- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5307308/
Администратор ресторана, заместитель управляющего (сфера обслуживания, торговля), 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Администратор
з 04.2021 по нині
(3 роки 5 місяців)
Гостинично-ресторанный бизнес
- создание комфорта, поддержание положительной атмосферы в зале;
- встреча гостей, посадка за столики, помощь по всем возникающим вопросам;
- приём предзаказов у гостей на свадьбы, корпоративы дни рождения и помощь в составлении меню на мероприятия;
- сглаживание конфликтных ситуаций, которые могут возникнуть во время общения гостей с персоналом;
- подбор кадров, организация работы персонала: официантов, барменов, хозяюшек;
- ведение, подсчет кассы, составление отчетной документации;
- участие в формировании меню, цен на блюда;
- заказ алкоголя, хоз инвентаря и бытовой химии согласно остатков.
Помощница руководителя (личный ассистент)
з 11.2019 по 09.2020
(10 місяців)
ООО "Санкоин Инвест", Кривой Рог (Оптовая торговля прочими бытовыми товарами)
- ведение личного графика руководителя;
- организация встреч и собраний;
- ведение протоколов встреч и собраний с указанием сроков и ответственных лиц с последующим контролем их выполнения;
- покупка и бронирование железнодорожных билетов, авиабилетов, их онлайн-регистрация на рейс, регистрация багажа, бронирование отелей и гостиниц;
- бронирование ресторанов за границей и покупка билетов на культурно-массовые мероприятия;
- работа с 1С, "Гугл-диск", "Гугл-календарь", "Битрикс 24", MS Office.
Офис-менеджер
з 07.2019 по 11.2019
(4 місяці)
ООО "Санкоин Инвест", Кривой Рог (Оптовая торговля прочими бытовыми товарами)
-Организация роботы офиса;
-Обеспечение офиса промтоварами, хозтоварами и канцелярией;
- Контроль входящей и исходящей корреспонденции;
-Работа з 1С (оформление заявок на оплату).
Специалист
з 06.2013 по 07.2019
(6 років 1 місяць)
Криворожкая местная прокуратура №2, Кривой Рог (Органы прокуратуры Украины)
Функціональні обов’язки:
-відповідала за реєстрацію вхідної, вихідної кореспонденції в електронній системі документообігу;
-приймала вхідну кореспонденцію від спеціаліста 1-ї категорії місцевої прокуратури, прокуратури області, організацій та установ, які адресовані місцевій прокуратурі та обліковувала її в установленому порядку;
-передавала документи заступнику керівника та оперативним працівникам на розгляд і виконання;
-заводила і формувала за вказівкою заступника керівника або оперативного працівника наглядові провадження і справи;
-оформляла вихідні документи, перевіряла правильність оформлення документів (розміщення на ньому всіх реквізитів; зазначення адреси; наявність усіх підписів на документі та додатках до нього; наявність на документі даних про додатки та відповідність їх зазначеній кількості; відповідність необхідної кількості примірників, кількості адресатів);
-неправильно оформлені чи неохайно підготовлені документи (які не відповідають вимогам Інструкції з діловодства в органах прокуратури України) повертала виконавцю;
-вела реєстри вихідної кореспонденції;
-стежила за наближенням строків виконання контрольних документів і завчасно інформувала заступника керівника про затримку їх виконання;
-відповідала за своєчасність передавання документів заступнику керівника та безпосередньому виконавцю;
-виконувала доручення заступника керівника і оперативних працівників підрозділу у межах їх компетенції (тиражування та відправка, підбір наглядових проваджень тощо);
-здійснювала відправку електронної пошти зі спеціально визначеної електронної адреси та обліковувала відправлені документи;
-готувала та оформлювала документи, які закінчені діловодством, для збереження в архіві;
-видавала архівні документи для тимчасового користування працівникам місцевої прокуратури і стежила за своєчасним їх поверненням;
-проводила попередню експертизу цінності документів;
-складала акти про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, та передавала їх до прокуратури області;
-приймала участь у складанні номенклатури справ;
-відповідала за збереження документів, які передані до архіву;
-відповідала за правильність використання та зберігання штампів та печаток.
Оператор компьютерного набора
з 12.2011 по 06.2013
(1 рік 6 місяців)
ДПТНЗ "Криворізький центр професійної освіти", Кривой Рог (Образование, наука)
-робота з методичними матеріалами, їх розробка та оформлення;
-підготовка пакету атестаційних документів;
-комп’ютерний набір тексту.
Освіта
Национальный университет "Одесская юридическая академия"
Прокуратура и следствие, Кривой Рог
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (3 роки)
Квалификация - правоведение.
Криворожский Национальный университет
Промышленное и гражданское строительство, инженер-строитель, диплом специалиста, Кривой Рог
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Национальная академия прокуратуры Украины
2019 год, 2 недели обучения "Українське ділове мовлення для держслужбовців"
Знання і навички
- Пользователь ПК
- MS Office
- Работа с оргтехникой
- Почтовый клиент
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Схожі кандидати
-
Управляюча (сфера обслуговування, ресторанний бізнес, торгівля), адміністратор
15000 грн, Київ -
Директор, заступник директора, казначей, заст. фін. директора, керівник проєкту, управління, відділу
Київ -
Управляючий, директор (ресторан, кафе, паб, street food, dark kitchen)
Київ, Львів , ще 2 міста -
Адміністративний директор, керуюча, заступник директора
50000 грн, Київ -
Управляющий, администратор ресторана, автомойки, менеджер бара, начальник техотдела, завхоз
50000 грн, Київ -
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Київ, Васильків, Дистанційно