Вікторія

Директор українського філіалу, агентства працевлаштування за кордоном

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адаптації

з 05.2018 по 10.2020 (2 роки 5 місяців)
Украінсько-канадський центр адаптаці, Торонто (Консультативна підтримка новоприбулих в Канаду)

Перші місяці перебування в Канаді. Отримання (підтвердження) водійських прав. Пошук роботи в Канаді. Складання резюме. Як шукати потрібну інформацію. Допомога в підборі канадського ВНЗ або школи. Відкриття банківського рахунку. Мобільний зв'язок .

Директор закладу

з 06.2015 по 04.2017 (1 рік 10 місяців)
ресторація "Маєток щастя" (європейська кухня), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- запуск двох ресторанів різних форматів з «0»
- розробка концепції ресторану,
- управління оперативною діяльністю ресторану;
- розробка бюджету підприємства,
- реконструкція та ребрендінг закладу (пошук підрядників, моніторинг цін, контроль виконання робіт, підбір меблів відповідно до концепції та дизайну закладу, підбір обладнання та інвентарю),
- впровадження маркетингових заходів;
- оформлення дозвільних та установчих документів,
- підбір та навчання персоналу,
- пошук та співпраця з постачальниками,
- організація роботи з контролюючими органами.
- розробка меню, бізнес меню, комплексне меню, банкетне меню, фуршети, швецький стіл;
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- моніторинг сучасних тенденцій в ресторанному бізнесі,
- сценарій відкриття закладів.

Директор закладу

з 06.2015 по 04.2017 (1 рік 10 місяців)
ресторан "Крафт" (гастро-паб), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- запуск двох ресторанів різних форматів з «0»
- розробка концепції ресторану,
- складання бюджету закладу,
- контроль за виробничо-господарською діяльністю закладу;
- ведення звітності підприємства,
- підвищення середнього чеку,
- розробка та впровадження заходів, спрямованих на підвищення рентабельності закладу;
- пошук підрядників, контроль виконання ремонтних робіт, підбір меблів відповідно до концепції та дизайну закладу, підбір обладнання та інвентарю,
- оформлення дозвільних та установчих документів,
- підбір, навчання та адаптація персоналу,
- співпраця з постачальниками,
- організація роботи з контролюючими органами,
- моніторинг та впровадження сучасних тенденцій в ресторанному бізнесі

Керівник call-центру

з 11.2011 по 04.2015 (3 роки 5 місяців)
Таксі "Оптимальне", Львів (Пасажирські і грузові перевезення)

Управління щоденною роботаю call‑центру (колектив 50 працівників). Планування і
участь в наборі персоналу, написання і вдосконалення скриптів, забезпечення
ефективного стажування та адоптаціі нових працівників. Обробка скарг і запитів
клієнтів, складання графіків роботи працівників, нарахування заробітної плати.
Вибіркова прослушка діалогів для контролю якості та мінімізації помилок в діалогах
операторів. Моніторинг ринку на предмет нових рішень. визначення оптимальної кількості зайнятих робочих місць, планування і розподіл завдань;
контроль трудової дисципліни, індивідуальних і колективних показників роботи;
контроль якості і дотримання стандартів обслуговування клієнтів,
внутрішніх процедур, стандартів і правил компанії, включаючи моніторинг запису розмов.
Проведення запланованих навчань співробітників групи:
забезпечення співробітників групи інформацією про нововведення;
забезпечення постійного підвищення рівня знань і кваліфікації
співробітників.
Аналіз групової і індивідуальної статистики роботи, аналіз записів розмов з метою виявлення позитивних або негативних тенденцій, надання результатів аналізу і підготовка пропозицій для можливих вирішень певного завдання.

Регіональний менеджер

з 02.2011 по 09.2011 (7 місяців)
"Ізі Кредит", Львов (Фінанси, банки, страхування)

- організація та координація роботи відділу,
- контроль і управління посадових обов'язків співробітників,
- розробка заходів по підвищенню ефективності діяльності відділу,
- контроль за своєчасним складанням звітності щодо поточної та простроченої дебіторської заборгованості, кредитним лімітам, простроченням по оплаті і т. п. дотримання процедур та політики компанії, найм персоналу, організація навчання.

Регіональний менеджер

з 10.2007 по 12.2010 (3 роки 2 місяці)
ТзОВ King of Zion , ТМ «Масяня», Львов (Роздрібна торгівля)

- робота з постійними клієнтами;
- робота по розширенню клієнтської бази;
- проведення переговорів з клієнтами по збільшенню асортименту і представленості продукції компанії в торгових точках;
- проведення презентацій новинок;
- мерчандайзинг;
- проведення тренінгів і демонстрацій новинок продукції для консультантів магазинів;
- організація і проведення рекламних акцій - робота з мережами;
Професійні досягнення:
Сформувала у відділі продажів професійну команду. За час роботи в компанії більше, ніж у два рази збільшила обсяги продажів. Відновила співпрацю з компаніями, які раніше відмовилися від закупів в компанії.

Директор видавничого дому

з 09.1998 по 09.2007 (9 років)
ТзОВ "Ілюзіон", Львов (Видавництво, поліграфія)

- створення і розвиток редакційного департаменту з "0",
- маркетингові дослідження потреб ринку для обґрунтування;
- контроль підготовки матеріалів для здачі в друк, пошук нових цікавих проектів і ліцензій, аналіз їх потенціалу для ринку;
- затвердження матеріалів у ліцензіатів, управління штатом редакторів;
- керівництво процесом створення нових журналів;
- планування кожного номера журналу;
- участь в переговорах і підготовка документації по ліцензійних продуктів, розробка проектів розвитку окремих напрямків діяльності компанії, розробка і створення різних маркетингових і рекламних проектів як самостійно, так і спільно з іншими компаніями;
- організація роботи редакції;
- стратегічне і тактичне управління комерційними і творчими процесами;
- бізнес-планування, бюджетування;
- розподіл повноважень, контроль виконання, звітність;
- організація і контроль діяльності підрозділів підприємства;
- організація та контроль адміністративно-господарської діяльності в цілому;
- рішення кадрових питань, навчання та перенавчання персоналу.

Освіта

Український поліграфічний інститут імені Івана Федорова

Хімік - технолог поліграфічного виробництва, Львов
Вища, з 1992 по 1997 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси «Ефективне управління підприємством»

2008

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Знання офісних програм

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- багаторічний досвід адміністративної та комерційної діяльності — експерт, використовую в даний час, 15 років досвіду;
- водійське посвідчення права кат. "В", стаж 15 років;
- наявність закордонного паспорта;
- готовність до відряджень;
Особисті якості:
активність, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, амбіційність, креативність, аналітичні здібності, самостійність у роботі, вміння приймати рішення і нести за них відповідальність, вміння організовувати людей на досягнення поставлених завдань, вміння вести результативні переговори, мобільність, можливість працювати в ненормованому графіку, бажання працювати і заробляти.
Наукова діяльність:
- два авторських права

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: