Резюме від 25 червня 2019

Наталія

Помічник бухгалтера, бухгалтер, обліковець, кадровик, діловод, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Петрів Наталія Стефанівна
Адреса проживання: м.Івано-Франківськ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна скринька: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 13.01.1974 року
Сімейний стан: одружена
Діти: син Петрів Данило Романович (15.08.2014 р.)
Освіта:
В 1991-1996 роках навчання в Українському державному лісотехнічному університеті на економічному факультеті за спеціальністю «Менеджмент у виробничій сфері» (денна форма ). Отримала диплом з відзнакою «Менеджер лісової промисловості і лісового господарства».
Досвід роботи:
З грудня 1997 по червень 2000 року працювала інспектором відділу доходів ПФУ у Львівській області в Франківського району.
З 2000 по 2007 рік працювала за кордоном.
З червня 2008 року працювала на посаді старшого контролера-ревізора відділу соціального захисту населення в Контрольно-ревізійному управлінні у Львівській області.
З червня 2010 року переведена на посаду провідного контролера-ревізора відділу контролю у сфері державних закупівель в Контрольно-ревізійному управлінні у Львівській області.
З жовтня 2012 року перевелась в Державну фінансову інспекцію в Івано-Франківській області у відділ інспектування у сфері послуг на посаду головного державного фінансового інспектора. В вересні 2013 року звільнилась за власним бажанням.
З серпня 2014 по 2017 рік перебувала у відпустці по догляду за дитиною.
З вересня по листопад 2015 року продавець в «Фоззі - Фуд».
З грудня 2015 по червень 2016 року працювала в Фінансова група «Абсолют Фінанс» касир в пункті обміну.
З січня 2017 року ведення обліку ФОП 2-ї групи без найманих працівників.
З березня 2018 року ведення обліку ФОП 2-ї групи з найманими працівниками.
Додаткова інформація:
-володію комп’ютером (Internet, Microsoft Word, Excel, 1C, M.E.Doc)
-володіння навичками роботи в Клієнт – банк.
-знання іноземних мов: англійська (розмовна), польська (розмовна).
-підготовка пакету документів «Пропозиції учасника» для подання в закупівлях та проведення торгів на площадці «Е-tender».
Особисті якості:
Відповідальність, уважність, організованість, здатність до швидкого практичного навчання, швидко та якісно виконую поставлені завдання, бажання працювати, наполеглива в досягненні цілі, комунікабельна, дипломатична, креативна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: