Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Павло

Директор з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HRBP

з 04.2022 по нині (2 роки)
аутсорсинговий контакт-центр (США), Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

* побудував з нуля кадрову структуру нового офісу компанії
* найняв за рік 200+ працівників, в тому числі певні рідкісні посади в нехарактерних умовах
* в умовах високої текучки і неконкурентних умов праці утримую компанію в роботоздатному стані
* управляю емоційним станом команди і моральним кліматом в колективі
* розвиваю емоційну усвідомленість управлінської команди, і розвиваю пул управлінських компетенцій компанії
* адмініструю процедури оплати праці
* підтримую працездатність офісу
* описав критичні для функціонування компанії процеси
* адмініструю взаємовідносини з регулярними постачальниками послуг для компанії

HRBP

з 09.2021 по 03.2022 (6 місяців)
продуктовий IT-startup (IT outstaff), Київ (IT)

* Управління орг структурою
* Вдосконалення процесів
* Найм топ- та мідл-менеджерів (senior sales manager, senior digital marketing manager, IT recruiter, SDR/leadgen)
* Управління компенсацією
* Управління HR-бюджетом
* Управління організаційною культурою, моральним кліматом, конфліктами
* Навчання та розвиток персоналу

Директор з персоналу (проєкт)

з 05.2020 по 11.2020 (6 місяців)
ТОВ "Полікам Хай-Тек", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•побудова HR-системи з нуля.
•створення процедури рекрутинга, закриття "гарячих" вакансії, підготовка рекрутера до самостійної роботи
•створення процедури онбордінга та адаптації
•навчання управлінців навичкам спільної роботи, управлінню гнучкими командами та цілями, ініціація розробки стратегії
•реорганізація організаційної структури - розподіл та опис сфер відповідальності, ліквідація "білих плям" та подвоєнь
•ідентифікація HiPo-співробітників, розробка та реалізаціія комплекса заходів по їх утриманню
•управління системою компенсацій
•ініціювання проекта по створенню управлінського обліку, підбір керівника проектом, розробка архітектури обліку та ключових показників оцінки ефективності, ув'язка системи обліку в існуючі бізнес-процеси компанії
•управління моральним кліматом та організаційною культурою, через корпоративні та командоутворюючі заходи, ідентифікацію точок психологічної напруги та зниження їх впливу на результати бізнесу, оцінку задоволеності та залученості персоналу
•індивідуальна робота по розвитку потенціалу співробітників

Директор з управління персоналом

з 09.2017 по 02.2020 (2 роки 5 місяців)
Група компаній "Синергія", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- формування системи управління персоналом з нуля;
- підбір і розстановка кадрів управляючої компанії та ключових спеціалістів в регіональних активах;
- формування ТОП-команди;
- ініціювання та реалізація проектів по грейдінгу (методика HayGroup), розробці систем матеріального стимулювання, прив'язаних до групової та особистої ефективності;
- управління розвитком персонала;
- формування та укріплення корпоративної культури;
- іцініювання та участь в роботі ТОП-команди по формуванню корпоративної стратегії та управлінню на основі цінностей;
- участь в окремих проектах трансформаційного та розвиваючого характеру в регіональних активах.

Радник генерального директора

з 10.2014 по 12.2016 (2 роки 2 місяці)
ПАТ "Оболонь", Київ (Харчова промисловість)

Ініціювання та управління проектами змін в сферах юриспруденції, управління персоналом, побудови фінансової функції, оценки конкурентних переваг компанії на ринку, розробки пред-стратегії, а також побудови власної мережі фірмової торгівлі.

Досягнення:

•провів оцінку ефективності системи управління персоналом;
•розробив модель покращеної системи управління персоналом;
•реалізував проект оцінки рівней компенсації персоналу за методикою HayGroup;
•обгрунтував необхідність змін в організаційній структурі та структурі володіння корпоративними правами;
•забезпечував комунікації з ключовими топ-менеджерами з питань управління змінами;
•навчав і розвивав ключовий персонал компанії з питань управління персоналом і управління змінами;
•ініціював і керував окремими проектами в сфері юриспруденції, маркетингу, фінансів, організаційного проектування;
•розробив концепціію та брав участь в побудові мережі фірмової торгівлі "О-маркет", створював та формалізував процеси, навчав на налаштовував систему контролю персоналу перших торгівельних точок.

Директор з організаційного розвитку

з 07.2006 по 12.2008 (2 роки 5 місяців)
Група компаній "Герц", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудував систему управління персоналом:

•в складі Ради Директорів управляв створенням та трансформацією регіонального підприємства в багатопрофільний всеукраїнський холдінг;
•створив з нуля функцію управління персоналом;
•створив з нуля функцію стратегічного маркетингу;
•управляв створенням функції взаємодії з ключовими стейкхолдерами;
•керував проектами по створенню альянсів, в тому числі з транснаціональними партнерами Metro Cash&Carry і AUCHAN;
•координував операційну діяльність Ради Директорів;
•координував стратегічний розвиток компанії.

Освіта

Києво-Могилянська бізнес-школа

Executive MBA, Київ
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік)

Школа HRM Анни Власової

Управление персоналом, Київ
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

Донецький національний університет

Економіко-правовий, правознавство, Донецьк
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Знання і навички

Підбір керівного персоналу Побудова HR-структури компанії Управління змінами Опис і оптимізація процесів Розвиток управлінських навичок Вибудова крос-функціональної взаємодії Управління конструктивним конфліктом Розвиток емоційної компетентності персоналу

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Головне:

* професіонал в сфері управління змінами, організаційними трансформаціями, налаштування функцій, організаційного проектування, побудови організаційних культур, розвитку і побудови управлінських команд
* досвід роботи з першими особами та топ-менеджерами підприємств різних галузей (будівництво, гірничо-шахтне машинобудування, FMCG, агробізнес, надання професійних послуг, медицина, ІТ) на різних стадіях життєвого циклу
* досвід побудови ефективних комунікацій в топ-командах
* успіший досвід коучінгової підтримки перших осіб компанії в процесі організаційних та особистісних трансформацій
* кросфункціональні навички та досвід 27 років, в тому числі 20+ років керівної роботи

Що шукаю:

компанію або проект, яка усвідомлює потребу в якісно інших підходах до управління бізнесом в цілому, і персоналом зокрема.

Хочу стати органічною частиною ТОП-команди, яка проектуватиме організаційні трансформації і реалізуватиме проект змін.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: