Резюме від 14 березня 2020

Валентина

Менеджер з розвитку, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст управління розвитку курорту

з 02.2011 по 05.2018 (7 років 3 місяці)
Трускавецька міська рада, Трускавец (Державні організації)

Підготовка ініціатив та пропозицій щодо реалізації державної політики з питань управління та розвитку міст-курортів, рекреаційної зони, туризму в регіоні.
Координування розробки стратегії розвитку курорту із залученням зовнішніх експертів та консультантів; сприяння створенню умов з метою покращення туристичної та інвестиційної привабливості курорту.
Моніторинг тенденцій розвитку ринку курортних (як в Україні, так і поза межами) та туристичних (внутрішній ринок) послуг; розробка рекомендацій для санаторно-курортних закладів задля підвищення ефективності функціонування курорту.
Планування та координація втілення єдиної системи маркетингової підтримки курортно-туристичних послуг, планування заходів, організаційних кроків та рекомендацій для подальшого просування на нові ринки/території.
Пошук та залучення державних та недержавних програм з метою фінансування та реалізації цільових програм розвитку міста-курорту та його рекреаційної зони.

Диспонент

з 02.2007 по 02.2009 (2 роки)
ДП НІКО-ЗАХІД (торгівля)

•Укладання угод з клієнтами
•Логістика процесу продажу автомобілів
•Ведення звітності відділу продажу
•Особливості роботи з оригіналами документів

Керівник відділу маркетингу

з 02.2005 по 12.2007 (2 роки 10 місяців)
Плазма, Трускавец (торгывля)

•Участь в розробці концепції позиціонування та концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агентств);
•Участь в розробці рекламної й маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
•Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу;
•Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом);
•Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових комплексів та можливостей їх адаптації.
•Заключення комерційних, рекламних та маркетингових договорів
•Участь в розробці фірмового стилю
•Організація прес-конференцій та презентацій.
•Реалізація кросс-маркетингових кампаній;
•Розробка, виготовлення та розміщення рекламних зовнішніх площ на фасадах торгових центрів і навігації всередині торгових центрів;
•Робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
•Робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення акцій та розіграшів з прямими включеннями, створення аудіо-бренда і т.д.);
•Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, друк постерів, укладення договорів на розміщення);
•Організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: