Резюме від 17 лютого 2020

Роман

Регіональний керівник, директор філії, менеджер з продажу (продажі, послуги)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу продажу / директор філії

з 06.2019 по 02.2020 (8 місяців)
Аспект Інвест, Львов (гуртова та роздрібна торгівля плитними дер.матеріалами (фанера, ДВП, МДФ))

Відкриття філіалу компанії в м.Львів повного циклу, від пошуку приміщення до набору персоналу та налагодження процесу продаж)
Формування клієнтської бази, залучення нових клієнтів
Проведення переговорів та зустрічей в сфері В2В
Здійснення продаж та контроль виконання плану
Реалізація фанери будь яких видів, ЛАМ, ФСФ; МДФ, ДВП

Менеджер з франчайзингу (Менеджер (управитель) систем якості)

з 07.2016 по 02.2018 (1 рік 7 місяців)
Lviv Croissants, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Супроводження франчайзі в бізнесі, допомога партнерам у відкритті закладів - від пошуку приміщення до відкриття кав'ярні, на всіх етапах (дозвільні док-ти, буд-во, обладнання, навчання персоналу, запуск ТТ, подальший супровід роботи партнера).
За період роботи було відкрито 30 нових закладів.
Формати кав'ярень від 20кв.м до 200кв.м.

Помічник управителя в роздрібній торгівлі

з 11.2011 по 07.2015 (3 роки 8 місяців)
Сота-Альянс, Львов (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обовязки регіонального керівника передбачали виконання таких функціональних обовязків:
1.Контроль продаж підпорядкованих ТТ (впровадження та контроль дотримання стандартів обслуговування) для забезпечення виконання планових показників.
(за перший рік роботи філіалу, третина магазинів вийшла з збиткової зони. впровадили методику комплексних продаж +менеджемнт середнього чеку). 2013-2014 щорічно виконувались річні плани по західному регіону (вал+маржа)
2. Відкриття нових ТТ з нуля (за період роботи було відкрито 5 нових ТТ-Тернопіль, Хмельницький-2магазини, Калуш, Рівне)
3. Знання основ та правил мерчендайзингу, контроль дотримання необхідних стандартів на підзвітних ТТ.
4. Співпраця з представниками оператора (Сота-національний дилер компанії Київстар), проведення переговорів, заключення договорів

5.Навики ефективного управління комадною, формування команди для досягнення необхідних результатів, вирішення кризових питань на підприємствах.

Територіальний керуючий м.Львів

з 07.2010 по 07.2011 (1 рік)
ТОВ «Цитрус дискаунт», Львов (продажа моб.телефонів + портативна техніка)

- контроль роботи торгових точок і виконання планів продаж;
- планування продаж на довіреній території;
- виведення нових груп товарів на ринок, аналіз продаж;
- моніторинг ринку та аналіз продаж конкурентів;
- проведення супервайзингу на ТТ.;
- дотримання персоналом корпоративних стандартів та стратегії розвитку компанії

Заступник директора групи філії в Західному регіоні

з 08.2007 по 02.2009 (1 рік 6 місяців)
ТОВ “АЛЛО”, Львов (продажа моб.телефонів + портативна техніка)

ТОВ “АЛЛО”
02.02.2009 – 15.05.2009
Заступник директора з продажу у Львівській області
(в підпорядкуванні 6 ТТ, 20-25 чол)

- відкриття нових торгових точок (пошук приміщень, проведення переговорів, оформлення всіх дозвільних документів для роботи ТТ)
- планування продаж на довіреній території;
- контроль роботи торгових точок і виконання планів продаж;
- моніторинг ринку та аналіз продаж конкурентів;
- ведення первинної документації на ТТ., здача місячної та квартальної звітності в органи ДПІ.

01.08.2007 – 02.002.2009
Заступник директора групи філії в Західному регіоні
(в підпорядкуванні 33 ТТ, 100-110 чол)

- дотримання персоналом корпоративних стандартів та стратегії розвитку компанії;
- планування продаж на довіреній території;
- виведення нових груп товарів на ринок, аналіз продаж;
- контроль роботи торгових точок і виконання планів продаж;
- моніторинг ринку та аналіз продаж конкурентів;
- проведення супервайзингу на ТТ.;
- відкриття нових торгових точок (Івано-Франківськ, Стрий, Калуш, Коломия, Дрогобич, Львів, Виноградово, Мукачево, Луцьк, Червоноград, Ужгород)


21.05.2007-01.08.2007
Провідний менеджер в роздрібній торгівлі Львівської філії
(в підпорядкуванні 10 ТТ, 40-45 чол)

- контроль роботи торгових точок і виконання планів продаж;
- моніторинг ринку та аналіз продаж конкурентів;
- проведення супервайзингу на ТТ.;
- дотримання персоналом корпоративних стандартів та стратегії розвитку компанії
- навчання персоналу і проведення тренінгів продаж


01.06.2005-21.05.2007
Керуючий магазину Львівської філії

- дотримання персоналом корпоративних стандартів та стратегії розвитку компанії
- виконання планів продаж торговою точкою;
- відкриття нових ТТ - «група запуску» в м.Івано-Франківськ, Львів, Червоно град.
- навчання персоналу і проведення тренінгів продаж

04.05.2005-01.06.2005
Продавець непродовольчих товарів у Львівській філії
- виконання планів продаж торговою точкою
- дотримання корпоративних стандартів та стратегії розвитку компанії

Освіта

НУ "Львівська Політехніка"

Національний Університет «Львівська Політехніка» -Факультет “економіка і підприємництво” -Диплом магістра, напрямок «Фінанси», Львов
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Мастер управления. Практический тренинг для руководителей»

Корпорація «Бізнес-мастер» травень 2008р., 1день

«Навыки руководства и развитие личного лидерства»

Школа менеджеров «Арсенал» серпень 2008р., 1день

«Наш ответ кризису. Продажи в условиях кризиса»

Навчальний центр компанії АЛЛО жовтень 2008, 2дні

«Техники влияния в деловых переговорах»

Центр розвитку персоналу «Evolution» вересень 2009р., 1день

Менеджмент середнього чеку

Генадій Ткаченко (retail studio) 27.11.2010

Ефективне управління командою

2014, Київ. 2дні

Знання і навички

Організація та контроль процесів продаж Відкриття торгових точок (різні сфери діяльності-магазини, кафе)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні навики і знання:
Значний досвід в сфері продаж, ведення переговорів, підготовки первинної документації для відкриття ТТ., Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач, знання програми 1С. Вміння організувати та оптимізувати процеси продажу, поточної роботи магазину/закладу громадського харчування

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: