Резюме від 24 червня 2017

Аліна

Менеджер з підбору персоналу, адміністратор, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet СПРУТ-ТП

Додаткова інформація

Михайлова Аліна Михайлівна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адреса: м. Львів, вул. Миколайчука, буд. 8


E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження
09 жовтня 1995 р.

Сімейне становище
Не заміжня.

Мета
Отримати роботу в перспективній фірмі, що розвивається для отримання досвіду і самореалізації

Освіта
Вища освіта

Донецький національний університет імені Михайла Туган-Барановського, м. Кривий Ріг

Спеціальність: облік і аудит

Форма навчання: заочна

Професійний досвід
Проходження переддипломної практики
15.05.14 – 13.06.14 в філії «Еленовська» ООО «Агрофірма» Агротіс»

Посадові обов’язки - виконання доручень керівника, підготовка документів

Досягнення - при проходженні практики показала глибокі знання і відповідальний підхід до роботи, за що була відзначена оцінкою «відмінно».

Професійний досвід:

01.07.14 – 26.08.14 - ТОВ «Обжора» (бухгалтером), м. Донецьк
Посадові обов’язки – контроль касової дисципліни, ведення первинних бухгалтерських документів в систему «Спрут», складання та подання усіх видів звітності

01.02.15 – 31.07.15 - ПП «Перлина» (адміністратором), м. Київ
Посадові обов’язки – замовлення товару постачальку, нарахування заробітної плати, ведення документації, керівництво персоналом

01.09.15 – 10.12.15 «Фортуна М» (офіс-менеджером), м. Львів
Посадаві обов’язки – прийом телефонних дзвінків, контроль роботи водіїв і кур’єрів, оформлення замовлень

13.02.16 – 16.04.17 – СК «Прайд» (адміністратор), м. Львів Посадові обов’язки – консультування з приводу тарифів та послуг клубу, прийом грошей за оплату послуг, ведення звітності, контроль за порядком та чистотою
Додаткова інформація

Знання ПК - впевнений користувач програм Спрут, Бекофис, "1С", Word, Excel, Інтернет.

Знання мов:
Українська - вільно, рідна мова Російська – вільно Англійська - базовий

Особисті якостіВідповідальне та професійне виконання обов'язків, старанність, працьовитість, комунікабельність, надійність, бажання бути корисною.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: