• PRO

Оксана

Директор, керівник, PM, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 06.2022 по 06.2024 (2 роки)
Приватний дошкільний заклад освіти “МрійДій”, Львів (Освіта, наука)

Досягнення на даній посаді:
- Успішний запуск нового напрямку в компанії в період початку війни
- Виконання плану набору х2
- Отримання NPS (індекс підтримки споживача) за перший рік роботи - 86,9

Управлінські функції на період запуску:
- Розробка детального плану дій відкриття нового напрямку в компанії (дитячий садок), визначення цілей, завдань та майлстоунів.
- Ефективне управління встановленими термінами та графіками.
- Контроль бюджету та фінансів проекту.
- Визначення, аналіз та зниження ризиків, пов’язаних з проектом.
- Забезпечення ефективної комунікації між учасниками проекту та партнерами.
- Набір команди.
- Прийняття стратегічних рішень.
- Визначення цілей та цінностей проекту, упакування ідеї.
- Оцінка результатів та якості виконаної роботи.
- Активна участь в рекламній кампанії.
- Розробка детального плану дій відкриття нового напрямку в компанії (дитячий садок), визначення цілей, завдань та майлстоунів.
- Ефективне управління встановленими термінами та графіками.
- Контроль бюджету та фінансів проекту.
- Визначення, аналіз та зниження ризиків, пов’язаних з проектом.
- Забезпечення ефективної комунікації між учасниками проекту та партнерами.
- Набір команди.
- Прийняття стратегічних рішень.
- Визначення цілей та цінностей проекту, упакування ідеї.
- Оцінка результатів та якості виконаної роботи.
- Активна участь в рекламній кампанії.

Управлінські функції під час діяльності проекту:
- Організація та головне управління операційною діяльністю.
- Стратегічне планування робочих процесів, націлене на розвиток бізнесу.
- Постійна активна робота над сервісом та якістю надання послуг.
- Прямі продажі : створення презентації, проведення днів відкритих дверей та екскурсій, робота із запереченнями, підписання договорів.
- Запуск усіх процесів функціонування садка та налагодження їх роботи.
- Супровід клієнтів на першому етапі співпраці, налагодження співпраці з батьками та дітками.
- Підсилення та робота з командою (навчання/адаптація/стажування), підтримка ініціатив щодо вдосконалення освітніх процесів.
- Чітка робота із бюджетами, контроль витрат, планування доходів.
- Налагодження співпраці з підрядниками, здійснення закупівель.
- Контроль відповідності застосованих форм, методів та засобів розвитку, виховання та навчання дітей за їхніми віковими, психофізіологічними особливостями, здібностями та потребами.
- Ведення звітності .
- Наповнення проекту любов’ю, турботою та створення безпечного простору.

Операційний директор

з 07.2020 по 04.2022 (1 рік 9 місяців)
Смарт простір Бояр, Львів (Освіта, наука)

Досягнення на даній посаді:
- підняття цін на послуги без втрати в кількості діючих клієнтів та активний прихід нових клієнтів
- виведенням компанії в плюсовий прибуток в постковідний період
- формування резервного фонду за статтями розвитку та несезонного періоду

УПРАВЛІНСЬКІ функції:
-управління операційною діяльністю 4 філій компанії та 8 внутрішніх відділів
-аналіз структури та перебудування системи внутрішнього управління
-запуск з нульового циклу нових відділів в компанії (відділ продажів,відділ бухгалтерії,методичний відділ,відділ керівників філії,training space,відділ smm)
-систематизація та автоматизація процесів
-координація дій в усіх підрозділах компанії
-розробка стратегічного планування та досягнення цілей
-постановка завдань для керівників компанії
-запровадження системи звітності для 8 підрозділів
-мотивація керівників підрозділів
-фінансовий аналіз діяльності компанії
-вирішення конфліктних ситуації з клієнтами та внутрішньо в колективі
-ведення переговорів та контроль виплати підрядникам
-проведення маркетологічних досліджень та впровадження нових рішень

HR функції:
-пошук та підбір персоналу
-побудова процесів та проведення стажування і адаптації нового персоналу
-навчання персоналу
-створення посадових інструкцій
-проведення тет-а-тет зустрічей
-запуск внутрішнього опитування працівників та аналіз відповідей для -покращення співпраці компанії із командою
-атестація персоналу
-проведення стратегічних зустрічей та нарад
-впровадження системи нарахування зарплати та бонусів
-звільнення персоналу
-організація та проведення внутрішніх корпоративних свят
-планування та розвиток кар'єри працівників

Власниця івент агенції

з 02.2014 по 03.2020 (6 років 1 місяць)
Fialka company, Львів (Приватні особи)

- Ведення власного бізнесу
- Організація та координація подій
- Створення концепцій та плану реалізації подій
- Формування та дотримання бюджету подій
- Ведення переговорів, комунікація з підрядниками
- Контроль якості виконання робіт підрядниками
- Постійне підвищення рівня професійної кваліфікації (курси, вебінари, майстер класи, бізнес тренінги)
- Робота в корпоративному та приватному сегменті
- Розробка та ведення маркетингової стратегії агенції, SMM, реклама
- Систематизація та налагодження роботи команди, залучення HR процесів
- Ведення робочої , фінансової звітності та документації, розробка договорів

Керівник філії

з 07.2008 по 01.2011 (2 роки 6 місяців)
FitCurves, Львів (Краса, фітнес, спорт)

1. Ведення внутрішньої документації та звітності
2. Ведення автоматизації та контролю відвідуваності клієнтами
3. Проведення діагностики клієнтів
4. Ведення продажів
5. Організація клубних зустрічей
6. Контроль за дотриманням клубом усіх норм згідно договору франшизи
7. Розробка концепції реклами, маркетингове планування
8. Налагодження та систематизація роботи працівників
9. Підвищення кваліфікації працівників згідно міжнародних стандартів компанії
10. Проведення тренувань
11. Розробка стратегій для досягнення корпоративних цілей. Контроль виконання

Освіта

Львівська Комерційна Академія

"Економіка та підприємництво", "Облік та аудит", Львів
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Диплом магістра

Додаткова освіта та сертифікати

Чесько-український курс “Digital LAB” дошкільна освіта. За підтримки Європейського Союзу.

2024

“Мистецтво підтримки та діалогу” від БФ "Рідні" та Освітнього центру "МрійДій" за підтримки Street Child Ukraine

2023

"Управління персоналом" від Львівської бізнес школи УКУ

2022

"Як створити бренд, який люблять" Лери Бородіної

2021

"Папа бренда" Fedoriv

2020

"Місія виконана" Power live Mission

2019

"Управління часом і постановка життєвих цілей"

2019

"Майстерність публічних виступів"

2019

"Сила високого наміру"

2019

Wedding MBA

2017

"ProSales" West Training Group

2016

Ukrainian Wedding Lab Саші Дергоусової

2015

Знання і навички

  • Управління проєктами
  • Організація заходів
  • Робота в команді
  • Швидка адаптація/навчання новому/гнучкість
  • Аналітичне мислення
  • Управлінські навички
  • Критичне мислення
  • Ідейність
  • Креативність
  • Відповідальність
  • Ораторські здібності
  • Досвід публічних виступів/викладання навчальних курсів та семіна
  • Емоційний інтелект
  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • Стресостійкість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

1. Досвід організації та ведення власного бізнесу
2. Досвід організації масштабних проектів
3. Робота в рітейлі, сфері обслуговування та івент менеджменті


ЦІННОСТІ :
- Любов
- Чесність
- Вірність
- Повага
- Дружба
- Самореалізація
- Підтримка

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: