Резюме від 13 вересня 2023

Світлана

Керівник проєктів, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Користувач ПК

Додаткова інформація

Гончарук Світлана Михайлівна
26.05.1988
Сімейний стан - незаміжня
02100 м. Київ вул. Мате Залки, 7/5.
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


липень 2016 - 2017 рік

Координатор по роботі з представництвами громадської організації та проектами м. Київ «Об’єднання Самопоміч»

•Організація від початку і до завершення загальноміських проектів, заходів (логістика, бюджет, партнери) соціального направлення. Проведено понад 15 загальноміських соціальних проектів та 35 районного рівня;
•Пошук партнерів. Залучила понад 10 інформаційних партнерів, 5 спонсорів (ТМ Моршинська, ЛІМО, ТЦ Караван, ТЦ ART MALL);
•Координування та комунікація з міськими координаторами , адміністративними органами управління щодо сприяння проведення заходів;
•Контроль висвітлення інформації про перебіг проекту в ЗМІ, соцмережах, логістичної організації;
•Моніторинг реалізації проекту учасниками; збір аналітики від координаторів про здійснені проекти по області;
•Ведення звітності, координування проекту між виконавцями.

Досвід роботи:
Листопад 2014 - липень 2016
Помічник народного депутата Верховної Ради України

Голова підкомітету з питань організації роботи Верховної Ради Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України.

Обов’язки:

•організація та забезпечення та проведення зустрічей з виборцями та прийом громадян
•взаємодія з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
•підготовка депутатських звернень та запитів;
•вивчення та узагальнення аналітичних матеріалів необхідних народному депутату України для здійснення депутатських повноважень;
•написання аналітичних матеріалів до засідань комітетів та інших заходів;
•взаємодія із ЗМІ;
•допомога в підготовці та написанні законопроектів;
•написання актуальних статей, повідомлень, привітань, виступів;
•здійснення перекладу міжнародних документів;

• організація конференцій, перемовин.
•вирішення організаційних питань та інших доручень.


Серпень – листопад 2014
Координатор передвиборчого процесу державного рівня політичної партії «Самопоміч»

•контроль виконання задач штабів в 6 областях України;
•взаємодія з обласними штабами, координація їх роботи;
•координація виробництва, логістики та контроль за агітаційними матеріалами;
•розробка і контроль розміщення інформаційних стендів;
•участь в розробці стратегії передвиборчої кампанії;
•створення паспорту та інших аналітичних документів;
•формування приймалень, польових штабів;
•проведення зустрічей та зборів з виборцями;
•координація окремих передвиборчих проектів;
•моніторинг процесу голосування та захист його результатів на дільницях;
•організація взаємодії з підприємствами, закладами та організаціями.

Лютий – квітень 2014 ТОВ «Медеапро»
Менеджер з розвитку естетичного направлення
•представницька діяльність компанії в сфері косметології та естетики;
•просування продуктів по косметології BTL на ринок України;
•робота «в полі»(робота поза офісом);
•пошук та підтримання контактів;
•залучення нових клієнтів (салони краси, спа і т.д.);
•взаємодія з дистриб’юторами;
•робота з кінцевими користувачами обладнання BTL;
•робота з діючими клієнтами;
•продажі;
•маркетинг, брендинг косметологічної продукції компанії;
•відмінне знання продуктів BTL та вміння довести ефективність клієнтам на молекулярному рівні;
•проведення тренінгів для співробітників (10 менеджерів);
•участь в конференціях, семінарах, виставках, в цілях просуванню продуктів.


2009 – 2013 ТОВ «Мобілочка»
Спеціаліст по розвитку роздрібної мережі

•Пошук приміщень під магазини роздрібної мережі (відкрито понад 25 магазинів);
•Оформлення документів оренди, заключення договорів;
•Робота з дозвільними органами та органами місцевого управління ;(податкові, администрації, СЕС, МНС);
•Робота з структурними підрозділами, контроль виконання завдань;

Робота в 1С Бухгалтерія 7.7, 8.0.


Освіта:2005 – 2010 - Відкритий Міжнародний Університет розвитку людини "Україна".

Факультет: Права і міжнародних відносин.

Спеціальність: Міжнародна інформація.
2010 - 2011 – Магістратура.

Знання мов:Російська, українська – вільно.
Англійська– середній рівень

Навички роботи з комп`ютером:Windows XP, Vista,8 ;10. Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
1СБухгалерия 7.7;8.1, 8.2
Офісна оргтехніка – факс, сканер, ксерокс, мини АТС.

Особиста інформація:Дисциплінова, відповідальна. Здатна швидко навчатися, акуратно та порядно виконую завдання. Комунікабельна та впевнена в своїх силах. Вмію та готова працювати в команді.

Захоплення:Читання художньої літератури, плавання, фітнес, велосипедні прогулянки, подорожі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: