Резюме від 15 лютого 2020 PRO

Володимир

Керівник

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу

з 01.2018 по нині (6 років 4 місяці)
ToHome, Львів (it, ecommerce)

+Відповідальність:
Управляти командою спеціалістів front- та back- офісу загальною кількістю 13 чоловік. Сформувати повноцінний бек офіс. Розробити стратегії продажів та план дій щодо її виконання. Підбирати, навчати та вирощувати спеціалістів. Представляти компанію на івентах, зустрічах із партнерами, конференціях.
+Налаштував індивідуальні системи оплати для клієнтів на чек ауті сайту через сегментацію користувачів. Зменшено податкове навантаження приблизно на 5%.
+Налаштовано роботу нового підрозділу по реагуванні та опрацюванні претензій від клієнтів та партнерів. Відпрацьовано процес отримання компенсацій та відшкодувань.
+Досягнуто 25% рівня утримання клієнтів шляхом впровадження програм підписки та лояльності.
+Налаштовано та отимізовано HR процеси.

Керівник відділу продажу та обслуговування

з 03.2015 по 01.2018 (2 роки 10 місяців)
ToHome, Львів (it, e-commerce)

+Відповідальність:
Сформувати та очолити команду call centre для обслуговування та підтримки клієнтів. Написати можливі сценарії комунікації із клієнтом та слідкувати за їх актуальністю. Підібрати та навчити персонал, слідкувати за атмосферою та здоров’ям у колективі. Вести бюджети. Планувати навантаження та виконувати KPI відділу.
+Сформовано KPI та основні метрики команди.
+Наймав, адаптовував та вчив працівників. Розробив систему адаптації, базу знань та інструкції. Розроблено карту розвитку працівників та системи оцінювання.
+Впроваджено та адаптовано у роботу CRM систему. Покращено ефективність відділу на 30%.
+Управляв командою у 15 операторів. Після того як інтегрував нову CRM оптимізував до 8 людей.
+Налаштовано додаткові канали підтримки клієнтів: сторінка Facebook із 130-ти підписниками, автоматизовані відповіді на коментарі, чати, пошту.
+Середньомісячний обсяг опрацьованих замовлень склав 10тис заявок.
+Налаштовано роботу із претензіями клієнтів.
+Налаштовано новий канал продажу через Точку видачі замовлень.

Голова складу

з 02.2014 по 03.2015 (1 рік 1 місяць)
ToHome, Львів (it, e-commerce)

+Відповідальність:
Управління пулом спеціалістів чисельністю команди в 15 людей для забезпечення збору та доставки замовлення до кінцевого клієнта. Менеджерив процес доставки до клієнта розподіляючи процеси між власними кур’єрами та сторонніми службами доставки. Найм, адаптація та вирощування людей у потрібному напрямку. Контроль над “здоров’ям колективу”. Робота над ефективністю колективу, планами зростання, бюджетування.
+Стандартизував процес комплектування та пакування замовлень. Встановлено KPI та основні метрики. Шляхом інтеграції програмних рішень ефективність комплектувальників виросла на 30%.
+Встановив єдиний стандарт упаковки. Зменшив загальну кількість бракованого товару до 1% з усіх відправлених замовлень.
+Був учасников великої багатодициплінної команди по розробці, тестуванні та впровадження власного логістичного софту.

Менеджер складу, team lead

з 10.2011 по 02.2014 (2 роки 4 місяці)
ToHome, Львів (it, e-commerce)

+Відповідальність:
Управляти командою із 6 сортувальників та пакувальників для забезпечення процесу прийому товарів, збору та пакування замовлення та передачі готових замовлень на доставку до клієнта. Адаптовувати та навчати людей. Занотовувати усі робочі процеси та комунікувати по ним із керівником проекту.

Спеціаліст логістичного підрозділу

з 07.2011 по 10.2013 (2 роки 3 місяці)
ToHome, Львів (it, e-commerce retail)

+Комплектування замовлення клієнтів, пакував та передавав на доставку. Зводив баланс по залишку товарів на складі. Я був першим order picker у е-комерс платформі tohome.com.ua

Спеціаліст служби підтримки, Call centre

з 07.2006 по 02.2011 (4 роки 7 місяців)
Київстар, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

+Консультував клієнтів, рекомендував, продавав продукти компанії.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Психологія, Львів
Вища, з 2019 по 2021 (1 рік 6 місяців)

Український гештальт інститут

Практична Психологія, Одеса
Вища, з 2015 по 2020 (5 років 1 місяць)

Національний університет “Львівська політехніка”

Економіки та менеджменту, Львів
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office CRM Trello Jira Zoom

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Менеджер проектів понад 5 років з досвідом управління багатодисциплінарними та різнотипними командами у продуктовій IT компанії у сфері e-commerce рітейлу. Здатний будувати міцні довготривалі стосунки з клієнтами та партнерами, маю високі комунікативні навички. Менеджер із досвідом успішного підписання угод з довгим циклом закриття та виконання.
Я шукаю можливості в очолюванні команд чи участі у проектах у сферах it, продажу, розвитку персоналу, щоб застосувати увесь свій досвід на користь компанії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати