Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Ірина

Керівник ресторану, адміністратор, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Львів, Солонка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер ресторану

з 08.2023 по нині (9 місяців)
Soul Kitchen, Зимна Вода (Готельно-ресторанний бізнес)

Помічник керівника, рекрутер, бізнес аналітик

з 01.2023 по 08.2023 (7 місяців)
INPROLUX, Львів (Нерухомість)

Адміністратор

з 12.2021 по 03.2022 (3 місяці)
Доставка суші Tori Nori, Львів (Роздрібна торгівля)

Спеціаліст з продажу

з 08.2021 по 12.2021 (4 місяці)
VDdruk, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Адміністратор

з 08.2020 по 08.2021 (1 рік)
Арома кава, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

з 12.2019 по 06.2020 (6 місяців)
Music lab, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

з 08.2018 по 09.2019 (1 рік 1 місяць)
Арома кава, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 10.2017 по 04.2018 (6 місяців)
Медична лаболаторія DILA, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Освіта

ЛДМК ЛМР " Інститут медсестринства і лаболаторної діагностики ім А. Крупинського"

Сестринська справа, Львів
Вища, з 2014 по 2017 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

Ведення CRM Лідерство R-Keeper Висока працездатність Управління командою Управління рестораном Комунікабельність Користувач 1С Інвентаризація Poster Ведення документації

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Hard skills :
- Досвід управління персоналом
- Рекрутинг, проведення співбесід
- Проведення мотиваційних бесід і навчання техніки якісного продажу
- Ведення касової звітності
- Робота з торговими агентами
- Навички роботи з ПК і Microsoft Office
- Досвід роботи в CRM системах
- Досвід роботи з Poster , РРО, звітностями та ін.
- Базові навички бухгалтерського обліку
- Контроль якості виконання роботи таргет-, SMM спеціалістів

Soft skills :

- Зазвичай працюю по налагодженій системі : спочатку визначаємо завдання, яку користь принесе завдання, розписую план дій і підплани на щодень, далі щотижневе погодження і перевірка результатів.
- Дуже не люблю хаос в роботі, все має бути чітко структуроване;
- Вмію і хочу працювати в команді;
- Прагну до самовдосконалення, працюю на якісний результат;
- Природжений лідер ( так кажуть:*), але лідерські якості на всі 100%
- Креативна ( я завжди "за" щось нове, неординарне );
- Екстраверт ( "як риба у воді " у великій команді );
- "Ходячий генератор ідей".


Якщо коротко, я працювала в різних сферах і здобула кучу навичків, які я можу втілювати будь-де, починаючи від ресторанного бізнесу закінчуючи дизайнером логотипів. Але вибираю Хореку, бо відчуваю внутрішню тягу до цієї сфери і можливість себе розкрити, бо в ній немає певної "стелі" . За рахунок моїх навичок і те, що я швидко навчаюся , я приношу керівниками в рази більше прибутку, ніж були до того.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: