Резюме від 28 червня 2022

Юлія

Оператор call-центру, фахівець по роботі зі скаргами, менеджер інтернет-магазину, 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець по роботі зі зверненнями

з 12.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
Медична лабораторія ДІЛА, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Обробка вхідних звернень пацієнтів з нестандартними запитами (по телефону, електронній пошті, запити від внутрішнього кол-центру) вирішення складних ситуацій.
•Робота зі скаргами та конфліктними клієнтами, опрацювання скарги «від і до» з наданням зворотного зв’язку та компенсації за потреби.
•Складання щотижневої та щомісячної звітності для керівництва.
•Розробка алгоритмів роботи, удосконалення вже існуючих алгоритмів роботи.
•Являюсь наставником, тобто, навчаю новий персонал.

Пройдені тренінги по стресостійкості, відновленні ресурсів для ефективної праці (профілактика вигорання) в межах поточної компанії, також, раніше проходила тренінги з продажу.

Додаткова інформація

Досвід роботи:
1.07.2017- по 05.12.2019
Оператор контакт-центру/старший оператор

Обов'язки:
Прийом та обробка вхідних дзвінків;
Виконання вихідних дзвінків по готовому замовленню;
Консультації по послугам та продуктам компанії, доставки та оплати;
Обробка запитів в соціальних мережах та онлайн-месенджерах;
Коригування існуючих скриптів з метою покращення надаваних послуг та збільшення продажів.
Ведення графіка роботи.
Заповнення чек-листів з метою контролю якості.

04.09.2016 по 1.07.2017
Адміністратор служби доставки
Обробка заявок, інтернет, та по телефону;
Консультація клієнтів по послугах, товарах, по телефону та на місці (магазин)
Оформлення замовлень, контроль і координація кур’єрів,
Спілкування з клієнтами, упаковка замовлень, контроль якості виконання замовлення, вирішення конфліктних ситуацій.
Ведення касової дисципліни, книги КОРО, та документів обліку товарів.
14.05.2015 по 1.09.2016 - Мережа пекарень "Чудо-Пекарь"
Керуючий
Обов’язки:
•Ведення касової дисципліни та документів обліку товарів;
•Підтримання порядку на робочому місці;
•Навчання нових співробітників, мотивація та організація роботи персоналу, контроль виконання встановлених стандартів.
•Проведення закупок;
•Контроль якості продукції;
•Оцінювання потреб споживача;
•Контроль виготовлення продукції:
•Забезпечення раціонального використання ресурсів, трудових, матеріальних, та фінансових
•Ведення звітності в установленій формі


10.05.2014 - 11.02.2015 - Мережа фреш-барів "Fresh&go"
Еко бармен
Обов’язки:
•проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
•ведення касової дисципліни та документів обліку товарів;
•підтримання порядку на робочому місці;
•приготування свіжих соків, обслуговування відвідувачів;
•навчання нових співробітників
•проведення дезінфекцій та переобліків



14.11.2012 – 5.05.2014 – ТОВ «МІОБІО», Вегетаріанський ресторан “tri:”
касир торгівельного залу, бармен

Обов’язки:
•проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
•ведення касової дисципліни та документів обліку товарів;
•підтримання порядку на робочому місці та в залі;
•приготування напоїв, обслуговування відвідувачів.

16.02.2012 – 28.08.2012 – ТОВ «Віденські булочки», адміністратор торгівельного залу

Обов’язки:
•загальне керівництво;
•ведення документації;
•облік руху товарів;
•аналіз потреби споживачів;
•підбір та навчання персоналу;
•обслуговування клієнтів при розрахунку пластиковими картками.

10.11.2011 – 16.02.2012 – ТОВ «Віденські булочки», касир торгівельного залу

Обов’язки:
•проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
•ведення касової дисципліни;
•обслуговування клієнтів;
•підтримання порядку на робочому місці та в залі.

31.10.2011 – 9.11.2012 – ТОВ «Олділі», касир торгівельного залу

Обов’язки:
•проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
•ведення касової дисципліни;
•обслуговування клієнтів;
•підтримання порядку на робочому місці та в залі.

14.04.2010 – 1.05.2011 – ТОВ «Сушія», офіціант

•сервірування столів у відповідності до встановлених стандартів;
•контроль за чистотою, станом та комплектацією посуду, серветок, скатертин;
•вивчення меню, знання основних і сезонних блюд та напоїв;
•консультування відвідувачів про особливості блюд і напоїв, надання допомоги при складанні замовлення;
•подача блюд і напоїв у відповідності до встановлених правил обслуговування;
•створення у закладі атмосфери гостинності;
•навчання персоналу основним правилам обслуговування, підвищення прибутку підприємства за рахунок грамотного обслуговування клієнтів.

8.02.2008 – 16.11.2009 – ЗАТ «Оболонь», агент відділу маркетингу ринків напоїв

•контроль стану замовлень клієнтів;
•робота з претензіями клієнтів;
•проведення переговорів з ключовими клієнтами;
•планування об’ємів закупок, продажу;
•самостійний пошук клієнтів;
•консультації та сервісна підтримка клієнтів.

Знання та вміння:

•грамотне презентування послуг, продукції;
•залучення нових клієнтів;
•ведення переговорів з клієнтами;
•вміння розв’язання конфліктів з клієнтами;
•володіння ПК
•мови: українська та російська – бездоганно, англійська – базовий рівень.

Особисті якості:

•працьовитість;
•відповідальність;
•порядність;
•пунктуальність;
•старанність;
•комунікабельність;
•здатність до навчання.
•вміння працювати в команді
•вміння добросовісно, якісно, та з віддачею працювати

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: