Резюме от 13 октября 2017

Олексин Галина Миколаївна

Бухгалтер, 11 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
28 ноября 1981 (35 лет)
Город:
Ивано-Франковск


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний бухгалтер ; Регіональний бухгалтер; Керуючий магазину

с 12.2004 по наст. время (12 лет 10 месяцев)
Компанія "ФОКСТРОТ" - ДП"Фокстрот-Прикарпаття" ; ТОВ "САВ-ДІСТРИБЬЮШН", Івано-Франківськ (роздрібна ,оптова торгівля побутовою технікою)

ПОСАДА: Головний Бухгалтер (08.2012-12.2015)
посадові обов"язки :
- Організація роботи бухгалтерської служби
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства у повному обсязі (6 магазинів) в 1С 7.7
- Аналіз фінансового стану підприємства,керування рухом грошових коштів,складання і подання усієї звітної документації до контролюючих органів.
- Організація та здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів
- Проходження , подача звітності та інфо по Міжнародному аудиту
- Участь у договірних,адміністративних процесах (аналіз, узгодження), розробка ідей та пропозицій, щодо покращення ефективності роботи відділу п-ва .
- Вирішення адміністративних, робочих питань (співпраця з іншими відділами компанії, керівниками магазинів,ЦУ )

ПОСАДА: Регіональний Провідний бухгалтер (08.2012р-28.02.2017р)
посадові обов"язки :
1.Організація та ведення бухгалтерського обліку у регіоні (10 магазинів)
- Облік каси
- Облік ПДВ
- Облік товарів та товарів прийнятих на комісію (послуги)
- Облік ОС, матеріалів
- Облік послуг, звірка з дебіторами та кредиторами
- Ведення реалізації та облік безготівкових розрахунків з клієнтом
- Розрахунки з постачальниками
- Касова дисципліна- організація та періодична перевірка касової дисципліни на магазинах, навчання та координація товарознавців магазинів (10 чол)
- Закриття періоду і підготовка до фінансової звітності (місяць,квартал,рік)
-Проведення банківської виписки по регіону
- Ведення,перевірка ,збір, упорядкування , архівація первинної документації та відправка в ЦУ
- Проходження внутрішніх перевірок в компаніїї ( внутрішні аудити)
- Складання внутрішньої звітності ,формування зведених звітів та запитів з ЦУ
- Вирішення адміністративних, робочих питань (співпраця з ін.відділами компанії, керівниками магазинів )
- Проведення щомісячної та річної інвентаризації активів і зобов'язань
- Виконання доручень ЦУ
- Досвід (організація) у відкритті ,закритті магазинів
ПОСАДА : Керуючий магазину
- відкриття магазину з " нуля "
- закриття магазину
- управління комерційною та господарською діяльністю магазину та колективу (підбір,адаптація,навчання)
- організація обслуговування відвідувачів відповідно до вимог та стандартів
- забезпечення та контроль виконання фінансових показників ефективності магазину
- Контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Організація проведення рекламних та промоакцій в магазині та підготовка звітів щодо їх ефективності
- організація торгового процесу та усіх суміжни процесів в магазині

Досягнення
1. пройшла кар"єрний шлях в компанії :
- касир-товарознавець магазину + кадровик за суміщенням-бухгалтер-заступник головного бухгалтера-головний бухгалтер ,керуючий магазином
2.Налагодження ефективної роботи у відділі бухгалтерії
3.Відмінні проходження перевірок контролюючими органами та внутрішніх аудитів компанії


Образование

Прикарпатський Національний Університет імені Василя Стефаника

"Фінанси і Кредит" ; "Фінанси", Івано-Франківськ

Высшее, с 09.2000 по 06.2005 (4 года 9 месяцев)

Заочна форма навчання, Держзамовлення


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Практичний досвід в програмах 1С 7.7, Medoc;Клієнт-банк;знання ПК на рівні впевненого користувача
    Досвід проходження перереєстрації та реорганізації підприємства (відкриття,закриття магазинів), перевірок податковими органами та інше. Досвід роботи на загальній системі оподаткування.

Дополнительная информация

Особисті якості : Організованість,клієнтоорієнтованість,стресостійкість,націленість на результат,відповідальність,дисциплінованість,гнучкість,висока працездатність,комунікабельність,здатність до швидкого та відповідального прийняття рішень,здатність до швидкого сприйняття інформації та навчання ,почуття гумору.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: