Резюме від 25 березня 2024

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 02.2023 по нині (1 рік 4 місяці)
Агентство зайнятості Work Legion, Познань (Пошук персоналу, HR)

Адміністратор салону краси

з 03.2022 по 09.2022 (6 місяців)
Салон краси "Shade", Познань (Краса, фітнес, спорт)

Прийом та консультування клієнтів щодо послуг та товарів, робота з касовим апаратом.

Помічник директора

з 06.2020 по 02.2022 (1 рік 8 місяців)
Турагенція "Бон Тур", Київ (Туризм)

Підготовка документів для оформлення віз, подача/збір документів у посольствах та візових центрах, ведення документації, вирішення організаційних питань, підбір персоналу для роботи за кордоном.

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Польська — середній

Додаткова інформація

ШЕВЕЛЬОВА ЮЛІЯ ОЛЕГІВНА

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Компетенції: маю досвід в оформленні віз, вмію працювати з документацією, складати звіти. Є досвід роботи на керівній посаді більш ніж 2 роки та досвід в підборі персоналу.

Досвід роботи:
06.2017 – 07.2019 р. - Дочірня Компанія Морського Агентства «Україна» (м.Київ)
Посада: директор
Обов’язки: робота з базою даних, пошук та подача кандидатів на судна іноземних судновласників, оформлення віз (США, Великобританії, Шенген віза, Індія, Австралія та ін.), подача/отримання документів в Посольствах та візових центрах, ведення документації, вирішення організаційних питань, підбір нового персоналу, проведення співбесід, підготовка документації до аудиту, здача звітів.
12.2016 – 06.2017р. – Дочірня Компанія Морського Агентства «Україна» (м.Київ)
Посада: менеджер по крюінгу/менеджер по персоналу/візовий менеджер
Обов’язки: робота з базою даних, пошук та подача кандидатів на судна іноземних судновласників, оформлення віз (США, Великобританії, Шенген віза, Індія, Австралія та ін.), подача/отримання документів в Посольствах та візових центрах, ведення документації, вирішення організаційних питань.
06.2014 – 02.2016р. – салон краси «Новий стиль» (м.Київ)
Посада: старший адміністратор
Обов’язки: прийом та консультація клієнтів по спектру послуг та товарів, робота з базою даних клієнтів, ведення обліку фінансів, робота з касою, складання щомісячних звітів керівнику.
07.2003 – 09.2008 р. - Морське крюінгове агентство «Барк Марін» ( м.Маріуполь)
Посада: адміністратор/помічник головного менеджера по персоналу
Обов’язки: робота з базою даних, робота з документацією, переклад документації з/на англійську мову, робота з персоналом, ведення телефонних переговорів та переписки з партнерами, складання щомісячних звітів, подача/отримання документів в Консульство Греції.
Освіта: Сумський Держаний Педагогічний Університет ім. А.С. Макаренка.
Спеціальність: вчитель англійської, німецької мови та зарубіжної літератури.

Додаткова інформація: вільно володію ПК (MS Office, MS Access, MS Excel), закінчила курси підвищення рівня знань англійської мови “International House Kyiv”, маю досвід роботи репетитором.
Знаю англійську мову – upper – intermediate level.
Особисті якості: комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, завжди прагну вдосконалювати свої знання та навички.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: