Резюме від 28 листопада 2023 PRO

Наталія

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник бухгалтера, асистент

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-адміністратор

з 02.2021 по 05.2022 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Міфрас груп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-робота з програмою 1С підприємство;
- робота з клієнтом по прийому замовлень та їх наступної обробки;
- робота з інформування клієнтів про можливі зміни в асортименті товару і перерахунку цін;
-формування рахунків, видаткових накладних, договорів;
-контроль оплат, заборгованості, документообігу;
-контроль надходження поставок ( замовлення, документація, логістика);
-видача товару;
- підготовка звітних документів по продажу;
- контролюваль та організація , проведення інвентаризації, контроль виконання поставлених керівництвом завдань, ревізії матеріальних цінностей;
- забеспечення офісу, закупки, контроль роботи персоналу ;

період з 15.07.2021-15.11.2021-тимчасова посада в.о. директора.

Спеціаліст по роботі з клієнтами, адміністратор, менеджер у видавничій діяльності

з 08.2011 по 10.2020 (9 років 2 місяці)
ТОВ «Юнівест Пре Прес»,, Київ (Видавництво, поліграфія)

- Робота з системою CRM та BSI .
- Прийом замовлення, консультація ,формування док-в (рахунки, акти, накладні);
- Контроль надходження оплат;
- Закриття місяця, року (по оплатам, актам, видатковим, списання по складу);
- Контроль своєчасного виконання замовлення;
- Формування завдань для кур*єра та контроль його роботи;
- Вирішення «конфліктних» ситуацій з клієнтом;
- Підготовка та контроль договорів для співпраці та їх пролонгація; - Виконання завдань керівника;
- Адміністрування відділу;
- Взаємодія з відділами компанії бухгалтерія, виробництво, адміністративно-господарський відділ, авто-транстпортий відділ

Секретар, асистент Генерального директора

з 06.2008 по 08.2011 (3 роки 2 місяці)
ТОВ «Агентство маркетингових комунікацій «Діалла»,, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-обробка поштових відправлень, як вхідних, так і вихідних; їх перерозподіл всередині компанії;
-контроль за термінами виконання прийнятих зобов’язань за договорами і угодами;
-здійснення вихідних і прийому вхідних дзвінків;
-робота з клієнтами та представниками партнерських компаній;
-контроль за наявністю необхідних канцелярського приладдя;
-підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
-розподіл часу всередині робочого графіка ( для керівника);
-організація необхідних заходів (зустрічей, конференцій, відряджень, корпоративних вечірок);
протоколювання ходу нарад;
-оновлення та поповнення свіжим контентом корпоративного сайту.
-Участь та допомога у підготовці благодійного проекту «Пробіг під каштанами»;

Робітник цеху-лаборант.

з 02.2001 по 03.2008 (7 років 1 місяць)
ТОВ «Фабрика»Комбі», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Обов*язки згідно посадової інструкції компанії

Освіта

Київський коледж легкої промисловості

Художник-дизайнер жіночого одягу, Київ
Вища, з 2005 по 2008 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet 1С:Підприємство CRM BSI

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

•Особисті якості – не маю шкідливих звичок;
•Маю водійське посвідчення кат.Б;
•Маю закордонний паспорт;
•Захоплююсь напрямком "hand made";
•Дуже пунктуальна та відповідальна;
•Легко навчаюсь нового,якщо інформація надана правильно ( все нове - це цікаво!);
•Подобається спілкування з людьми;
P.S шукаю дружній колектив, який стане частиною життя:)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: