Резюме від 3 червня 2020 PRO

Тетяна

Головний бухгалтер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 01.2020 по нині (4 роки 4 місяці)
ТОВ «Геліос-Ексім», Київ (Виробництво)

ведення повного циклу бухгалтерського обліку виробничого підприємства. Складання податкової та фінансової звітності (ведення одночасно декілька ТОВ та ФОП), ВЕД, валютні операції

Головний бухгалтер

з 11.2013 по 01.2020 (6 років 2 місяці)
Українська школа урядування, Київ (Освіта, наука)

Складання кошторисів, штатного розпису , внесення змін до них. Складання фінансової та бухгалтерської звітності, податкова звітність, банківські операції, аналіз використання коштів, калькуляції по платним послугам, складання договорів. Забезпечення проведення фінансово-господарської діяльності, контроль за проектною документацією на проведення капітальних ремонтів, списання основних засобів. Контроль за ефективним та цільовим використанням бюджених коштів, участь у роботі інвентаризаційної комісії, комісій з тендерних закупівель. Володіння законодавчою та нормативною базою в сфері податкової та бюджетної політики, знанням касової дисципліни, організацією бухгалтерського обліку на підприємстві, контролю за товарообігом, експерт з проведення реорганізацій на підприємстві.

Головний бухгалтер

з 10.2012 по 11.2013 (1 рік 1 місяць)
Благодійний фонд «Ніка Київ», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення повного циклу бухгалтерського обліку. Складання податкової та статистичної звітності

Головний бухгалтер

з 11.2001 по 03.2012 (10 років 4 місяці)
ТОВ «С. Марія», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Загальний контроль ведення бухгалтерського обліку, складання управлінської та податкової звітності.
-Рознесення банківських виписок. Організація роботи з банками, ділове листування, ведення перемовин, підготовка документів для відкриття рахунків.
-Купівля-продаж валюти, організація загального процесу, підготовка необхідних документів.
-Здійснення платежів в системах клієнт-банк.
-Нарахування з/плати, лікарняних, декретних .
-Реєстрація податкових накладних .
-Робота із податковим кредитом( вхідні податкові накладні).
-Організація роботи каси (обслуговування та супровід грошових потоків на торгових заходах, внесення готівки в банк).
-Внесення первинної документації в систему .
-Облік МШП та основних засобів, нарахування амортизації, переміщення, списання, визначення облікової політики, щодо методу нарахування амортизації.
-Облік транспортних засобів (ремонт, обслуговування, витрати палива, облік шляхових листків водія, звітність по витратах палива)
-Закриття періоду, нарахування курсових різниць, аналіз фінансових результатів.
-Складання розгорненої управлінської звітності для засновників та керівництва по статтях витрат, грошових потоках, фінансових результатах
-Складання та подання всіх форм податкової та статистичної звітності юридичних та фізичних осіб підприємців на різних системах оподаткування(робота в програмі MEDOK)
- Ведення декількох юридичних осіб та підприємців з різними формами оподаткування.
- Супровід податкових перевірок.

Продавець-реалізатор, завідувач складу, заступник головного бухгалтера

з 04.1997 по 08.2001 (4 роки 4 місяці)
ЧП «Фірма у Олександри», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Рознесення банківських виписок
-Контроль та організація роботи каси
-Нарахування з/плати
-Складання податкової та статистичної звітності.
-Участь в інвентаризаціях складу.

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

«Облік і аудит», кваліфікація – спеціаліст з обліку і аудиту, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 7 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН Ведення звітності ІС-ПРО Здатність до навчання Prozorro

Додаткова інформація

В процесі отримання міжнародного сертифіката САР.
Цілеспрямована, наполеглива, відкрита до колег, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна. Вмію працювати з колективом та самостійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: