Резюме від 9 травня 2022

Оксана

Специалист по документообороту, секретарь, офис-менеджер, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

О х м а к е в и ч О к с а н а

Мета: Знайти постійну роботу діловода, офіс-менеджера, архіваріуса або помічника менеджера по персоналу.

Досвід роботи:

Інспектор з контролю за виконанням доручень
Березень 2017 по теперішній час
ТОВ "Мастер-Авіа"
- Прийом та відправка кореспонденції, реєстрація вхідних, вихідних та внутрішніх документів, відповідно до резолюції організація передачі кореспонденції для виконання, контроль за строками виконання документів, здійснення оперативного пошуку документів та надання своєчасної інформації щодо них і т.п.

Працівник архіву
Грудень 2015 - Березень 2017
VTB Bank
- Перевірка наявності документів карткових, кредитних справ із занесенням інформації до електронного файлу (проектна (тимчасова) робота).

Провідний фахівець загального відділу
Квітень 2003 - Вересень 2013 (10 років 6 міс)
ДК Газ Украіни
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.
- Ведення електронного документообігу компанії.
- Виконання доручень керівництва та інших організаційних питань компанії.

Оператор 1С
Листопад 2002 - Березень 2003 (5 міс)
ООО ХДМ
- Оформлення накладних та рахунків.
- Консультування клієнтів

Оператор ПЕОМ
Березень 2002 - Листопад 2002 (9 міс)
Голосіївський районний у м. Києві військовий комісаріат
- Створення та ведення електронної бази даних.

Оператор ПК загального відділу
Жовтень 1999 - Червень 2001 (1 рік 9 міс)
ГУ Головпобутгаз

Освіта: Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (м. Київ)
Спеціаліст з документознавства, менеджер державних установ та органів влади, факультет документознавства. Рік закінчення 2007

Курси, тренінги, сертифікати: Курс "Кадровий менеджмент" у Інституті перепідготовки та
підвищення кваліфікації НПУ ім. Драгоманова (м. Київ) рік закінчення 2014
Під час навчання отримала знання з таких дисциплін:
- Кадрова політика підприємств.
- Управління персоналом у сучасних умовах.
- Кадрове планування.
- Автоматизація обліку та управління персоналом.
- Електронне кадрове справочинство.

Особистісні якості: Цілеспрямованість, моральна стійкість, пунктуальність, ввічливість, без шкідливих звичок. Здатна до самоосвіти і прагну до самовдосконалення, швидко навчаюсь, негайно реагую на виникаючі труднощі у роботі та самостійно приймаю міри до їх усунення, прагну будувати робочі відносини на основі довіри та взаємної поваги,

Навички: Досвідчений користувач Microsoft Word, Excel, Internet, поштових програм, програм електронного документообігу. Висока
швидкість набору тексту.
Знаю основні функції діловодства й архівної справи, положення та інструкції щодо ведення діловодства на підприємстві; основні положення державної системи діловодства; стандарти системи організаційно-розпорядчої документації; порядок контролю за проходженням службових документів і матеріалів.

Володіння мовами: українська - рідна, російська - вільно, англійська - середній рівень

Контактна інформація: моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»); адреса ел. пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: