Резюме від 19 березня 2024 PRO

Катерина

Фахівець із закупівель, адміністратор, асистент керівника, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець з напрямку закупівель

з 02.2021 по 02.2024 (3 роки)
UNIQA, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•Пошук постачальників згідно якості, ціни, строків та умов постачання;
•Забезпечення процесу проведення тендерів;
•Забезпечення процесу погодження договорів з новими постачальниками, координація роботи або перегляд умов роботи з вже існуючими;
•Формування і відправлення замовлень постачальникам, відстеження їх виконання
•ведення внутрішньої документації (рахунки, акти виконаних робіт).
Досягнення:
•заключення договору по копірайтингу з підрядником, у якого був великий досвід на ТБ
•проведення тренінгу з одним із кращих коучів по Agile

Асистент керівника

з 03.2020 по 12.2020 (9 місяців)
Українська федерація страхування (УФУ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•складання запрошень для страхових компаній на робочі групи (наради);
•участь у внутрішніх робочих процесах, включаючи СПЛІТ;
•ведення протоколів засідань, робочих груп;
•робота з нормативними документами;
•ведення внутрішньої документації (рахунки, акти виконаних робіт, накази, реєстрація вх/вих.кореспонденції);
•забезпечення життєдіяльності офісу.

Спеціаліст відділу продажів

з 06.2018 по 11.2019 (1 рік 5 місяців)
ТВТ-Страховий Брокер, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•холодні та теплі дзвінки;
•участь у форумах та конференціях з метою пошуку клієнтів;
•спілкування з потенційними клієнтами та організація зустрічей;
•підготовка матеріалів для зустрічей з клієнтами.
Досягнення:
•укладання договору з крупним клієнтом (13 заводів)

Спеціаліст із зв'язків з громадськістю

з 03.2015 по 05.2018 (3 роки 2 місяці)
ТВТ-Страховий Брокер, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•ведення сторінки на facebook;
•ведення сайту та його оновлення;
•організація конференцій зі страхування;
•організація конференцій зі страхування при підтримки Європейської бізнес асоціації (EBA);
•збір аналітичної інформації для підготовки проведення зустрічей, презентацій;
•підготовка презентацій для конференцій та зустрічей;
•випуск Дайджесту – інформаційного видання із внутрішньої діяльності компанії та новинам на ринку страхування;
•переклад договорів та додаткових угод.
Досягнення:
•налагодження зв’язків із громадською організацією (ЕВА);
•складання технічного завдання та проведення тендеру серед розробників сайту;
•підтримка іміджу соціально-активної компанії.

Головний фахівець відділу зовнішніх зв'язків

з 08.2009 по 06.2014 (4 роки 10 місяців)
Страхова компанія "ІНГО", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•координація взаємин із зовнішніми організаціями (Американська торгівельна палата, Європейська Бізнес Асоціація, Торгово-промислова палата й ін.);
•представлення інтересів компанії в громадських організаціях
•збір аналітичної інформації для підготовки проведення переговорів, зустрічей, заходів, організованих суспільними, державними організаціями;
•щомісячний випуск Дайджестів - інформаційний бюлетень про зовнішню діяльність компанії;
•моніторинг тендерів, відстеження й аналіз результатів участі в тендерах;
•приведення матеріалів презентації до єдиного корпоративного формату;
•організація зустрічей із представниками підприємств по запиту директорів філій, проведення презентації Компанії.
Досягнення:
•налагодження зв'язків із громадськими організаціями (АСС, ЕВА, ТПП);
•створення сприятливих умов для просування бізнесу;
•підтримка іміджу соціально-активної компанії.

Референт-перекладач

з 06.2007 по 01.2009 (1 рік 7 місяців)
Страхова компанія "ІНГО", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Письмовий переклад юридичних документів:
- юридичних документів (контракти, угоди, доповнення, страхові сертифікати та поліси, договори щодо перестрахування, страхові акти тощо);
- облікових та корпоративних рекламних матеріалів [річні звіти, балансові та фінансові звіти, корпоративні буклети з послуг та продуктів страхування] тощо;
- Кореспонденції тощо. Англ/Рус, Англ/Укр та у зворотному напрямку

Секретар

з 12.2006 по 06.2007 (6 місяців)
Страхова компанія "ІНГО", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
прийом та розподіл дзвінків, прийом та реєстрація вхідної та вихідної документації, робота з поштою та кур'єрською службою, бронювання квитків в Україні та за кордоном.

Освіта

Київський Славістичний Університет

Міжнародні відносини, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Проходженя практики в Департаменті Міжнародного співробітництва при Міністерстві Оборони України
Проходження практики в "Інвестгазета"

Додаткова освіта та сертифікати

American English Center

2009, Levels 4-6

Польсько-український дім

2004

Курси "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

жовтень 2014 – січень 2015

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Windows Google Chrome Google HCL Notes Работа с общественными организациями Комунікабельність Ведення документації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Шумаков Євгеній

Шумаков Євгеній

УФУ

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

МЕТА:
Пошук роботи на позицію фахівця із закупівель, менеджера по роботі з клієнтами, референта, асистента керівника

ВИЩА ОСВІТА
2001 - 2006
Київський Славістичний Університет (Факультет/Спеціальність "Міжнародні відносини"),

Жовтень 2014 – січень 2015, Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації з програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» в НПУ ім. М.П. Драгоманова.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Наполегливість, відповідальність, тактовність, комунікабельність, неконфліктність, відсутність шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: