Резюме від 23 лютого 2021 PRO

Анастасія

Менеджер, адміністратор ресторану, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 02.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
Тратторія Mario's, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- відкриття та закриття закладу;
- оптимізація використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів в умовахи кризи;
- нарахування заробітної плати працівників;
- контроль за об'ємом використання комунальних послуг;
- організація здійснення доставки замовлень;
- пошук нових постачальників і взаємодія з ними;
- контроль за станом матеріальних цінностей;
- планування фінансових затрат на тиждень\ місяць;
- контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів у їх взаємодії (зал, бар, кухня, каса);
- контроль виконання планів ТО, рівня середнього чека;
- контроль і закупка достатніх залишків барної продукції, господарчих товарів.
- мотивація перосналу, його підбір, навчання та адаптація;
- відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки;
- створення графіків роботи персоналу ( адміністратори, офіціанти, бармени, прибиральниці);
- проведення інвентаризації посуду, барної продукції, господарчих товарів, аналіз їх результатів;
- попередження\вирішення конфліктих ситуацій.

Адміністратор

з 10.2019 по 02.2020 (4 місяці)
Кухня Полі, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація банкетів, святкувань днів народження, корпоративів, майстер-класів, анімаційних програм (від 10 до 100 людей);
- контроль і закупка достатніх залишків барної продукції, господарчих товарів.
- відкриття та закриття закладу;
- контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів у їх взаємодії (зал, бар, кухня, каса);
- контроль виконання планів ТО, рівня середнього чека;
- мотивація перосналу, його підбір, навчання та адаптація;
- відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки;
- створення графіків роботи персоналу ( адміністратори, офіціанти, бармени, прибиральниці);
- проведення інвентаризації посуду, барної продукції, господарчих товарів, аналіз їх результатів;
- попередження\вирішення конфліктих ситуацій.

Адміністратор

з 05.2019 по 10.2019 (5 місяців)
Жовток, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- відкриття та закриття закладу;
- контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів у їх взаємодії (зал, бар, кухня, каса);
- контроль виконання планів ТО, рівня середнього чека;
- мотивація перосналу, його підбір, навчання та адаптація;
- відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки;
- створення графіків роботи персоналу ( адміністратори, офіціанти, бармени, прибиральниці);
- проведення інвентаризації посуду, барної продукції, господарчих товарів, аналіз їх результатів;
- попередження\вирішення конфліктих ситуацій.

Адміністратор кафе

з 08.2018 по 05.2019 (9 місяців)
Studio Cafe, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

* Підбір персоналу, його навчання та адаптація
* Контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів (зал, бар, кухня, каса, доставка)
* Ведення звітності (касова, облікова, фінансова)
* Створення графіків роботи персоналу
* Формування, здійснення, прийом та облік заявок на господарчі товари, барну продукцію, десерти
* Виконання обов'язків касира ( відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки)
* Здійснення систематичної інвентаризації посуду, господарчих товарів, десертної продукції
* Організація банкетів, святкувань днів народження, корпоративів, майстер-класів, анімаційних програм
* Спілкування з гостями, отримання зворотнього зв'язку
* Формування бази постійних гостей, інформування про актуальні акції, пропозиції
* Попередження\вирішення конфліктих ситуацій

Адміністратор ресторану

з 07.2017 по 07.2018 (1 рік)
Murakami, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

* Управління персоналом
* Підбір персоналу
* Контроль функціонування всіх процесів(зала, бар, кухня, каса)
* Ведення звітності
* Створення графіків роботи персоналу
* Формування, прийом та облік поставок
* Виконання обов'язків бармена
* Здійснення систематичної інвентаризації

Офіціант

з 07.2016 по 07.2017 (1 рік)
Murakami, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- зустріч та розміщення гостей;
- прийом замовлення;
- ведення столу;
- виконання планів продажів;
- підвищення лояльності гостей до закладу;
- продажі страв\напоїв відповідно до хот-листа.

Адміністратор залу

з 07.2015 по 05.2016 (10 місяців)
ТОВ "Сушия", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- зустріч та розміщення гостей;
- прийом замовлення на напої, передача їх офіціанту;
- підтримання чистоти залу.

Освіта

КНТЕУ

Публічне управління та адміністрування, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 4 місяці)

КНТЕУ

Менеджмент організації торгівлі, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

MS Office R-Keeper iiko Profit Google Google Drive SmartTouch

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- Позитивне мислення;
- Здатність швидко навчатися;
- Старанність;
- Ініціативність;
- Відповідальність;
- Активна життєва позиція;
- Цілеспрямованість;
- Пунктуальність;
- Наполегливість;
- Комунікабельність;
- Бажання працювати з людьми;
- Грамотна мова.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: