Резюме від 13 серпня 2020 PRO

Людмила

Керівник мережі, директор відділу навчання та розвитку персоналу, бізнес-тренер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-тренер, коуч управлінського розвитку (робота на утсорсі)

з 01.2017 по нині (7 років 4 місяці)
ФОП Пенцак Людмила – незалежний експерт по роботi з персоналом. Робота на аутсорсi., Київ, Луцьк, Рівне, Ковель, Тернопіль,, (Консалтинг. Навчання та розвиток команд)

Робота на аутсорсi.
• Кризиc-менеджмент
• Пiдбiр та формування команд
• Розробка та впровадження навчальних та атестаційних програм для персоналу.
• Оптимiзацiя бiзнес-процесiв
• Коучинг (бізнес та лайф коучинг, командний коучинг).
• Проведенння відкритих та корпоративних тренінгів, майстер-класів.
Напрямки програм:
•Продажі (активні, пасивні, в торговому залі, збільшення середнього чеку, в телефонному режимі)
•Командоутворення
•Мотивація та управління
•Програми для управлінців
•Програми по збільшенню продуктивності команди
Онлайн програми групові та індивідуальні
• Органiзацiя та проведення PR-компанiй по розширенню ринку збуту замовника,
• Впровадження проектів по управлінню та мотивації персоналу.

Бізнес-тренер,коуч

з 02.2016 по 12.2016 (10 місяців)
ТОВ «Квадрат Зданевича», консалтингова компанія, Луцьк (Консалтинг, навчання та розвиток)

• Практична робота по написанню, підготовці та проведенню тренінгів, work-shop семінарів
для корпоративних клієнтів;
• Напрямки навчання: управління та мотивація, продажі, менеджмент, командоутворення,
кризис-менеджмент
• Розробка програмам навчання замовника ;
• Розробка навчально методичних матеріалів;
• Аналіз бізнесу інструментами «Business model Canvas»;
• Системна робота з корпоративними клієнтами: польові навчання персоналу, визначення
рівня задоволеності персоналу, визначення індексу NPS.
• Підготовка мотиваційних програм для персоналу.
• Коучинг.

Керуюча мережею магазинів у західному регіоні

з 11.2015 по 02.2016 (3 місяці)
Мережа магазинів «Товари від А до Я» (8 магазинів), Луцьк, Рівне (Роздрібна торгівля)

• організація ефективної роботи магазинів 6 маг.у м.Луцьк, 1 маг. м.Ківерці,1.м.Рівне;
• забезпечення дотримання мережевих стандартів компанії;
• оперативне керівництво діяльністю магазинів (виконання планових показників);
• аналіз результатів продажів (кількість чеків, довжина чеків, середній чек) та якості
обслуговування покупців (результати Таємного покупця);
• Управління персоналом: підбір персоналу;навчання; мотивація і контроль

Менеджер з питань регіонального розвитку (Зональний менеджер)

з 10.2014 по 10.2015 (1 рік)
ТОВ “Мікрокредит”,, Луцьк, Рівне, Ковель, Дубно, Нововолинськ, Червоноград, (Фінансова галузь)

• Відкриття з «нуля» та розвиток мережі з 6 філій та 12 секторів продаж кредитних продуктів
національної фінансової компанії в західному регіоні України;
• Організація роботи, у вищеперерахованих філіях, поставлення цілей та контроль за
виконанням поточних планових показників;
• Підбір, навчання та мотивація усіх спеціалістів філій;
• Забезпечення продажів всіх кредитних продуктів, з використанням всіх доступних каналів та
варіантів продажу.

Керівник філії №12 у м. Луцьк

з 01.2014 по 09.2014 (8 місяців)
ТОВ “Мікрокредит”,, Луцьк (Фінансова галузь)

• Відкриття регіональної Луцької філії ТОВ “Мікрокредит”;
• Формування клієнтської бази
• Створення команди: набір, навчання, а також розвиток філії в цілому
• Організація продажу кредитних продуктів;
• Організація процесу надання кредиту та контроль за його погашення клієнтом
• Розвиток бренду компанії на ринку фінансових послуг західного регіону України.

Директор філії №1 у м. Житомир

з 07.2013 по 01.2014 (6 місяців)
ТОВ “Ізі Кредит”,, Житомир (Фінансова галузь)

• Розвиток клієнтської бази.
• Організація процесу надання кредиту та контроль за його погашення клієнтом;
• Досягнення поставлених цілей та контроль за роботою філії в цілому;
• Робота з персоналом та командою кредитних менеджерів;
• Набір та навчання кредитних консультантів;
• Робота з проблемною заборгованістю;
• Організація рекламних заходів, розвиток бренду компанії.

Освіта

Луцький національний технічний університет

Факультет Бізнесу. Спеціальність «Економіка підприємства», Луцьк
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 8 місяців)

Вища з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Методична підготовка з проведення бізнес-тренінгів на тему «Методологія розробки, створення та проведення ефективних тренінгів»

2015 р.

Сертифікація «Школа коучінгу», практикум та 30 денна практика. Академія успіху М.Латанського. м.Київ

2016 р.

Курс «Систематизація бізнесу» Бізнес-Конструктор. К.Куницький. м.Київ.

2017 р.

Практикум «МегаМеркетинг», LiftMarketing. м.Львів

2017 р.

Серія програм по вивченню НЛП, Алуніка Доброковольська. м.Кїів

2018-2019 рр.

Курс "Формування стратегії компанії". ВУМ

2017 р.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

У зв'язку з переїздом у м.Львів, по сімейним обставинам - буду рада пропозиціям по роботі саме у цьому місті.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: