Резюме від 5 жовтня 2019 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3042634

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проектів

з 07.2018 по нині (5 років 10 місяців)
Медичне обладнання

Менеджер проектів (травень 2019-теперешній час):
Обов’язки:
-Постійна комунікація з поточними ключовими користувачами : розвиток відносин з існуючою базою клієнтів, пошук та залучення нових користувачів, проведення переговорів, повний супровід ключових проектів;
-Реалізація глобального проекту з переоснащення найбільшої мережі лабораторій на ринку України:
Планування всіх етапів проекту, виконання розрахунків, ведення переговорів, підписання договорів, контроль та організація доставки та інсталяції обладнання та реагентів, контроль виконання умов договору, взаємодія з усіма ланками учасників процесу щодо узгодження, вирішення та координації всіх поточних питань;

Асисстент спортивного директора

з 06.2017 по 07.2018 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ПФК "Сталь", Буча (Краса, фітнес, спорт)

-Оформлення трудових відносин з футболістами-професіоналами, тренерським складом та обслуговуючим персоналом клубу (укладання, розірвання контрактів, реєстрація в УПЛ);
-Оформлення заявкової документації для участі у змаганнях УПЛ згідно умов Регламенту змагань;
-Збір, підготовка та оформлення документів для проходження процедури атестації футбольних клубів України на право участі у Всеукраїнських змаганнях з футболу ОПФКУ «Прем’єр-ліга»;
-Офіційне листування та постійна взаємодія з органами УПЛ та ФФУ з організаційних та інших поточних питань;
-Робота зі статистичною базою ФФУ;
-Ведення обліку отриманих футболістами дисциплінарних санкцій;
-Контроль здійснення фінансових виплат згідно умов трансферних контрактів і вимог Регламентних документів, компенсаційних виплат за підготовку молодих футболістів;
-Моніторинг, аналіз отриманої інформації, складання необхідних звітів, систематизація документообігу спортивного відділу.

Менеджер з постачання фармацевтичних препаратів

з 07.2016 по нині (7 років 10 місяців)
Спорт, медичний відділ

-Пошук та замовлення необхідного асортименту медикаментів, спортивного харчування, Бадів, масажних засобів; предметів медичного призначення,;
-Організація співпраці з постачальниками, укладення договорів, ведення необхідної документації;
-Взаємодія з лікарями підрозділів з питань обліку та розходу ліків та ведення звітної документації;
-Ведення бухгалтерського документообігу;
-Планування бюджету медичного відділу; контроль відповідності запланованих та фактичних витрат по статтях витрат;
-поширення фармацевтичної та фармакологічної інформації шляхом надання рекомендацій лікарям.

Інспектор з кадрів (за сумісництвом)

з 07.2016 по нині (7 років 10 місяців)
Спорт, адміністративний відділ

-працевлаштування іноземців (отримання ІПН, дозволів на працевлаштування, посвідки на тимчасове проживання) ;
-ведення кадрового діловодства;
-адміністрування мобільного офісу клубу у місці проходження тренувань команди основного складу;
-робота з корпоративною електронною поштою, узгодження отриманої кореспонденції з керівництвом, подальша координація її; контроль виконання серед співробітників клубу;
-вирішення поточних робочих питань,що стосуються діяльності клуба та тренувального процесу.

Менеджер з постачання фарм.препаратов та мед.техніки

з 08.2006 по 05.2014 (7 років 9 місяців)
ТОВ"ФК "Металлург", Донецьк (Краса, фітнес, спорт)

-Пошук та замовлення необхідного асортименту медикаментів, спортивного харчування, Бадів, масажних засобів; предметів медичного призначення, медичного обладнання тощо;
-Організація співпраці з постачальниками, укладення договорів, ведення необхідної документації;
-Прийом, розподіл та бухгалтерський облік (Accent 7.0) медикаментів та інших позицій по кожному з підрозділів медичної служби (основний склад, дублюючий склад,юніори, футбольна школа молоді);
-Ведення бухгалтерського документообігу;
-Планування бюджету медичного відділу; контроль відповідності запланованих та фактичних витрат по статтях витрат;
-поширення фармацевтичної та фармакологічної інформації шляхом надання рекомендацій лікарям про найбільш ефективні лікарські препарати, корекцію та індивідуальний підбір дози ,усунення можливих побічних ефектів терапії, підбору найбільш ефективної та найменш токсичної комбінації ліків при одночасному застосуванні, а також інформації про нові лікарські препарати в порівнянні з відомими вітчизняними та зарубіжними препаратами.

В.о. завідуючого лабораторією біохімії

з 12.2005 по 07.2006 (7 місяців)
ТОВ "ФК "Металург", Донецьк (Спорт,медичний відділ)

-Замовлення лабораторного обладнання, посуду, реактивів, витратних матеріалів для початку роботи лабораторії;
-Постановка та відпрацювання методик необхідних досліджень;
-Запуск у роботу та налаштування лабораторного обладнання;
-Контроль та координування роботи лабораторного персоналу;
-Організація та проведення лабораторного обстеження команд футболістів (основний склад, дублюючий склад,юніори, футбольна школа молоді)
-Складання протоколу проведених лабораторних досліджень для лікарів підрозділів медичного відділу.

Науковий співробітник лабораторії біохімії

з 12.2005 по 05.2014 (8 років 5 місяців)
ТОВ "ФК "Металург", Донецьк (Спорт,медичний відділ)

-Робота на автоматичному біохімічному аналізаторі (калібрування прибору, відпрацювання та постановка методів біохімічного аналізу; проведення досліджень біохімічних показників сироватки крові спортсменів);
- Обробка отриманих результатів, складання зведеної бази даних обстежень;
-Участь у програмах міжлабораторного контролю якості;
-Пошук сучасних методів дослідження фізичного стану спортсменів, а також методів експрес-діагностики для проведення діагностики під час навчально-тренувальних зборів;
-Пошук сучасної літератури, інформації по спортивній та лабораторній медицині для удосконалення та покращення трактування даних лабораторних досліджень та зіставлення їх з станом здоров’я спортсменів.

Лаборант науки

з 11.2003 по 12.2005 (2 роки 1 місяць)
Інститут невідкладної та відновної хірургії ім.В.К.Гусака, лабораторія фундаментальних досліджень, Донецьк (медицина,лабораторні дослідження)

-Робота на автоматичному біохімічному аналізаторі (калібрування прибору, відпрацювання та постановка методів біохімічного аналізу; проведення досліджень біохімічних показників сироватки крові спортсменів);
- Обробка отриманих результатів, складання зведеної бази даних обстежень;
-Участь у програмах міжлабораторного контролю якості;
-Пошук сучасних методів дослідження фізичного стану спортсменів, а також методів експрес-діагностики для проведення діагностики під час навчально-тренувальних зборів;
-Пошук сучасної літератури, інформації по спортивній та лабораторній медицині для удосконалення та покращення трактування даних лабораторних досліджень та зіставлення їх з станом здоров’я спортсменів.

Освіта

Національний фармацевтичний університет

Фармацевтичний факультет,"Загальна фармація",провізор-спеціаліст, Харків
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 5 місяців)

Донецький національний університет

Хімічний факультет,"Біохімія", магістр, Донецьк
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook MS Access Бухгалтерський облік Акцент

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Водійські права категорії «В»
Особисті якості:
Відповідальність, порядність, пунктуальність, ініціативність, чітка послідовність власним обов'язкам , здібність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: