Резюме від 13 вересня 2022 PRO

Анастасия

Керівник відділу, менеджер по персоналу (technical support), 18 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 11.2020 по нині (3 роки 6 місяців)
Центр надання адміністративних послуг ЦНАП, Київ (Надання та консультація адміністративних послуг)

- Прийом від суб’єктів звернень та обробка документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрацію та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Надання консультаційних послуг заявникам.
- Оформлення та видача паспорта громадянина України ( ID картка) , а також паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
- Консультація заявників через Колл- центр.
- Звіти для керівництва.

Проходила професійні навчання для підвищення кваліфікації та отримувала сертифікати на теми:
- «Комунікація в органах публічної влади в умовах децентралізації»
- «Ефективна професійна діяльність та взаємодія в умовах адаптації до нової посади в публічній сфері»
- «Якісне надання адміністративних послуг»
- «Професійне вигорання на державній службі»
- «Безбар‘єрна грамотність»
- «Захист персональних даних»

Об’єктивно та неупереджено виконувала посадові обов’язки, набувала та вдосконалювала професійні знання, уміння та навички для забезпечення відповідного рівня професійної кваліфікації державного службовця.

Помічник директора

з 03.2019 по 02.2020 (11 місяців)
Арт Дженетікс «Art Genetics», Київ (Репродуктивна медицина)

- Забезпечення робочого дня керівника
- Ведення діловодства та ділових переписок
- Організація робочих заходів
- Підтримка та залучення нових ділових контактів
- Підготовка зовнішніх та внутрішніх зустрічей, переговорів, нарад
- Замовлення канцелярії та всього необхідного для офісу та співробітників
- Замовлення медичних препаратів
- Ведення офісних витрат
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Оформлення довіреностей
- Звіти для керівництва

Офіс - менеджер

з 10.2018 по 02.2019 (4 місяці)
ПП «Ярослав», Київ (Легка промисловість)

-Контроль роботи всього офісу;
- Координація роботи всіх офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників тощо);
-Ведення ділового листування;
-Розподіл дзвінків;
-Зустріч відвідувачів;
-Робота з довіреностями у програмі 1С;
-Підготовка накладних, рахунків, списання матеріалів;
-Підготовка звітів для директора, фін відділу та бухгалтерії.
-Формування справ та передача на зберігання до архіву
-Підготовка засідань та нарад;
-Організація свят та інших корпоративних заходів;
-Забезпечення чистоти та порядку в офісі;
-Ведення звітності з відпусток, відряджень, відгулів;
-Оформлення документів, запрошень, бронювання квитків та готелів;

Трансфер, адміністратор

з 05.2018 по 09.2018 (4 місяці)
Дитячий табір «Цивілізація», Івано-Франківськ (Туризм)

Технічна підтримка

з 08.2017 по 05.2018 (9 місяців)
Pro group consult, Київ (IT консалтінг, фінанси)

Технічна підтримка користувачів та клієнтів шляхом листування, та по телефону

Адміністратор

з 08.2016 по 08.2017 (1 рік)
Showroom dream_shoes, Київ (Продаж)

- консультування гостей магазину
- Здійснення продажів
- Дотримання стандартів обслуговування
- Прийом та викладення нового товару
- Ведення сторінки та продажу через мережу Instagram.

Керівник відділу

з 06.2012 по 06.2016 (4 роки)
ПП ЮСН Візовий Сервіс Центр, Київ (Оформлення документів для отримання візи)

Обов'язки:
~ Управління персоналом.
~ Підбір персоналу (тільки у свій відділ).
~ Навчання персоналу з нуля.
~ Мотивація персоналу.
~ Координування роботи персоналу.
~ Забезпечення максимальної ефективності роботи персоналу.
~ Контроль виконання поставлених завдань.
~ Вирішення конфліктних ситуацій з VIP клієнтами.
~ Прийом та обробка персональних даних заявників.
~ Щоденні звіти для вищого керівництва.
~ Побудова ефективної організації передачі документів до Посольства.
~ Зняття біометричних даних.
~ Організація та ведення кадрового документообігу.
~ Робота з сайтом, заповнення актуальної інформації.
~ Робота з регіонами, вирішення питань у телефонному режимі.
~ Ведення штатного розкладу.
~ Ведення листів обліку приходу/догляду працівників.
~ Ведення табеля обліку робочого часу персоналу.
Досягнення: Зуміла проявити себе як відповідальний співробітник протягом кількох років, завдяки цьому стала керівником відділу (відділ складався із 15-17 осіб).
Вмію працювати з великим обсягом інформації, та виконувати завдання у поставлені терміни.
Про себе :
~ Активна життєва позиція
~ Націленість на результат.
~ Лідерські якості.
~ Гарні організаторські здібності.
~ Ініціативність
~Цілеспрямованість.

Освіта

ІТФПУ ( Інститут Туризму Федерації Профсоюзів України)

Менеджмент организацій, менеджер по туризму, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Іспанська — початковий

Рекомендації

Симоненко Юлія Михайлівна

Симоненко Юлія Михайлівна

Заступник начальника управління - начальник відділу - адміністратор відділу прийому суб'єктів звернень, Центр Надання Адміністративних послуг ЦНАП

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Принимала участие в UFW 2015/2016/2017/2018 (Ukrainian Fashion Week, backstage).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: