Резюме від 11 березня 2021

Світлана

Customer service manager, academic writer, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer service representative

з 06.2019 по 12.2020 (1 рік 6 місяців)
Yellow Stone, Дніпро (IT)

*24/7 підтримка клієнтів з усіх куточків світу.
*Спілкування англійською мовою у дзвінках (вхідні/вихідні), у чатах та імейлах. Всі інші мови світу - через перекладач.
*Retention - утримання та повернення клієнтів.
*Boss of the shift - старший зміни - координування роботи команди. Розподіл завдань, контроль за виконанням, кризовий менеджмент.
*За 2 місяці (із 3-х можливих) закрила випробувальний термін, вийшла в лінію одразу на позицію middle operator (замість junior), і після успішного складання тесту вийшла на найвищий рівень - senior operator за перші півроку роботи.
*У найважчі часи компанії подавала керівництву ідеї з оптимізації, котрі було успішно реалізовано на практиці.

Customer care specialist

з 07.2015 по 05.2019 (3 роки 10 місяців)
Uvocore, Київ (Освіта, наука)

*Клієнт-сервіс: спілкування з клієнтами з усого світу англійською мовою письмово та по телефону; забезпечення зв'язку між усіма відділами компанії; презентація і продаж продукту; 24/7 підтримка клієнтів і виконавців з будь-яких питань стосовно робочого процесу. *Вільне володіння англ. мовою, на слух сприймаю будь-який акцент. Володію синхронним усним перекладом.
*Миттєве вирішення складних і конфліктних питань.
*Вхідні дзвінки, онлайн чати. Робота із запереченнями.
*Ведення ділового листування.
*З липня 2015 по вересень 2016 - академічний письменник у цій же компанії. Написання студентських робіт англійською мовою для учнів іноземних шкіл, коледжів, університетів.

Освіта

КНУ ім. Михайла Остроградського; Мовна школа TTT Language School, Phuket.

*землевпорядкування, геодезія та кадастр; *викладач англійської мови., Кременчук; Пхукет
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 8 місяців)

За першою освітою не працюю, хоча вона дала мені розуміння технічніх термінів.
З 5 років вивчала англ. мову, чим і займаюся дотепер. Закінчила спеціалізовану школу з поглибленним вивченням іноземних мов з відзнакою. В Таїланді закінчила курс викладання англійської мови TEFL: Teaching English as Foreign Language.
У цій же мовній школі викладала англійську.

Додаткова освіта та сертифікати

Uvocore професійні тренінги операторів: basic, advanced, sales, stress management.

2017-2019

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Займаюся духовно-енергетичними практиками, медитую, практикую тілесно-орієнтовану терапію, йогу, вивчаю тибетську медицину, володію інструментами розвитку сили уваги.
Всі ці знання та навички сприяють підвищенню особистої ефективності, концентрації та зниженню рівня стресу, посилюють емоційний інтелект 💎

А також я можу бачити більше, ніж інші (у робочих процесах) 🤓 В тому числі - проблемні зони. Тому у мене завжди в наявності пара-трійка ідей з оптимізації 😎
Так, я природжений генератор ідей 💡

Схожі кандидати

Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Дистанційно

Customer support representative, Content writer, Business Development Manager
52000 грн, Київ, Дистанційно

Customer service manager, Project manager
35000 грн, Дистанційно

Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно

Account manager, customer support
Київ, Дистанційно

Customer Service Support менеджер
39000 грн, Полтава, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: