Резюме від 20 січня 2023 PRO

Андрій

Дата-аналітик, менеджер проектів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Управляючий / Manager

з 05.2012 по нині (12 років)
ТОВ "Вальян" / "Valian" LLC, Vinnytsia (FMCG-компанія, виробництво і реалізація твердого біопалива \ FMCG-company, production and distribution of bio fuel (briquettes, pellets) in foreign and home markets)

обов’язки / responsibilities:
• аналіз і розвиток ринку, бюджетування, ціноутворення, аналіз результатів, SWOT-аналіз, підготовка звітності
• планування і управління проектами і поточними задачами в Redmine/Jira; використання «проектного трикутника», діаграми Гантта для визначення критичного шляху
• платнування і управління виробництвом, наданням послуг, постачанням, оптовими і роздрібними продажами, участь в державних закупівлях
• управління персоналом: постановка задач, визначення пріоритетів, контроль за виконанням; навчання, робота з дистриб'юторами
• пошук ділових партнерів і відкриття регіональних представництв, маркетингова діяльність
• транспортна логістика, управління залишками на складах; вирішення транспортної задачі, АВС-аналіз, XYZ-аналіз
• робота з контролюючими і наглядовими держслужбами
• адміністрування корпоративного сайту і управлвління контентом в CMS Wordpress, відслідковування активності користувачів в Google Analytics

• market conditions analysis, development, budgeting, pricing, activity analysis, SWOT analysis, reporting
• management of projects and current activities in Redmine/Jira; use PM triple constraint, Gantt chart to define critical path
• production management, services, supply chain, sales, B2G sales
• personnel management: setting tasks and priorities, control of execution; coaching, establishment of business connections with distributors
• search for business partners, expansion of sales, marketing
• transportation and warehouse logistics management; solution of transportation problem, ABC/XYZ analysis
• negotiations with regulatory state agencies
• corporate site administration and content management in CMS Wordpress, user behavior tracking in Google Analytics

досягнення / achievements:
• забезпечення середньорічного росту обсягів продажів на 80% щорічно в період розвитку
• організація і запуск виробництва з «0»
• створення продажів з "0"
• створення ERP-модуля для контролю залишків і визначення кількості і дат поставок
• створення автоматизованої системи розрахунку і аналізу показників економічної діяльності
• відкриття 7-и регіональних складів

• achieved average 80% annual sales growth at the stage of development
• installed and launched a production unit
• launched sales from scratch
• designed an automated worksheet for performance indicators calculation and analysis
• designed an ERP worksheet which allows to control inventory and define quantities and dates of delivery
• established 7 regional warehouses

Управляючий / Manager

з 09.2011 по 04.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Еко Він Паливо» / "Eco Vin Palyvo" LLC, Vinnytsia (FMCG компанія, яка займається виробництвом і реалізацією екологічно чистого палива / FMCG-company producing and distributing eco-fuel – wood briquettes)

обов’язки / responsibilities:
• координація роботи виробничо-торгової компанії
• підбір ключових спеціалістів, управління персоналом, контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни
• аналіз ринкової кон’юнктури і конкурентного середовища, розвиток ринку
• підготовка документації по техніко-економічному обґрунтуванню проектів для засновників компанії
• планування і управління виробництвом і реалізацією продукції на В2В, В2С, В2G ринках
• бюджетування, ціноутворення, управління інвестиційною діяльністю
• аналіз результатів діяльності, підготовка звітності, оптимізація процесів
• розробка технічної документації для виробників обладнання, розробка графіків обслуговування і ремонтів обладнання
• ЗЕД: підготовка пакету документів, робота з митницею, брокерами, фітосанітарним контролем
• робота з ключовими клієнтами: пошук, проведення переговорів, контроль заборгованості
• управління постачанням, контроль заборгованості, моніторинг цін
• транспортна і складська логістика
• робота з контролюючими і наглядовими держслужбами

• operations management
• recruitment of key specialists, personnel management, designed work procedures
• market conditions analysis, competition analysis, market development
• preparation of documentation on feasibility studies of projects for shareholders
• production and sales management in В2В, В2С, В2G markets
• budgeting, pricing, investments management
• activity analysis, reporting, processes improvement
• development of technical documentation for equipment manufacturers, maintanace schedules
• foreign market activities
• key accounts management: negotiations, bilateral relations, debts control
• supply chain management: negotiations, debts control, price monitoring
• transportation and warehouse logistics management
• negotiations with regulatory state agencies

досягнення / achievements:
• зростання обсягів виробництва і реалізації продукції на 30%
• встановлення і запуск виробничої лінії, реконструкція існуючої
• зменшення собівартості продукції на 15%
• реалізація накопичених залишків продукції на складах
• оптимізація кількості і структури виробничого персоналу, фонду оплати праці
• створення нових і підтримка існуючих каналів дистрибуції на зовнішньому і внутрішньому ринках
• проведення капітальних ремонтів обладнання, споруд, транспортних засобів

• achieved 30% sales growth
• installed and launched a production line, reconstructed operating production line
• reduced costs by 15%
• sold accumulated stocks from previous periods
• optimized stuff, designed procedures on labor protection, optimized wage fund
• created new and sustained existing distribution network – both home and foreign
• provided major repairs of equipment, premises and vehicles

Директор філії / Affiliate Director

з 08.2008 по 09.2009 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Аліса Плюс» / "Alisa Plus" LLC, Kyiv (FMCG компанія, виробник-дистриб’ютор кондитерських виробів власного виробництва / FMCG-company, a confectionary, specializing in production and distribution of cakes in home market)

обов’язки / responsibilities:
• координація роботи філії
• аналіз ринкової ситуації, конкурентного середовища, збільшення обсягів продажів
• підбір ключових спеціалістів, управління персоналом, контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни
• планування і управління виробництвом і реалізацією продукції на В2В ринку
• аналіз результатів діяльності, виконання планів по виробництву і збуту продукції, підготовка звітності
• управління постачанням: пошук, контроль заборгованості, моніторинг цін
• транспортна і складська логістика
• забезпечення точності і правильності ведення внутрішнього обліку, документообігу
• робота з контролюючими і наглядовими держслужбами

• management of the affiliate
• market conditions analysis, competition analysis, market development
• recruitment of key specialists, personnel management, labor discipline and environment control
• production and sales management in В2В market
• activity analysis, accomplishment of production and sales plans, reporting
• supply chain management: negotiations, debts control, price monitoring
• transportation and warehouse logistics management
• workflow accuracy control
• negotiations with regulatory state agencies

досягнення / achievements:
• виконання планових показників з реалізації продукції в несприятливих ринкових умовах
• ліквідація протермінованої дебіторської заборгованості
• забезпечення виробництва давальницькою сировиною в періоди пікових продажів
• проведення капітальних ремонтів обладнання, транспортних засобів

• followed sales schedules in unfavorable market conditions
• provided debt return
• provided production with contractor's raw material during peak sales
• provided major repairs of equipment and vehicles

Освіта

Вінницький державний технічний університет / Vinnytsia State Technical University

Факультет фундаментальної економічної підготовки; менеджер-економіст, технічний перекладач / Business Management with Intensive English Language Training, Vinnytsia
Вища, з 1996 по 2002 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації / Kyiv Interindustry Institute for Advanced Training

2003, 3 місяці

бізнес-тренінг «Основи менеджменту» / Business course «Basics of Management»

2008, 2 місяці

Знання і навички

MS Office Windows Jira HTML Trello CSS WordPress Scrum SQL Google Analytics Redmine Канбан Уміння аналізувати Waterfall Google SDLC MS Power BI SASS БЕМ Є-Звітність

Знання мов

Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: