- PRO
Світлана
Головний бухгалтер, фінансист, інспектор з кадрів
- Розглядає посади:
- Головний бухгалтер, фінансист, інспектор з кадрів, Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/536249/
Досвід роботи
Сервіс-менеджер
з 08.2023 по нині
(2 роки)
Hotel "Nobis Copenhagen 5*" Copenhagen, Denmark, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)
Nobis Hotel Copenhagen, Denmark – це 5-зірковий готель класу люкс, розташований у самому сердці Копенгагену.
- Інспекція щодо праці хаузкіпінгу готеля: прибирання загальної площі готеля, кімнат, громадські зони, фітнес і спа, зони ресторану, рецепції та вхідної групи;
- Обслуговування номерів та спілкування з клієнтами по забезпеченню необхідних послуг;
- Співпраця з відділом рецепціі готелю;
- Орієнтація та високий рівень обслуговування;
- Я вмію брати відповідальність та працювати самостійно;
- Робота з використанням виключно англійської та данської мов.
Головний бухгалтер, фінансовий менеджер
з 04.2009 по нині
(16 років 4 місяці)
Надання консультаційних послуг (ведення обліку ТОВ з різними системами, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Бухгалтерський, податковий, фінансовий супровід компаній з різними видами діяльності та системами оподаткування. Ведення кадрового обліку у повному циклі.
Діяльність:
- Ведення фінансового аналізу на підприємствах та бюджетування;
- Супровід юридичних осіб на єдиному податку та загальній системі оподаткування, ведення ФОП (єдиний податок 2-3 група та загальна система оподаткування);
- Юридичні послуги, що входять в обов'язок (сприяння в реєстрації підприємства в державних органах, внесення змін до Уставу, зміна видів діяльності, робота з державними реєстраторами, відкриття р/р, реєстрація в усіх фондах, отримання патентів, реєстрація РКО, ПДВ, реєстрація підприємців на єдиному податку);
- Облік ПДВ;
- Банківські, депозитні та кредитні операції;
- Касові операції;
- Валютні операції (купівля/продаж);
- Заробітна плата (відпускні, лікарняні, декретні та ін.);
- Основні засоби, ПНМА, амортизація, інвентаризація;
- Матеріали, готова продукція, складські документи;
- Відстеження дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- Авансові звіти;
- Фінансова допомога для підприємства;
- Складання та подання всієї необхідної податкової та статистичної звітності до контролюючих органів;
- Повний супровід бухгалтерського, податкового обліку, формування фінансової звітності, бюджету підприємства;
- Операції із землею (купівля/продаж), нерухомістю (надання в оренду нежитлових приміщень);
- Кадровий облік (прийом/звільнення/відпустки/декретні/складання особових справ, наказів/табелювання/складання штатного розкладу та ін);
- Організація контролю документообігу на підприємстві;
- Медок, Арт-звіт, Соната;
- Робота у програмах 1-С 8.3, 7.7
Головний бухгалтер
з 07.2006 по 12.2008
(2 роки 5 місяців)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Ведення ОС та ПНМА;
- Взаємодія з постачальниками;
- Ведення касових операцій підприємства;
- Ведення бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом коштів;
- Здійснення оперативного податкового обліку з ПДВ;
- Нарахування та виплата заробітної плати (лікарняні, відпускні, декретні), відрахування до Фондів, складання звітностей;
- Складання Декларації з Прибутку;
- робота з Бухгалтерськими Стандартами;
- Складання фінансової звітності;
- Складання та контроль виконання річного та щомісячного бюджетів;
- Робота в 1-С: Підприємство 7.7.
- Робота із Клієнт-банком; РРО; Бест-Звіт, Ліга: Закон.
- Діловодство, ведення кадрового обліку на підприємстві: табель, штатний розклад, накази з кадрів.
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку на кількох підприємствах одночасно.
Фахівець відділу продажів, Фахівець з фінансового контролінгу
з 04.2005 по 07.2006
(1 рік 3 місяці)
ЗАТ "СК "Український Страховий Альянс", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Адміністратор
з 08.1999 по 08.2002
(3 роки)
Ритейл, Одеса (Роздрібна торгівля)
- Побудова магазину "з нуля", відкриття, викладення асортименту товару;
- Управління асортиментним переліком товару; АВС-аналіз, ХYZ-аналіз; виявлення привабливості товару та стійкості тенденції оборотності
- Формування цінової політики;
- Контроль ефективності закупівель; вибір постачальників на підставі маркетингових досліджень у сфері брендів та аналізу можливостей постачальника забезпечити стабільні поставки; відстеження дебеторської та кредиторської заборгованості; щоденний контроль оборотності товару та складання замовлення постачальнику;
-Прийом товару, оприбуткування товару в базу даних; переміщення товару зі складу до торгового залу та виписка відповідних накладних; складання товарних звітів; відстеження термінів та якості товарів, повернення товару постачальнику;
- Аналіз та організація акцій;
- Контроль правильності викладення товару, мерчендайзинг, формування та аналіз товарних запасів; контроль термінів придатності та правильності викладення товару при мінімальному терміні реалізації; уцінка товару та проведення заходів щодо реалізації товарних запасів з критичним терміном придатності; контроль забезпечення цінників на товари; переоцінка товарних залишків;
- Проведення щотижневих інвентаризацій, профілактика пересортиці;
- Робота з торговим залом, перевірка чистоти робочих місць та форми співробітників,
- Складання штатного розкладу, наказів, щотижневе складання "звіту ефективності роботи персоналу" та надання комерційному директору, складання посадових інструкцій згідно із Законом та корпоративною політикою підприємства, підписання договорів про матеріальну відповідальність, формування кадрових справ співробітників, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та формування звітності; випадку, тимчасова втрата працездатності); складання 1-ДФ звітності; контроль основних фондів на підприємстві;
- Контроль над роботою касових апаратів.
Освіта
Одеський державний економічний університет
Фінанси та економіка підприємства, Одеса
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Бухгалтерские курсы в учебно-консультационном центре «Освита» (бухгалтер-экономист), г.Одесса
2005,4 мес
Университет «Крок» (Финансовый менеджмент)
2006-2007,4мес
"АЗИМУТ" Тренингово-консалтинговая компания (Управленческий учет)
2010, 60 акад.часов
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- M.E.Doc
- Клиент-Банк
- MS Outlook
- 1С:Предприятие
- Internet Explorer
- Работа с оргтехникой
- MS Access
- Outlook Express
- Налоговая отчетность
- Соната
- ОПЗ
- Арт-Звит
- Налоговый учет
- Ведение отчетности
- АРМ-ЗС
- Express
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Інтереси: корпоративний та фінансовий менеджмент, побудова бізнес – системи, маркетинг, реклама, саморозвиток, психологія, мови, туризм, активні види спорту.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Главный бухгалтер+администратор+кадры, Частное предприятие, 16 років 3 місяці
- Главный бухгалтер+администратор+кадры, ООО "Тихая Гавань", 2 роки 4 місяці
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Інспектор відділу кадрів
Київ -
Фінансовий аналітик
Київ, Інші країни, Дистанційно -
Інспектор відділу кадрів
25000 грн, Київ, Стоянка , ще 2 міста -
Інспектор відділу кадрів
Київ -
Головний бухгалтер, гол. спеціаліст, помічник головного бухгалтера
40000 грн, Київ, Васильків , ще 2 міста