань відділу
-формування бюджетів, планів розвитку торгових точок та відділу
-ведення та вирішення організаційних питань функціонування відділу

Фінансовий менеджер ТзОВ «Актіон-Україна» (ТГ КРЕЗ/ШОК ) (01.02.2005 –15.08.2007)
-фінансовий контроль за діяльністю роздрібних точок мережі
-розробка та впровадження схем раціоналізації фінансової, мотиваційної, трудової діяльності
-аналіз поточної діяльності та вироблення прогнозів продажів, прибутковості торгових точок
-формування бюджетів розвитку та встановлення планів компанії
-вироблення системи мотивації праці персоналу та принципів мінімізації витрат

Кредитний аналітик (Кредитна спілка «Крез-Капітал») (01.01.2005-30.03.2005)
-участь у започаткуванні роботи кредитної спілки
-вивчення ринку фінансових послуг, їх аналіз та вироблення шляхів покращення діяльності установи
-розробка нових кредитних продуктів та їх впровадження

Керівник відділу роздрібної торгівлі мережі ТГ «Крез» (01.10.2004-31.12.2004)
-фінансовий, управлінський та організаційний контроль роботи відділу та роздрібних точок мережі
-формування планів та прогнозів розвитку відділу
-розробка, оформлення, організаційне та маркетингове просування, налагодження збуту нового продукту

ОСВІТА
Національний Університет «Львівська політехніка» (01.09.1999-30.06.2004)
Факультет економіки та менеджменту
Спеціальність – «Облік та аудит» (диплом з відзнакою)
Військовий інститут при НУ «Львівська політехніка» (01.09.2003-30.06.2004)
Спеціальність – «Міжнародні відносини»

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
-Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point), Internet, Adobe Photoshop, 1C, «Парус»
-Водійські права – категорія «B» (стаж 5 років)
-Досвід у міжнародній логістиці (вибір оптимальних шляхів доставки товару); співпраця із закордонними виробниками (постачальниками); відкритті нових торгових точок, організації їх роботи (започаткування, юридичне оформлення, господарська діяльність, налагодження роботи, маркетингове, трудове, логістичне забезпечення); формуванні рекламної підтримки відкриття, розробка бюджетів розвитку, формування планів та прогнозів

ЗНАННЯ МОВ
Українська – рідна; англійська, польська, російська – досконало; китайська, іврит, гінді - вивчаю

НАГОРОДИТретє командне місце на Всеукраїнській олімпіаді по бухгалтерському обліку та аудиті (м. Житомир 2003р.)

ІНШЕ
Цілеспрямований, організований, здатний швидко навчатись та освоювати нові сфери діяльності, комунікабельний, націлений на досягнення поставлених цілей та найвищих завдань

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: