• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5307308/

Администратор ресторана, заместитель управляющего (сфера обслуживания, торговля), 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Администратор

з 04.2021 по нині (3 роки 5 місяців)
Гостинично-ресторанный бизнес

- создание комфорта, поддержание положительной атмосферы в зале;
- встреча гостей, посадка за столики, помощь по всем возникающим вопросам;
- приём предзаказов у гостей на свадьбы, корпоративы дни рождения и помощь в составлении меню на мероприятия;
- сглаживание конфликтных ситуаций, которые могут возникнуть во время общения гостей с персоналом;
- подбор кадров, организация работы персонала: официантов, барменов, хозяюшек;
- ведение, подсчет кассы, составление отчетной документации;
- участие в формировании меню, цен на блюда;
- заказ алкоголя, хоз инвентаря и бытовой химии согласно остатков.

Помощница руководителя (личный ассистент)

з 11.2019 по 09.2020 (10 місяців)
ООО "Санкоин Инвест", Кривой Рог (Оптовая торговля прочими бытовыми товарами)

- ведение личного графика руководителя;
- организация встреч и собраний;
- ведение протоколов встреч и собраний с указанием сроков и ответственных лиц с последующим контролем их выполнения;
- покупка и бронирование железнодорожных билетов, авиабилетов, их онлайн-регистрация на рейс, регистрация багажа, бронирование отелей и гостиниц;
- бронирование ресторанов за границей и покупка билетов на культурно-массовые мероприятия;
- работа с 1С, "Гугл-диск", "Гугл-календарь", "Битрикс 24", MS Office.

Офис-менеджер

з 07.2019 по 11.2019 (4 місяці)
ООО "Санкоин Инвест", Кривой Рог (Оптовая торговля прочими бытовыми товарами)

-Организация роботы офиса;
-Обеспечение офиса промтоварами, хозтоварами и канцелярией;
- Контроль входящей и исходящей корреспонденции;
-Работа з 1С (оформление заявок на оплату).

Специалист

з 06.2013 по 07.2019 (6 років 1 місяць)
Криворожкая местная прокуратура №2, Кривой Рог (Органы прокуратуры Украины)

Функціональні обов’язки:
-відповідала за реєстрацію вхідної, вихідної кореспонденції в електронній системі документообігу;
-приймала вхідну кореспонденцію від спеціаліста 1-ї категорії місцевої прокуратури, прокуратури області, організацій та установ, які адресовані місцевій прокуратурі та обліковувала її в установленому порядку;
-передавала документи заступнику керівника та оперативним працівникам на розгляд і виконання;
-заводила і формувала за вказівкою заступника керівника або оперативного працівника наглядові провадження і справи;
-оформляла вихідні документи, перевіряла правильність оформлення документів (розміщення на ньому всіх реквізитів; зазначення адреси; наявність усіх підписів на документі та додатках до нього; наявність на документі даних про додатки та відповідність їх зазначеній кількості; відповідність необхідної кількості примірників, кількості адресатів);
-неправильно оформлені чи неохайно підготовлені документи (які не відповідають вимогам Інструкції з діловодства в органах прокуратури України) повертала виконавцю;
-вела реєстри вихідної кореспонденції;
-стежила за наближенням строків виконання контрольних документів і завчасно інформувала заступника керівника про затримку їх виконання;
-відповідала за своєчасність передавання документів заступнику керівника та безпосередньому виконавцю;
-виконувала доручення заступника керівника і оперативних працівників підрозділу у межах їх компетенції (тиражування та відправка, підбір наглядових проваджень тощо);
-здійснювала відправку електронної пошти зі спеціально визначеної електронної адреси та обліковувала відправлені документи;
-готувала та оформлювала документи, які закінчені діловодством, для збереження в архіві;
-видавала архівні документи для тимчасового користування працівникам місцевої прокуратури і стежила за своєчасним їх поверненням;
-проводила попередню експертизу цінності документів;
-складала акти про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, та передавала їх до прокуратури області;
-приймала участь у складанні номенклатури справ;
-відповідала за збереження документів, які передані до архіву;
-відповідала за правильність використання та зберігання штампів та печаток.

Оператор компьютерного набора

з 12.2011 по 06.2013 (1 рік 6 місяців)
ДПТНЗ "Криворізький центр професійної освіти", Кривой Рог (Образование, наука)

-робота з методичними матеріалами, їх розробка та оформлення;
-підготовка пакету атестаційних документів;
-комп’ютерний набір тексту.

Освіта

Национальный университет "Одесская юридическая академия"

Прокуратура и следствие, Кривой Рог
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Квалификация - правоведение.

Криворожский Национальный университет

Промышленное и гражданское строительство, инженер-строитель, диплом специалиста, Кривой Рог
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Национальная академия прокуратуры Украины

2019 год, 2 недели обучения "Українське ділове мовлення для держслужбовців"

Знання і навички

  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Email
  • Работа с оргтехникой
  • Почтовый клиент

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: