Резюме від 13 вересня 2021 PRO

Катерина

Personal assistant, visa officer, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Consul Secretary

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Embassy of the Republic of Korea in Ukraine, Киев (Embassy)

Providing assistance to the Ambassador, Consul, second Secretary and Embassy staff, providing Visa and consular consultation, handling incoming and outgoing communication of the Embassy, performing consular services: accepting and processing Visa applications, recieving processing and sorting email of the Embassy

Освіта

Llandudno Technical College, UK

Business Administration, London
Вища, з 2002 по 2003 (11 місяців)

Знання і навички

PC User MS Office Management of social networks

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий

Рекомендації

Aldus Kuskis

Aldus Kuskis

European Parliamentary, EUROPEAN PARLIAMENT

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Опыт работы более 10лет
March 2018 — till
now
1 month
EUROPEAN BUSINESS ASSOCIATION
Kyiv,
Secretary
Организация переговоров, встреч, бронирование отелей, ведение переговоров от имени
клиента, перевод в сфере международных отношений и финансов
March 2006 —
January 2007
11 months
KOBA International Real Estate
Kyiv
персональный ассистент
Административное руководство офисом и выполнение поручений генерального директора,
опыт работы с VIP персонами , руководство секретариатом, координация работы водителей.
During my work with General Manager of KOBA IRE I was arranging meetings with local authorities,
business trips and necessary negotiations.
I have reference letter from Mr. Aldiis Kuskis Member of the EU Parliament
January 2000 —
January 2004
4 years 1 month
UNEX BANK
Kyiv, unexbank.ua/site/index.php
помощник председателя совета акционеров
проработав 11 лет в административном секторе, имею бесценный опыт в координации работы
офиса и персонала, секретариата
организация работы VIP руководителя
перевод финансовых документов, переписка с партнерами
организация поездок зарубеж
синхронный перевод
Supporting 11 years a dynamic and busy Chairman of the Bank I have challenged my organizational
and communicative skills.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: