Резюме від 26 травня 2020 PRO

Олена

Юрист, юрисконсульт, помічник маркетолога, адміністратор, документознавець

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Архіваріус

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Київська місцева прокуратура № 9, Київ (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
-Прийом вхідної кореспонденції,перевірка наявності документів,сортування ,реєстрування ,проставлення штампу та передавання за призначенням;
-Вчасне передавання документів керівнику підрозділу та прокурорам на розгляд і виконання;
-Заведення і формування за вказівкою керівника або прокурора наглядові провадження і справи;
-Слідкування за строками виконання документів і заздалегідь інформування керівника про затримку їх виконання;
-Виконання доручень керівника й прокурорів в межах їх компетенції (друкування,відправка ,підбір наглядових проваджень тощо);
-Приймання ,зберігання справ та наглядових проваджень;
-Видача документів для тимчасового користування і слідкування за їх своєчасним поверненням;
-Слідкування за строками наданням прокурорами відповідей на звернення(скарг) громадян;
-Реєстрування звернень(скарг)громадян по СЕД (система електронного документообігу);
-Списання звернень(скарг)громадян по СЕД;
-Приймання,прошивання та перевірка справ,які надходять від прокурорів в архів;
-Робота з с ЄССА (єдина система статистики та аналізу) органів прокуратури України.
-Заведення наглядових проваджень в кримінальних провадженнях,які перебувають у провадженні СВ Солом’янського УП ГУ Національної поліції у м.Києві.

Ділові якості:
Відповідальність, пунктуальність, здібність швидко навчатись, вміння працювати в команді, ввічливість, енергійність, комунікабельність.

Діловод відділу фінансового департаменту

з 04.2019 по 08.2019 (4 місяці)
ПАТ "КБ"ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА", Київ (Банківська сфера діяльності)

Функціональні обов’язки:

-робота з документами(діловодство);
-прийом та розподіл дзвінків;
-прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
-приймання ,реєстрація,облік,розподіл документів і передача їх виконавцям;
-участь в організації різних масових заходів;
-підготовка документів для керівника(прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
-виконання особистих доручень керівника.
-ведення ділового листування;
-робота з кореспонденцією;
-відправлення вихідної кореспонденції;
-ведення електронного документообігу.
-робота з оргтехнікою, міні АТС;
-прийом заявок по телефону;


Професійні навички:
-Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word, WordPad, Power Point);
-Знання оргтехніки (факсимільний і копірувальний апарати, сканер, принтер);
-Знання основ діловодства та документообігу;
-Досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
--знання іноземних мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Адвокат та адвокатська діяльність, Київ
Середня спеціальна, з 2018 по 2020 (1 рік 4 місяці)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: