Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Денис

Головний менеджер з роботи з ключовими клієнтами (фінанси, продаж, агро)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Васильків, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник служби фінансування

з 06.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Ілта, Киев (Автобізнес та автосервіс)

• Розширення клієнтської бази та забезпечення зростання обсягів продажу.
• Управління портфелем іноземних клієнтів компанії.
• Усі види банківського фінансування, аудит та
проходження ревью кредиторів.
• Аналітика та контроль фінансових операцій; облік активів, майна групи підприємств.
• Залучення інвестицій, управління грошовими потоками.
• Моніторинг та контроль поточних кредитів, оптимізація кредитного портфеля.
• Співпраця з банківськими та фінансовими установами – звітність, підготовка пакету документів.

Заступник директора філії (Україна)

з 06.2018 по 06.2020 (2 роки)
Coral Club International, Киев, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Контроль фінансових контрактів та платежів.
• Організація та участь в інвентаризаціях, переоцінці, аудиті філії.
• Супровід та організація логістики товарів для дистриб'юторів.
• Розробка стратегії розвитку та збільшення продажів компанії.
• Організація та реалізація заходів для мережі дистриб'юторів

Заступник директора департаменту кредитних операцій

з 08.2007 по 06.2018 (10 років 10 місяців)
Диамантбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Управління кредитними та заставними операціями, ризик-менеджмент.
• Розробка та розвиток проектів регіональної мережі, навчання персоналу.
• Розвиток відносин із ключовими клієнтами та партнерами Банку.
• Виконання планів щодо обсягу продажу та збільшення прибутковості Банку.
• Супровід стратегічно важливих портфелів Банку.

Старший менеджер / Керівник відділу роздрібного продажу

з 01.2004 по 08.2007 (3 роки 7 місяців)
SYSTEM MANAGEMENT SOLUTIONS, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Управління персоналом: вибір, адаптація, мотивація, навчання.
• Організація та контроль основних торгових процесів.
• Реалізація стратегії продажу компанії.
• Участь в організації event заходів та виставок.
• Організація ефективного керування логістикою.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Факультет міжнародна економіка та банківський менеджмент, спеціальність – банківська справа (магістр), Київ, Киев
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Факультет міжнародна економіка та банківський менеджмент, спеціальність – банківська справа (магістр), Київ

Додаткова освіта та сертифікати

Онлайн-курс «Папа бренда» від Андрія Федоріва – Суперлюди

2019

Школа Базилик, Маркетингові комунікації (інтенсив)

2018

1991 Civic Tech Center, Email marketing (интенсив)

2018

Профільні тренінги та семінари: продаж, фінанси, маркетинг

2007-2017

Бізнес Центр, Основи бухгалтерського обліку

2006, 6 месяцев

IТ and software testing basis

2022

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook MS Access 1С:Предприятие Битрикс24 Графические редакторы Mailchimp SendPulse Водительские права категории «Б», наличие автомобиля. 1С:Підприємство Jira Slack Бітрікс24 Графічні редактори Водійські права кат. B Водіння авто Водительский права категории "В", наличие автомобиля 1C MS Power BI Bitrix24 ERP Driving license category "B", have a car LinkedIn Financial English Ведення переговорів Розвиток продажів Відкриття ТТ Продаж B2B Уміння аналізувати Управління асортиментом Підбір персоналу Самостійність Робота в команді Бізнес-планування Проведення презентацій Контроль дебіторської заборгованості Орієнтація на результат

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Я вмію:
- впевнене розуміння фінансового менеджменту та управлінського обліку.
- досвід роботи з міжнародними компаніями та великими контрактами.
- ведення переговорів, презентація, закриття угод, дослідження продажів, стратегія та аналітика продажів.
- планування, системний розвиток бізнесу, побудови стратегій та тактик.
- вміння вести комунікацію з партнерами та відстоювати інтереси компанії.
- управління командами, вирішення конфліктних ситуацій, створення робочого середовища.
- побудова філіальної структури компанії з нуля, управління проектами: планування, складання бюджету, управління запитами, управління ризиками.
- добре знання MS Excel, Microsoft Power BI, 1C ERP, Bitrix24, Slack, розуміння принципів роботи Jira та Сonfluence.
-знання правил та досвід работи з платформами UpWork, LinkedIn.
- досвід підтримки продуктів FinTech.
- базовий рівень PHP/Python.
- базовий рівень HTML.
- базові знання принципів API.

Досягнення
- Успішний досвід роботи з кейсами із бюджетом від 1 млн.$.
- Залучення іноземних клієнтів на обслуговування в компанію.
- Побудова роботи 12 філій з нуля та організація роботи роздрібних відділів.
- Створення перспективних команд та навчання понад 30 менеджерів.
- Приріст продажів банківських послуг за рік на 40% та залучення великих клієнтів на обслуговування за рахунок створення конкурентних продуктів.
- Збільшив кількість регіональних дистриб'юторів з 5 до 55.
- Уклав понад 50 дистриб'юторських контрактів.
- Розробка методів зменшення ризиків компанії (зменшення витрат на 20%)
- Скоротив цикл обробки кредитних заявок з 5 до 2 днів, при цьому в 2 рази знизив кількість відмов.
- Допомога у запуску маркетингового стартапу (аутсорсинг) створення бази кліентів понад 500 осіб.
- Залучення прибуткових інвестицій у компанію, зменшення кредитного навантаження на 15%.
Права водія категорії «Б», наявність автомобіля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: