Резюме від 29 листопада 2020 PRO

Світлана

Главный бухгалтер, начальник отдела кадров, менеджер по продажам, ревизор, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Гадяч
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Лубни, Полтава, Суми, Харків, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Гл.бухгалтер, ревізор, економіст

з 09.1991 по 08.1997 (5 років 11 місяців)
ДПІ, Гадяч (Государственные организации)

Знання бухгалтерських та податкових положень, нормативів законодавства, трудового законодавства Украіни. Повний аналіз господарськоі діяльності підприемства.ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (4 чол.).

Професійні навички:

— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;

— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; німецька-середньо.

Освіта

Аграрная академия

Анализ и учет хоз.деятельности, Полтава
Вища, з 1987 по 1991 (3 роки 9 місяців)

полное ведение бухгалтерского и налогового учета в программе 1С: Предприятие 8.2;, 1С УТП, Медок, Еxcel, Offis.

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК M.E.Doc Клиент-Банк Банковское дело

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Личные качества


стрессоустойчивость, внимательность, умение работать с большим объемом информации.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: