• PRO

Людмила

Менеджер з адміністративної діяльності, 35 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з адміністративної діяльності, Бухгалтер з первинної документації, Помічник керівника, Оператор 1C
Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з фінансового та експлуатаційного контролю

з 03.2018 по 05.2025 (7 років 2 місяці)
Автек-Інвест, Київ (Нерухомість)

Фінансовий контроль (робота в програмі 1С):
- Контроль своєчасної сплати орендної плати та інших платежів орендарями.
- Аналіз надходжень коштів, контроль за коректністю зарахування.
- Робота з дебіторською заборгованістю.
Договірна робота:
- Підготовка, укладання та супровід договорів оренди.
- Контроль термінів дії договорів, оновлення умов, пролонгація або розірвання договорів.
-Забезпчення своєчасного отримання та передача документів.
Комунікація з контрагентами:
- Вирішення питань, що виникають в процесі оренди.
- Запит та уточнення інформації щодо первинних документів
- Узгодження актів звірки з контрагентами (робота в системах електроного документообігу Медок, Вчасно)
- Проведення переговорів з новими та існуючими клієнтами
Контроль за експлуатацією об'єктів:
- Прийом заявок від орендарів.
- Взаємодія з іншими відділами компанії у наданні експлуатаційних послуг оендарям (комунальні, клінінг, охорона, технічне обслуговування).
- Забезпечення дотримання технічних, санітарних, безпекових норм та правил орендарями на об'єкті оренди.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 01.2016 по 08.2017 (1 рік 7 місяців)
ГК «АГРОВЕТ АТЛАНТИК», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-адміністрування додатковий умов, які визначають умови співпраці з клієнтами;
- управління дебіторською заборгованістю;
- формування звітності з показниками ДЗ/ПДЗ,
- адміністрування звітності по мотивації менеджерів зі збуту, надання консультацій менеджерам зі збуту;
- щоденні дзвінки менеджерам, щодо погашення ПДЗ їхніми клієнтами;
- взаємодія з керівниками відділень та менеджерами в претензійно-позовній роботі, що стосується покупців-боржників. Розсилка листів вимог, претензій боржникам. Передача переліку боржників до юридичного департаменту;
- формування місячного прогнозу надходжень коштів для платіжного календаря, формування звітності з показниками план/факт.
- навчання нових менеджерів з адміністративної діяльності.

Освіта

Державна академія керівний кадрів культури та мистецтв, м. Київ

Менеджмент організацій, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: