Резюме от 20 марта 2017

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2490933/

Директор по персоналу, 8 000 грн

Полная занятость.

Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 04.2016 по наст. время (2 года 2 месяца)
Промислове виробництво теплотехніки

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
•вміння ефективно працювати в команді;
•пошук, підбір та якісне закриття вільних вакансій на різні рівні ;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1С 8.2; M.Е.doc.
•розробка та впровадження адаптаційних заходів для нових співробітників;
•ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»; управління HR та бізнес процесами;

Спеціаліст по персоналу

с 07.2015 по 04.2016 (9 месяцев)
Приватні підпрємці, Хмельницкий (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;

Керівник відділу управління персоналу

с 11.2007 по 06.2015 (7 лет 7 месяцев)
ТМ Насолода, Хмельницкий (виробництво м’яких кондитерських виробів)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції керівника відділу управління персоналом.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;


Образование

Національна Академія Оборони України

Гуманітарний, педагог, офіцер управління оперативно – тактичного рівня, Киев

Высшее, с 09.1999 по 06.2001 (1 год 9 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    - знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
    - ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
  • Користувач ПК (15 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2; (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Ведення документації в програмі 1С8.2 "документообіг" (6 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Уміння управляти (20 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Планування (20 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Організаторські здібності (20 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Рекомендации

  • Губай Олена Олександрівна
    Керівник облікового центру, Насолода, 0635600014
  • Карташов Віктор Вячеславовіч
    Начальник безпеки, Насолода, 0635600003
  • Башкіров Віктор Іванович
    Начальник відділу транспорту, Насолода, 0971032226

Дополнительная информация

Директор по персоналу
від 6000 грн/міс.
Стать: чоловіча
Контакти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль:
Отримати посаду директор по персоналу в стабільній компанії з високим рівнем оплати праці та хорошим соціальним пакетом.
Графік роботи: повний робочий день
Відрядження: готовий
Шукаю роботу в місті: Київ, Миколаїв, Хмельницький, Львів

Досвід роботи
Керівник відділу управління персоналом ВО з 2007 по 2015р., кількість працюючих понад 500 осіб. Виробництво м’яких кондитерських виробів, оптовий та роздрібний продаж, ресторанна та будівельна діяльність.
Обов’язки та досягнення:
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції керівника відділу управління персоналом ВО.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Заступник директора РІА «С. МЕДІА ЦЕНТР» березень 2006 - листопад 2007
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції, додатково:
•Участь у підготовці по професійному навчанню персоналу.

Служба в Збройних Силах України вересень 1981 – грудень 2005 роки.
Освіта
Вища: Національна Академія Оборони України ( Україна, Київ) вересень 1998 – червень 2000
Ленінградське ВВПУ ППО 1981 – 1985, офіцер-психолог.
Додаткова освіта:
„Практика роботи сучасного кадровика і HR"
проходження семінару-практикуму
„Побудова системи мотивації персоналу з урахуванням міжнародних стандартів
Знання мов
Український – вільно, Російський – вільно, Англійський – із словником.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: