Резюме від 31 травня 2019

Світлана

Секретар, державний службовець, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Литвинова Світлана Вікторівна
24 листопад 1979 р.н.
м.Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Мета: Отримати посаду офіс-менеджера, секретаря, державного службовця


Освіта:

1996-1998 р.р.
Київські державні курси стенографії та машинопису
Стенограф, секретар-референт

2000-2002 р.р.
Ірпінський економічний коледж
Бухгалтер-молодший спеціаліст

2002-2006 р.р.
Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана
Магістр з економіки

лютий 2010 р.
Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів
Семінар – Культура ділового мовлення як складова адміністративної культури. Мовленнєвий етикет у професійній діяльності.

березень-травень 2012 р.
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Підвищення кваліфікації

Досвід роботи:

1998-1999 р. р.Генеральна прокуратура України
Оператор комп’ютерної техніки (відділ реабілітації та помилування)

2000 - 2001 р. р. ЗАТ «Видавничий дім «Автопрофі»
Секретар-референт

2006 - травень 2007р.р.
ТОВ «L-Мастер» (Все для виробництва меблів).Секретар-міні АТС - прийом та розподіл вхідних дзвінків (12 ліній)

травень 2007 р.
ТОВ «L-Мастер»
асистент Комерційного директора - планування робочого дня комерційного директора;
- ведення телефонних переговорів під час відсутності директора;
- складання рекламацій та листів-відповідей на рекламації;
- аналіз проведених виставок, розподіл нових клієнтів між співробітниками комерційного відділу;
-підготовка документів для отримання віз;
- контроль своєчасного отримання та відправлення кореспонденції, робота з кур’єрськими службами «DHL», «TNT»;
- організація і процес документобігу;
- розподіл щомісячних коштів на потрби офісу;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канц.товарів, питної води, обідів, візитних карток);
- замовлення АВІА та залізничних квитків, бронювання готелів;
- контроль за наявністю та терміном придатності сертифікатів якості на продукцію реалізованою фірмою;
- виписка посвідчень про відрядження, складання внутрішніх наказів про відрядження, ведення реєстраційної книги про відрядження.

квітень 2008 р.
Переведена на посаду асистента Генерального директора

листопад 2009 р. – лютий 2011 р.
Секретаріат Кабінету Міністрів
Провідний спеціаліст Управління організації засідань Кабінету Міністрів України та Урядових комітетів
-стенографування засідань Кабінету Міністрів, урядових комітетів, нарад та інших заходів;
-розшифровка аудіо-відео матеріалів;
-комплектація матеріалів до засідань;
-здійснення реєстрації учасників засідання.
лютий 2011 р. – жовтень 2011 р.
Головний спеціаліст Управління експертизи дотримання регламентних норм та організаційного забезпечення засідань Кабінету Міністрів України.
Присвоєно сьомий ранг державного службовця.

жовтень 2011 р.- жовтень 2012 р.
Перебувала на обліку в Святошинському районному Центрі зайнятості.

Технічні навички:
знання ПК, електронної пошти, Internet, комплекс „Графіт”, робота з офісною технікою, міні АТС, швидкість друку 180-250 символів за хвилину.

Додаткові дані:
знання діловодства, стилістичне та орфографічне редагування тексту.

Особисті якості:
відповідальність, пунктуальність, уміння працювати в колективі.

Сімейний стан: заміжня, маю доньку 2001 р.н.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: