Резюме від 4 жовтня 2020 PRO

Світлана

Администратор, офис-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер Інтернет магазину

з 01.2020 по нині (4 роки 4 місяці)
ФОП Мельничук І.А, Київ (Торгівля)

- Організація і супровід замовлень; - Розміщенні товарів на торгових сторінках; - Опис товарів; - Підтримка Інтернет магазину; - Оформлення замовлень, контроль відправки товарів, повернення, обмін - Консультація по наявності товарів і послуг; - Контрольно оплати; - Ведення звітності.

Адміністратор

з 11.2016 по 01.2020 (3 роки 2 місяці)
УНЛ центр, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- зустріч гостей, презентація послуг закладу;
- консультація з правил та питань ставок;
- робота з фінансами та касою;
- звітність;
- контроль роботи закладу та організація роботи персоналу.

Менеджер з підбору персоналу(hr), старший адміністатор

з 07.2014 по 09.2016 (2 роки 2 місяці)
ПП«КА Парі», Київ (Пошук персоналу, HR)

-пошук і підбір персоналу;
- активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
- моніторинг реклами;
- проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
- організація і управління частковим навчанням і розвитком персоналу;
- оцінка ефективності навчання;
- розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
- взаємодія с структурними підрозділами компанії;
- організація безперебійної роботи офісу, закупка канцтоварів і т.п.
-звітність.

Менеджер з регіонального розвитку, регіональний керівник.

з 06.2010 по 07.2014 (4 роки 1 місяць)
Торгово-фінансова компанія Бізнес.Авто.Нерухомість.Комерція.» (сфера кредитування), Київ (Фінанси, банки, страхування)

-планування регіонального розвитку діяльності компанії;
- формування, управління, контроль за діяльністю консультаційно-інформаційних центрів позики;
- підбір, навчання і надання консультацій персоналу центра кредитування,професійний розвиток персоналу;
- проведення переговорів, консультацій, надання клієнтам інформації стосовновсього спектру послуг компанії та оформлення договірних відносин з клієнтами. Ідентифікація клієнтів;
- аналіз та контроль за виконанням показників та планівроботи кредитних центрів;
- часті відрядження в межах України;
- пошук приміщень та оформлення договірних відносин з питань оренди приміщень консультаційно-інформаційних центрів.

Адміністратор

з 03.2009 по 12.2009 (9 місяців)
Салон краси Невада, Луцьк (Краса та медицина)

- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу.
- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу;
- замовлення, закупки для роботи салону.

Освіта

ЛІРоЛ ВМУ Украиїна

Юридичний, Луцьк
Вища, з 2005 по 2011 (6 років 3 місяці)

Магістр юрист-правознавець.
Мої досягнення в роки навчання: написання та опублікування 4-ох наукових статей в методичні посібники університету та ЗМІ.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мета:
Отримання посади фахівцяв стабільній та розвиваючій компанії. Бажання отримати нові практичні знання, достойної заробітної плати, роботи в професійному та дружньому колективі.

ВакансіЇ які розглядаю : , менеджер інтернет магазину, адміністратор, помічник керівника, офіс менеджер , менеджер по персоналу, верифікатор , кредитний спеціаліст , менеджер з підбору персоналу (hr) , а також с радістю розгляну нові пропозиції

Прямі продажі з холодною базою прошу не турбувати

Рівень бажаної заробітної плати: ставка +%.від 15000грн

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: