Резюме від 26 листопада 2022 PRO

Ярослава

HRG, менеджер по персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний менеджер по роботі з персоналом

з 04.2021 по 09.2022 (1 рік 5 місяців)
ТОВ " Основа Трейдінг", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
Організація процесу рекрутингу;
• Проведення як масового підбору, так і підбір на адміністративні позиції;
• Контроль процесу адаптації стажерів, супровід протягом всього випробувального терміну;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Проведення тренінгів та організація навчаннята розвитку персоналу;
• Написання посадових інструкцій;
• Написання планів розвитку працівників для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Ведення табелю обліку робочого часу адміністративного персоналу;
• Ведення та контроль графіків відпустки персоналу.

Регіональний менеджер по персоналу (Hrg)

з 08.2019 по 04.2021 (1 рік 8 місяців)
Мережа магазинів "Економ Клас", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
• Організація процесу рекрутингу;
• Проведення як масового підбору, так і підбір на адміністративні позиції;
• Контроль процесу адаптації стажерів, супровід протягом всього випробувального терміну;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
• Проведення оцінки персоналу(тестування по закінченню стажування/ щоквартальна категоризація);
• Написання планів розвитку працівників для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Виконання поставлених планів HR (27 магазинів, 250 працівників у штаті);
• Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм.

Керівник департаменту по роботі з персоналом (HRD)

з 08.2018 по 06.2019 (10 місяців)
Retail Group, Київ (Роздрібна торгівля (Мережа магазинів ВелМарт))

В мої обов'язки входило:
• Розробка і реалізація HR-стратегії компанії;
• Організація процесу рекрутингу в форматі та підбір на топові позиції;
• Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
• Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
• Проведення оцінки персоналу, написання планів розвитку для потенційних працівників, для створення адміністративного кадрового резерву;
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
• Контроль виконання поставлених планів HR (17 магазинів, 2500 працівників у штаті);
• Участь у процесі складання схем оплати праці, закриття місяця, кварталу;
• Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм;
планування та контроль витрат на персонал.

Заступник керуючого по роботі з персоналом

з 05.2017 по 08.2018 (1 рік 3 місяці)
Retail Group (Мережа магазинів ВелМарт), Умань (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки:
• Масовий пошук і підбір лінійного персоналу( 2 магазини 150 працівників у штаті);
• Створення кадрового резерву;
• Моніторинг ринку праці і проведення огляду заробітних плат;
• Контроль коректності графіків персоналу, та табелю виходів персоналу;
• Адаптація нових співробітників згідно стандартів компанії;
• Стажування нових HR ;
• Участь в проектах HR дирекції, а також в проектах з внутрішніх комунікацій;
• Ведення звітності для дирекції та HRD.

Адміністратор

з 10.2016 по 05.2017 (7 місяців)
Фітнес-клуб "Олімп", Умань (Краса, фітнес, спорт)

Посадові обов'язки:
• Продаж послуг та абонементів та консультування гостей;
• Контроль ефективності продажів послуг та абонементів;
• Проведення квартальної інвентаризації.

Адміністратор розважально – спортивного комплексу

з 09.2015 по 10.2016 (1 рік 1 місяць)
Розважально – спортивний комплекс «Амарант», Умань (розваги, спорт)

Посадові обов'язки:
• Продаж послуг та консультування гостей;
• Контроль ефективності продажів відділу;
• Стажування адміністраторів;
• Планування та координація роботи відділу.

Адміністратор торгового залу

з 11.2014 по 09.2015 (10 місяців)
ООО РУШ Магазин "ЕВА, Умань (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки:
• Організація і керування роботою персоналу магазину;
• Керування процесами підбору персоналу, проведення співбесід;
• Контроль та організація процесу навчання нових працівників;
• Складання оптимальних графіків роботи працівників;
• Розподіл і забезпечення виконання цілей магазину, планів товарообороту , % втрат;
• Робота "біля полки":викладка товарів згідно планограм, консультація покупців проведення інвентаризації;
• Щоденний контроль касових операцій (інкасація, видача розмінної монети, ліміт каси , касова документація, передача потрібних документів в бухгалтерію, інвентаризація операційних та центральної кас.

Освіта

Уманський національний університет садівництва

Економіка підприємництва. Облік і аудит, Умань
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ООО "РУШ" Школа адміністраторів

5 днів

Рекрутинг. Практичний курс. 1 блок: стратегія пошуку та аналітика в рекрутингу. 2 блок: оцінка персоналу. Етика рекрутера

2019, 56 годин

Додаткова інформація

Навички:
• грамотна мова;
• навички ефективного спілкування та здатність до вирішення конфліктів;
• оптимальна організація робочого процесу;
• самостійне прийняття рішень і відповідальність за них;
• наявність критичного мислення;
• ефективність управління тимчасовими і трудовими ресурсами;
стратегічне мислення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: