Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Денис

Business development manager (фінанси, продажі, маркетинг)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Васильків, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник служби фінансування

з 06.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Ілта, Киев (Автобізнес та автосервіс)

• Розширення клієнтської бази та забезпечення зростання обсягів продажу.
• Аналітика та контроль фінансових операцій; облік та інвентаризація активів, складів групи компаній.
• Управління портфелем іноземних клієнтів компанії.
• Усі види банківського фінансування, аудит та
проходження ревью кредиторів.
• Залучення інвестицій, управління грошовими потоками.
• Моніторинг та контроль поточних кредитів, оптимізація кредитного портфеля.
• Співпраця з банківськими та фінансовими установами – звітність, підготовка пакету документів.

Заступник директора філії (Україна)

з 06.2018 по 06.2020 (2 роки)
Coral Club International, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Супровід та організація логістики товарів для дистриб'юторів.
• Розробка стратегії розвитку та збільшення продажів компанії.
• Організація та реалізація заходів для мережі дистриб'юторів

Заступник директора департаменту кредитних операцій

з 08.2007 по 06.2019 (11 років 10 місяців)
Діамантбанк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

• Управління кредитними та заставними операціями, ризик-менеджмент.
• Розробка та розвиток проектів регіональної мережі, навчання персоналу.
• Розвиток відносин із ключовими клієнтами та партнерами Банку.
• Виконання планів щодо обсягу продажу та збільшення прибутковості Банку.
• Супровід стратегічно важливих портфелів Банку.

Старший менеджер / Керівник відділу роздрібного продажу

з 01.2004 по 08.2007 (3 роки 7 місяців)
SYSTEM MANAGEMENT SOLUTIONS, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Управління персоналом: вибір, адаптація, мотивація, навчання.
• Організація ефективного керування логістикою, виробництвом та складом.
• Організація та контроль основних торгових процесів.
• Реалізація стратегії продажу компанії.
• Участь в організації event заходів та виставок.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Банківська справа (магістр), Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

1991 Civic Tech Center, Email marketing (інтенсив)

2018

Школа Базилик, Маркетингові комунікації (інтенсив)

2018

Маркетингові стратегії

2019

Бізнес Центр, Основи бухгалтерського обліку

2006

Профильні тренінги и семінари

2007-2017

Онлайн-курс «Папа бренда» від Андрія Федоріва – Суперлюди

2019

IТ and software testing basis

2022

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook MS Access 1С:Предприятие Битрикс24 Графические редакторы Mailchimp SendPulse Водительские права категории «Б», наличие автомобиля. 1С:Підприємство Jira Slack Бітрікс24 Графічні редактори Водійські права кат. B Водіння авто Водительский права категории "В", наличие автомобиля 1C MS Power BI Bitrix24 ERP Driving license category "B", have a car LinkedIn Financial English Ведення переговорів Розвиток продажів Відкриття ТТ Продаж B2B Уміння аналізувати Управління асортиментом Підбір персоналу Самостійність Робота в команді Бізнес-планування Проведення презентацій Контроль дебіторської заборгованості Орієнтація на результат

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я вмію:
- впевнене розуміння фінансового менеджменту та управлінського обліку.
- досвід роботи з міжнародними компаніями та великими контрактами.
- ведення переговорів, презентація, закриття угод, дослідження продажів, стратегія та аналітика продажів.
- планування, системний розвиток бізнесу, побудови стратегій та тактик.
- вміння вести комунікацію з партнерами та відстоювати інтереси компанії.
- управління командами, вирішення конфліктних ситуацій, створення робочого середовища.
- побудова філіальної структури компанії з нуля, управління проектами: планування, складання бюджету, управління запитами, управління ризиками.
- добре знання MS Excel, Microsoft Power BI, 1C ERP, Bitrix24, Slack, розуміння принципів роботи Jira та Сonfluence.
-знання правил та досвід работи з платформами UpWork, LinkedIn.
- досвід підтримки продуктів FinTech.
- базовий рівень PHP/Python.
- базовий рівень HTML.
- базові знання принципів API.

Досягнення
- Успішний досвід роботи з кейсами із бюджетом від 1 млн.$.
- Залучення іноземних клієнтів на обслуговування в компанію.
- Побудова роботи 12 філій з нуля та організація роботи роздрібних відділів.
- Створення перспективних команд та навчання понад 30 менеджерів.
- Приріст продажів банківських послуг за рік на 40% та залучення великих клієнтів на обслуговування за рахунок створення конкурентних продуктів.
- Збільшив кількість регіональних дистриб'юторів з 5 до 55.
- Уклав понад 50 дистриб'юторських контрактів.
- Розробка методів зменшення ризиків компанії (зменшення витрат на 20%)
- Скоротив цикл обробки кредитних заявок з 5 до 2 днів, при цьому в 2 рази знизив кількість відмов.
- Допомога у запуску маркетингового стартапу (аутсорсинг) створення бази кліентів понад 500 осіб.
- Залучення прибуткових інвестицій у компанію, зменшення кредитного навантаження на 15%.
Права водія категорії «Б», наявність автомобіля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: