Оксана
Оператор 1С, офис-менеджер, помічник бухгалтера
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4331141
Досвід роботи
Помічник менеджера
з 07.2020 по 04.2021
(9 місяців)
ТОВ "ТД"АСТРА КОСМЕТИК", Киев (Продаж)
- обробка замовлень і створення видаткових накладних в 1С 8.2;
- виписка первинних документів;
- створення та проведення Податкових Накладних;
- електронний документообіг на COMERCH EDI;
- запис на поставку ;
- зняття товарів з резерву;
- вивантаження і відправка накладних з 1С покупцеві (на електронну поштову адресу);
- відправка номера декларації Нової Пошти клієнту на отримання товару;
- створення Експрес-Накладних Нової Пошти на відправку;
- специфікація на введення товару в мережу ;
- прайс-лист з логістичними параметрами;
- введення логістичних параметрів і даних по товару;
- створення, оформлення, проведення в 1С - переміщення товарів;
- борги по документам (скан копія, реєстр);
- акти звірок з клієнтом;
- повернення товарів від покупців;
- вміння працювати в ВПР (EXCEL).
Старший обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
з 12.2018 по 06.2020
(1 рік 6 місяців)
ТОВ "ГЮНСЕЛ", Киев (Транспорт, логістика)
- Внесення рахунків на оплату в1С 8;
- проведення надходженнь товарів і послуг;
- оформлення актів звірок;
- акти списання, переміщення, оприбуткування;
- спілкування с постачальниками;
- контроль залишків ТМЦ складу;
- розбирання первинної документації;
- проведення інвентаризації.
Менеджер з адміністративної діяльності (помічник бухгалтера)
з 11.2017 по 12.2018
(1 рік 1 місяць)
ПП " Шостінтербуд", Київ (Товари народного споживання, торгівля)
- прийом замовлень через Exite або електронною поштою, та оперативна обробка заказів в 1С 8.2, 8.3, а також набір заказів через номенклатуру.
- відправка замовлень в роботу;
- оформлення супровідних документів для відвантаження товару, формування і роздруківка видаткових накладних,підготовка сертифікатів до видаткових накладних, оформлення довіреностей, а також ТТН;
- контроль відвантаження та доставки товару;
- відстеження важливої інформації та листів електронною поштою,сканування,рішення в телефонному режимі запитань і ситуацій, що виникли у клієнтів,а також замовлення перевізника Новою Почтою;
- оформлення повернень від покупців в 1С;
- акти списання, переміщення, оприбуткування;
- внесення рахунків на оплату;
- проведення надходженнь товарів і послуг;
- звіти, управлінський облік;
- оформлення актів звірок;
- внесення в базу 1С договорів по новому клієнту;
- контроль залишків ТМЦ складу;
- списання товарів;
- розбирання первинної документації;
- передача документів в ЦО;
- забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, картриджі, вода)
Освіта
Академія праці соціальних відносин та туризму
Економічний (Фінанси і кредит), Київ
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 10 місяців)
Додаткова інформація
Професійни навики та знання: 1C Software, Microsoft Word, Microsoft Windows, Microsoft Office, Microsoft Excel.
Українська — рідна
Англійська — базові знання
Російська — вільно володію
Інше: Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна.
Схожі кандидати
Помічник бухгалтера, офіс-менеджер, оператор 1С, адміністратор
17000 грн, Київ
Помічник бухгалтера, бухгалтер, оператор 1С
Київ
Бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор 1С
Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
Київ