- PRO
Ілля
Спеціаліст Service Desk, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Кам'янське
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Кам'янське
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2760357/
Досвід роботи
Спеціаліст Service Desk та ПЗ для Бізнесу
з 10.2017 по 02.2022
(4 роки 4 місяці)
Intensys, Кам'янське (IT)
Обробка задач по роботі ПЗ Solaris/SoftGym (1С) (Sport Life): тестування та вирішення завдань від програмістів, моніторинг глобальних ситуацій, створення та додавання інструкцій (Jira, Confluence, Trello, CMS-Service Desk) по роботі з ПЗ Solaris/SoftGym. Вирішення типових завдань Service Desk: налаштування ОС Windows (7,8,10,11), принтерів, МФУ, POS-принтерів, аудіо-відео обладнання.
Представник інформаційного центру (технічна підтримка)
з 03.2016 по 09.2017
(1 рік 6 місяців)
Global Bilgi, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Спеціаліст з роботи зі спец-проектами (з питань надання послуг, загального та технічного характеру). Обслуговування високоприбуткових клієнтів телекомунікаційної групи Vega. Обробка електронних звернень. Обслуговування абонентів у соціальній мережі. Утримання клієнтів.
Адміністрування OpenCart, контент, тестування, тех. підтримка
з 03.2015 по 02.2016
(11 місяців)
Network Global Engineering, Дніпро (IT)
Додавання/оновлення позицій товарів, часткове написання текстів для категорій/товарів, робота з OpenCart (Joomla, Drupal, WordPress тощо). Пошук багів/тестування сайтів (функціонал, верстка, testreil, postman). Технічна підтримка клієнтів компанії з питань роботи з інтернет-магазинами на OpenCart (написання інструкцій для роботи з OpenCart).
Представник ЦОА
з 06.2010 по 10.2014
(4 роки 4 місяці)
МТС Україна (Vodafone), Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Консультація/допомога абонентів з послуг компанії.
Створення інструкцій на внутрішньому порталі з налаштування мобільних телефонів (смартфонів, комунікаторів тощо) для інтернет-послуг, ммс.
Участь у проекті BlackBerry Ukraine та ШПД (налаштування, підтримка клієнтів кабельного інтернет-доступу та IP телефонії), комунікація з абонентами з метою підвищення якості надання послуг.
Представник контактного центру
з 04.2009 по 04.2010
(1 рік)
Homer Software House, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Консультація/допомога абонентів з послуг кредитування Home Credit & Finance Bank.
Участь у проекті з обслуговування (консультування, підтримка) зарплатних карток Банку.
Освіта
Дніпродзержинський Державний Технічний Університет
Металургійний, інженер-металург, Кам'янське
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Знання і навички
- Пользователь ПК
- MS Office
- Windows
- Linux
- HTML
- Користувач ПК
- Операционные системы
- Управленческие навыки
- Joomla!
- HCL Notes
- CMS
- OpenCart
- Drupal
- Confluence
- IBM
- Адміністрування
- Тестування
- Jira
- Trello
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Граю у баскетбол (аматор), активний спосіб життя. Слідкую за інформацією світу IT. Беру участь у програмах тестування ПЗ (Windows Insider та інше). Захоплююсь чайними церемоніями.
Схожі кандидати
-
Адміністратор комп'ютерних систем і обладнання (support), Service desk, CRM administrator
28000 грн, Дистанційно, Київ -
Руководитель клиент-сервиса, службы поддержки, тех. поддержки, оценки качества
15000 грн, Дистанційно -
Спеціаліст клієнтської підтримки, Support manager
Дистанційно -
Менеджер підтримки клієнтів, адміністратор сайту, спеціаліст техпідтримки
40000 грн, Дистанційно, Львів, Інші країни -
Technical support engineer (Service Desk)
15000 грн, Дистанційно, Львів -
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
32000 грн, Дистанційно, Київ