Резюме від 10 грудня 2014

Тарас

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Городок (Львівська обл.), Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РУБАХА ТАРАС МАР’ЯНОВИЧ
81565, Львівська обл., Городоцький р-н, с.Березець
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата та місце народження: 15.11.1984р., Львівська обл., Городоцький р-н, с.Андріянів

Сімейний стан: одружений
ОСВІТА
09.2006 – 06.2007 Національний університет „Львівська політехніка”, спеціальність економіка підприємства, диплом спеціаліста;
09.2002 - 06.2006 Національний університет „Львівська політехніка”, спеціальність економіка і підприємництво, диплом бакалавра;
09.1991-06.2002 Підзвіринецька середня школа с.Підзвіринець.

ДОСВІД РОБОТИ
Квітень 2006 Практика у ДПНДГ „Комарнівське”;
Травень 2007 Практика у Городоцькій РДА;
01.02.08 - 01.05.08 Відділення №29 Філії ВАТ КБ “Надра”Львівське РУ, стажування на посаду
менеджера по роботі з малим бізнесом;
Основні обов’язки: активне залучення і консультування потенційних клієнтів; презентація та продаж банківських продуктів; видача кредитів та оформлення кредитної документації.
02.06.08 - 25.01.10 Відділення №29 Філії ВАТ КБ “Надра”Львівське РУ, менеджер з операцій;
Основні обов’язки: відкриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб, проведення платіжних документів клієнтів-юридичних осіб, операції з чеками і заявками, формування щоденних документів дня, виплата переказів, при відсутності касира, виконання всіх касових операцій.
26.01.10 – 22.04.11 Відділення №29 Філії ВАТ КБ “Надра”Львівське РУ, контролер.
Основні обов’язки: відкриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб, проведення платіжних документів клієнтів-юридичних осіб, операції з чеками і заявками, формування щоденних документів дня, при відсутності касира, виконання всіх касових операцій; активне залучення і консультування потенційних клієнтів; презентація та продаж банківських продуктів; відкриття та обслуговування рахунків фізичних осіб; консультування та оформлення вкладів фізичних осіб; залучення та обслуговування зарплатних проектів; відкриття та обслуговування карткових рахунків; робота з проблемною заборгованістю.
Оформлення страхових полюсів автоцивілки.
У зв’язку з відсутністю на відділенні начальника з 01.10.2010р. виконував обов’язки начальника відділення.
26.04.11 – 31.12.11 ТзОВ «Сальве-Львів», бухгалтер
Основні обов’язки: Контроль за дотриманням касової дисципліни, перевірка звітів по касових апаратах, підготовка бухгалтерських документів при відкритті нової аптеки(реєстрація касових апаратів, взяття на облік торгової точки у ДПА за місцем розташування, виготовлення торгового патенту), ведення основних засобів(введення в експлуатацію та їх виведення, інвентаризація), перевірка податкових накладних для здачі податкової звітності, звірки з контрагентами. При відсутності працівника, відповідального за проведення платежів, виконання його обов’язків(ведення розрахунково-платіжних операцій по клієнт-банку (5 клієнт-банків), контроль по залишкам по всім поточним рахункам, які відкриті на підприємстві, рознесення платежів в 1С Бухгалтерії).

01.01.12 – 17.04.2014р. ТзОВ «Сальве-Львів», заступник головного бухгалтера
Основні обов’язки: Нарахування заробітної плати та авансу(штат 600 працівників), лікарняних листів, розрахунок відпусток, премій, розрахункових виплат при звільненні. Контроль за витратами фонду оплату праці. Прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу. Підготовка та оброблення звітності до фонду з тимчасової втрати працездатності, оформлення та здача заявок-розрахунків до фонду. Підготовка та здача звітів у статистику, що стосується заробітної плати. Підготовка періодичної звітності по ЄСВ в установлені терміни. Надання довідок по заробітній платі працівників. Оформлення та подача до банку потрібних документів на отримання зарплатних карток. Оформлення документів для отримання кредиту. Встановлення лімітів кас. Виставляння рахунків покупцям, оформлення актів виконаних робіт, формування податкових накладних та їх реєстрація в ЄДРПН, проведення звірок.

ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРОМ
Впевнений користувач ПК, відмінне знання програмних продуктів MS Office (Word, Excel), 1С Підприємство 8.2, впевнений користувач мережі Internet.

ДОДАТКОВІ ДАНІ
Знання мов: українська – рідна, російська – розмовна, англійська – початковий рівень. Особисті якості: наполегливий, відповідальний, пунктуальний, люблю навчатись, вдосконалювати себе, розширювати свій світогляд, здатність до швидкого засвоєння нового матеріалу та програмного забезпечення.
Інтереси: Футбол, туризм, музика

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: