Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Антоніна

Администратор, менеджер по закупкам, продажам, работе с клиентами, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по продажам і рекламі

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ArtsDot.com, WahooArt.com, EDES, Дистанційно (Видавництво, поліграфія)

Перевірка електронної пошти та ведення ділового листування з іноземними клієнтами
Написання та підготовка електронних листів за допомогою чату GPT
Вирішення спірних питань із замовниками
Обробка та покращення цифрових зображень за допомогою Adobe Photoshop і Topaz Photo AI для друку та малювання
Ведення замовлень від початку та до отримання їх замовниками
Наповнення та покращення змісту сайту
Підготовка рекламних постів
Моніторинг соціальних мереж
Підбір і пошук співробітників
Розсилка важливих повідомлень від імені компанії

Оператор call-центра

з 09.2020 по 03.2023 (2 роки 6 місяців)
Мережа інтернет-магазинів жіночого одягу в Інстаграм, Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Повністю вела інтернет-магазин жіночого одягу в Інстаграм: оформлення сторінки, завантаження нового товару від виробників, консультація та спілкування з потенційними покупцями, приймання та підтвердження замовлень, підготовка та складання замовлень до закупівлі товару, написання покупцям накладних номерів і перенесення відправлених замовлень.

Керуючий готелем

з 07.2019 по 03.2020 (8 місяців)
"Готель Палас Україна", Миколаїв (Готельно-ресторанний бізнес)

Здійснювала керівництво виробничо-господарською діяльністю готелю.
Організовувала роботу і взаємодію структурних підрозділів для приймання та обслуговування громадян, які прибули для тимчасового проживання у готелі.
Контролювала вчасність і правильність розрахунку з громадянами за проживання, послуги і бронювання номерів (місць) за цінами і тарифами, які встановлено у готелі.
Організовувала і контролювала вчасність і якість підготовки номерів (місць), прибирання адміністративних і підсобних приміщень, місць загального користування і прибудинкової території.
Забезпечувала технічне оснащення готелю, умеблювання, наявність інвентарю, матеріалів, форменого одягу для працівників згідно з класифікаційною категорією.
Організовувала систематичну перевірку наявності, справності обладнання усіх приміщень готелю, вживала заходи щодо усунення виявлених несправностей і некомплектності.
Здійснювала контроль за економним витрачанням матеріалів та енергетичних ресурсів.
Організовувала розроблення поточних та перспективних планів розвитку та вдосконалення матеріально-технічної бази готелю, контролювала їх виконання.
Забезпечувала рентабельну фінансово-господарську діяльність готелю, своєчасне подання у відповідні державні органи обліково-звітних документів та обов'язкові платежі і збори.
Організовувала оперативний контроль стану охорони праці та протипожежного захисту.
Забезпечувала підбір, розстановку та навчання кадрів, контролювала виконання працівниками посадових зобов'язань.

Менеджер з продажу

з 05.2019 по 06.2019 (1 місяць)
Меблевий салон "Palladio", Миколаїв (Будівельна промисловість, деревообробка)

Була старшим менеджером з продажу в мережі меблевих салонів. За місяць роботи на цій посаді встигла ознайомитися з новою для себе сферою діяльності та навчити цьому іншу людину. Пропрацювала недовго з причини запрошення на інше місце роботи.

Помічник директора

з 10.2018 по 05.2019 (7 місяців)
ДП "Миколаївстандартметрологія", Миколаїв (Миколаївська обл.) (Державні організації)

Здійснювала роботу по організаційному-технічному забезпеченню адміністративно-розпорядчої діяльності директора та підприємства в цілому; приймала вхідну на розгляд директора кореспонденцію, передавала її у відповідності з прийнятим рішенням в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей; вела діловодство, виконувала різноманітні операції з застосування комп'ютерної техніки, призначеної для збору, обробки і подання інформації при підготовці і прийнятті рішень; здійснювала методичне керівництво і контроль за організацією діловодства в структурних підрозділах підприємства; здійснювала контроль за наявністю та збереженням документів підприємства; приймала документи і особисті заяви на підпис директора; готувала документи і матеріали, необхідні для роботи директора; готувала, подавала на підпис та ознайомлювала необхідних працівників з наказами та розпорядженнями директора підприємства, з виробничої діяльності підприємства та кадрових питань; слідкувала за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами і конкретними виконавцями документів на підпис директорові, забезпечувала їх якісне редагування; організовувала оперативний зв'язок директора зі сторонніми організаціями і окремими громадянами з питань поточної діяльності; передавала і приймала інформацію по приймально-передавальним пристроям (телефон, факс, електронна пошта тощо), а також телефонограми, своєчасно доводила до відома керівництва підприємства отриману інформацію; за вказівкою директора готувала листи, запити, відповіді та інші документи; виконувала роботу по підготовці зборів і нарад, що проводяться директором, вела і оформлювала протоколи; здійснювала контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання доручень; вела реєстр вхідної-вихідної документації; друкувала за вказівкою директора службові матеріали; організовувала прийом та обслуговування відвідувачів, сприяла оперативності розгляду прохань і пропозицій; виконувала роботу з документальним забезпеченням діяльності підприємства: оформлення наказів, розпоряджень тощо.

Адміністратор, портьє

з 10.2017 по 05.2018 (7 місяців)
Reikartz Hotel Group, отель "Raziotel Никотель", Миколаїв (Миколаївська обл.) (Готельно-ресторанний бізнес)

Вела облік руху номерного фонду готелю; оформляла дозвіл на поселення громадян згідно паспорта чи іншого документа, що засвідчує особистість; приймала та оформляла необхідні документи; здійснювала контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому громадян; вела документацію за установленими формами; здійснювала контроль за дотриманням проживаючими правил проживання в готелі; стежила за своєчасністю оплати за проживання і надані послуги, не допускаючи заборгованості; забезпечувала контроль за паспортним режимом при оформленні громадян; вживала заходи до вирішення конфліктів, що виникали при обслуговуванні проживаючих; вела журнал і книгу здачі чергування; здавала в бухгалтерію необхідні звіти і документи; забезпечувала збереження, видачу й одержання ключів від номерів готелю; інформувала проживаючих у готелі про надані додаткові платні послуги і приймала замовлення на їх виконання; приймала і вручала кореспонденцію, що надійшла проживаючим; вела касову дисципліну (відкриття/закриття змін); організовувала кофе-брейки під час проведення конференцій, семінарів тощо.

Вчитель англійської мови та літератури

з 09.2014 по 09.2017 (3 роки)
ЗОШ 53, Миколаїв (Миколаївська обл.) (Освіта, наука)

Була вчителем англійської мови та літератури у молодших класах.

Страховий агент

з 05.2014 по 08.2014 (3 місяці)
Ізраїльське страхове агенство, Миколаїв (Миколаївська обл.) (Фінанси, банки, страхування)

Була страховим агентом в іноземній компанії.

Туристичний агент

з 05.2008 по 08.2008 (3 місяці)
Туристичне агенство "Березань", Миколаїв (Миколаївська обл.) (Туризм)

Була туристичним агентом.

Освіта

МНУ ім. В.О. Сухомлинського

Факультет філології та журналістики, спеціальність вчителя української мови та літератури та англійської мови та літератури, Миколаїв (Миколаївська обл.)
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Elite Digital English School

2023-2024, 6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ChatGPT Photoshop Topaz AI

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Легко навчаюсь новому, працьовита та цілеспрямована.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: