Резюме від 4 жовтня 2020

Світлана

Менеджер інтернет-магазину (вхідна лінія), 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Мета:
Отримання посади фахівцяв стабільній та розвиваючій компанії. Бажання отримати нові практичні знання, достойної заробітної плати, роботи в професійному та дружньому колективі.
Вакансії які розглядаю : адміністратор, помічник керівника, офіс менеджер , менеджер по персоналу, верифікатор , кредитний спеціаліст , а також с радістю розгляну нові пропозиції
Трудовадіяльність:
«Салон краси Невада» березень 2009р.- грудень 2009. в м. Луцьк
Посада: адмiнiстратор. Обов'язки:
- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу.

ПП «Торгово-фінансова компанія Бізнес.Авто.Нерухомість.Комерція.» (сфера кредитування з системою накопичення)червень 2010р. - червень 2014р. по всій території України

Посада: Менеджер з регіонального розвитку, регіональний керівник. Обов'язки:
- планування регіонального розвитку діяльності компанії;
- формування, управління, контроль за діяльністю консультаційно-інформаційних центрів позики;
- підбір, навчання і надання консультацій персоналу центра кредитування,професійний розвиток персоналу;
- проведення переговорів, консультацій, надання клієнтам інформації стосовновсього спектру послуг компанії та оформлення договірних відносин з клієнтами. Ідентифікація клієнтів;
- аналіз та контроль за виконанням показників та планівроботи кредитних центрів;
- часті відрядження в межах України;
- пошук приміщень та оформлення договірних відносин з питань оренди приміщень консультаційно-інформаційних центрів.

ПП«КА Парі» липень 2014р.- вересень 2016р.в м.Київ

Посада: адміністратор відділу кадрів, менеджер з підбору персоналу (HR-менеджер), старший адміністратор. Обов'язки:
-пошук і підбір персоналу;
- активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
- моніторинг реклами;
- проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
- організація і управління частковим навчанням і розвитком персоналу;
- оцінка ефективності навчання;
- розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
- взаємодія с структурними підрозділами компанії;
- організація безперебійної роботи офісу, закупка канцтоварів і т.п;
-звітність.

Компанія УНЛ центр листопад 2016р. – січень 2020 в м.Київ

Посада: Адміністратор. Обов'язки:
- зустріч гостей, презентація послуг закладу;
- консультація з правил та питань ставок;
- робота з фінансами та касою;
- звітність;
- контроль роботи закладу та організація роботи персоналу;.
- формування табелів роботи.

ФОП Мельничук І.А, Київ (Торгівля)
з 01.2020 по нині (9 місяців)
Посада: менеджер Інтернет магазину
Обов’язки:
- Організація і супровід замовлень; - Розміщенні товарів на торгових сторінках; - Опис товарів; - Підтримка Інтернет магазину; - Оформлення замовлень, контроль відправки товарів, повернення, обмін - Консультація по наявності товарів і послуг; - Контрольно оплати; - Ведення звітності.

Освіта:
ЛІРоЛ ВМУ «Україна» .
Рік закінчення: 2011р.
Магістр юрист-правознавець.
Мої досягнення в роки навчання: написання та опублікування 4-ох наукових статей в методичні посібники університету та ЗМІ.

Особисті якості:
Стресостійкість, відповідальність, чесність, , вміння працювати з великою кількість людей об’ємом інформації, уважність. Готовність до частих відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: