Резюме від 4 жовтня 2020

Світлана

Верификатор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

ЛІРоЛ ВМУ «Україна»

Юридичний, Луцк
Вища, з 2005 по 2011 (6 років 3 місяці)

Додаткова інформація

Трудова діяльність:
«Салон краси Невада» березень 2009р.- вересень 2009. в м. Луцьк
Посада: адмiнiстратор. Обов'язки:
- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу.

ПП «Торгово-фінансова компанія Бізнес.Авто.Нерухомість.Комерція.» (сфера кредитування з системою накопичення)липень 2010р. - червень 2014р. по всій території України

Посада: Менеджер з регіонального розвитку, регіональний керівник. Обов'язки:
- планування регіонального розвитку діяльності компанії;
- формування, управління, контроль за діяльністю консультаційно-інформаційних центрів позики;
- підбір, навчання і надання консультацій персоналу центра кредитування,професійний розвиток персоналу;
- проведення переговорів, консультацій, надання клієнтам інформації стосовновсього спектру послуг компанії та оформлення договірних відносин з клієнтами. Ідентифікація клієнтів;
- аналіз та контроль за виконанням показників та планівроботи кредитних центрів;
- часті відрядження в межах України;
- пошук приміщень та оформлення договірних відносин з питань оренди приміщень консультаційно-інформаційних центрів.

ПП«КА Парі» липень 2014р.- вересень 2016р.в м.Київ

Посада: адміністратор відділу кадрів, менеджер з підбору персоналу (HR-менеджер), старший адміністратор. Обов'язки:
-пошук і підбір персоналу;
- активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
- моніторинг реклами;
- проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
- організація і управління частковим навчанням і розвитку персоналу;
- оцінка ефективності навчання;
- розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
- взаємодія с структурними підрозділами компанії;
-звітність.

Компанія Укрлото-лото листопад 2016р. – до тепер в м.Київ

Посада: Адміністратор, касир. Обов'язки:
- зустріч гостей, презентація послуг закладу;
- консультація з правил та питань ігор та ставок;
- робота з фінансами та касою;
- звітність;
- контроль роботи закладу та організація роботи персоналу.

ФОП Мельничук І.А м.Київ .
Менеджер Інтернет магазину. Січень 2020 - до тепер.
Обов’язки:
- Організація і супровід замовлень; - Розміщенні товарів на торгових сторінках; - Опис товарів; - Підтримка Інтернет магазину; - Оформлення замовлень, контроль відправки товарів, повернення, обмін - Консультація по наявності товарів і послуг; - Контрольно оплати; - Ведення звітності.


Освіта:
ЛІРоЛ ВМУ «Україна» Рік закінчення: 2011р.
Магістр юрист-правознавець.
Мої досягнення в роки навчання: написання та опублікування 4-ох наукових статей в методичні посібники університету та ЗМІ.

Особисті якості:
Стресостійкість, відповідальність, чесність, , вміння працювати з великою кількість людей об’ємом інформації, уважність. Готовність до частих відряджень.

Рівень бажаної заробітної плати: ставка +%.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: