Резюме від 17 лютого 2017

Ольга

Personal assistant, office manager, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Personal Assistant, supervisor of call-centre

з 01.2016 по нині (8 років 4 місяці)
Drivers education, Одесса (Telecommunications and networking)

Planning of working day, planning of the list of goals and tasks, paperwork, business correspondence (including english), business negotiations (including english), supplying officee with all the necessary, handling interviews with new operators of call-centre and further coaching, handling of business meetings, supervision of the quality of work.

Personal assistant, operator of call-centre

з 08.2013 по 05.2015 (1 рік 9 місяців)
Awendale Limited, Одесса (Pharmaceutics)

I have come to the company on the position of the operator of call-centre, but after 2 months I have been promoted for personal assistant.

My responsibilities included: holding meetings with workers of call-centre (news, mistakes in work), making computer presentations for chief officer, booking hotels, tickets, meeting of international partners, written translation of contracts and agreements, oral consecutive interpretation on business meetings with international partners, negotiations with customers, partners and shipping companies, control of couriers and cleaners (including giving a salary), providing the office with all necessities (tea, coffee, stationery, forms, etc); resolving of conflict situations with customers, business correspondence.

The reason of quitting the job: night shifts

Translator of English and French languages

з 01.2013 по 10.2013 (9 місяців)
"Slovo", Одесса (Translation bureau)

My responsibilities included: making a written translation of documents of various difficulty on\from English and French languages.

The reason of quitting the job: low payment for work

Освіта

IHU (International Humanitarian University)

Faculty of linguistics and translation – master, Одесса
Вища, з 2010 по 2015 (5 років 3 місяці)

Знання і навички

MS Excel MS Word PC User MS Office MS PowerPoint Знание офисных программ

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Французька — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Personal qualities:

Social, punctual, responsible, decision-making, initiative, stress tolerance, persistent, having desire to work and earn

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: