Ольга
Personal assistant, office manager, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3787723
Досвід роботи
Personal Assistant, supervisor of call-centre
з 01.2016 по нині
(8 років 4 місяці)
Drivers education, Одесса (Telecommunications and networking)
Planning of working day, planning of the list of goals and tasks, paperwork, business correspondence (including english), business negotiations (including english), supplying officee with all the necessary, handling interviews with new operators of call-centre and further coaching, handling of business meetings, supervision of the quality of work.
Personal assistant, operator of call-centre
з 08.2013 по 05.2015
(1 рік 9 місяців)
Awendale Limited, Одесса (Pharmaceutics)
I have come to the company on the position of the operator of call-centre, but after 2 months I have been promoted for personal assistant.
My responsibilities included: holding meetings with workers of call-centre (news, mistakes in work), making computer presentations for chief officer, booking hotels, tickets, meeting of international partners, written translation of contracts and agreements, oral consecutive interpretation on business meetings with international partners, negotiations with customers, partners and shipping companies, control of couriers and cleaners (including giving a salary), providing the office with all necessities (tea, coffee, stationery, forms, etc); resolving of conflict situations with customers, business correspondence.
The reason of quitting the job: night shifts
Translator of English and French languages
з 01.2013 по 10.2013
(9 місяців)
"Slovo", Одесса (Translation bureau)
My responsibilities included: making a written translation of documents of various difficulty on\from English and French languages.
The reason of quitting the job: low payment for work
Освіта
IHU (International Humanitarian University)
Faculty of linguistics and translation – master, Одесса
Вища, з 2010 по 2015 (5 років 3 місяці)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Французька — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Personal qualities:
Social, punctual, responsible, decision-making, initiative, stress tolerance, persistent, having desire to work and earn
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість
- Помощник руководителя, супервайзер колл-центра, Drivers education, 8 років 4 місяці
- Помощник руководителя, оператор колл-центра, Avendale Limited, 1 рік 9 місяців
Схожі кандидати
Администратор на ресепшн, офис-менеджер, секретарь
20000 грн, Одеса
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар
Одеса
Администратор, офис-менеджер, личный помощник, секретарь
25000 грн, Одеса
Секретарь, офис-менеджер, администратор офиса, оператор ПК
18000 грн, Одеса
Адміністратор, секретар, помічник, офіс-менеджер
Одеса
Трафик-менеджер, PPC manager, Personal assistant
30000 грн, Одеса, Дніпро
,
ще 2 міста