• PRO

Андрій

Директор елеватора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Львів, Полтава, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор елеватора/комерційний директор

з 06.2020 по 08.2022 (2 роки 2 місяці)
ТОВ Компанія «Добробуд-Сервіс», Балаклія (Сільське господарство, агробізнес)

• Управління мобільним сучасним елеватором (2020 року) з потужністю одночасного зберігання 10 тис. тонн зернових та олійних культур та до 70 тис. тонн на рік при семикратному оберті складських потужностей.
• Організація контролю за якістю продукції що надходить на зберігання та якістю послуг що надаються на всіх етапах виробництва
• Будівництво та запуск з "нуля" сепаратора БСХ-200, реконструкція підлогових складів, під'їзних залізничних шляхів, офісних приміщень.
• Моніторинг зернових та олійних ринків, курсів та котирувань на біржах. Створення та розширення клієнтської бази виробників та трейдерів. Купівля та продаж сільгосппродукції, документальне супроводження та контроль угод з купівлі-продажу та складського зберігання на всіх етапах. Фінансування угод по купівлі, залучення кредитних коштів.
• Проведення тендерів на поставку обладнання, ТМЦ та послуг.
• Планування, організація та контроль виконання ППР, поточного ремонту, регламентних та інших робіт згідно бюджету і графіків їх виконання.
• Організація транспортної та складської логістики укладання угод з авто та ЗД перевізниками.
• Проведення переговорів та зустрічей з потенційними клієнтами, диференціація тарифів на послуги елеватора для збільшення обсягів зберігання та відвантаження.
• Бюджетування, контроль та аналіз виконання бюджету.
• Підбір, навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація персоналу з урахуванням сезонності робіт.
• Постановка задач та контроль їх виконання.
• Забезпечення дотримання трудового законодавства, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежного захисту.
• Управління колективом до 20 чоловік.
• Контроль надходження та витрат грошових коштів, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю.
• Надання оперативної та періодичної звітності керівництву компанії та контролюючим органам.
• Періодичне проходження курсів та перевірки знань згідно діючого законодавства з охорони праці.
• Наявність допусків з ОП (зберігання та переробка зерна, загальні питання, ОП в газовому господарстві).
• Участь в тематичних виставках і семінарах, конференціях.
Рекомендації
• готовий надати на вимогу

Начальник елеватора

з 03.2011 по 05.2020 (9 років 2 місяці)
ПрАТ "Агрокомбінат"Слобожанський", Харківська область, Чугуївський район, смт Чкаловське (Сільське господарство: свинарство,рослинництво,оптова торгівля)

ПрАТ «Агрокомбінат «Слобожанський» - система повного циклу, яка містить в собі все від вирощування сільськогосподарських культур, переробки їх в комбікорм для власного свинопоголів'я і до виробництва кінцевої ковбасно-м'ясної продукції під власною ТМ «Слобожанські Традиції». Колектив 650 чоловік.
•Управління комплексом зі зберігання та переробки зернових і олійних культур потужністю до 70 тис. тонн на рік при подвійному обороті складських потужностей.
• Управління складами зі зберігання тарних вантажів (премікси, добавки) потужністю до 5 тис. тонн на рік.
• Організація давальницької переробки комбікормів до 3500 тонн на місяць на підрядних комбікормових заводах (договори, логістика, контроль якості , розрахунки, документообіг).
• Переробка сої, виробництво соєвої макухи та олії потужністю 50 тонн на добу.
• Організація контролю за якістю послуг та продукцією що виробляється, складський облік.
• Будівництво та запуск виробництв з "нуля": соєвий цех, комплекс з очищення зерна, склади для зберігання зерна.
• Керівництво реконструкцією приміщень та частковим монтажем обладнання комбікормового заводу потужністю 300 тонн на добу.
• Проведення тендерів на поставку обладнання, ТМЦ.
• Планування, організація та контроль виконання ППР, поточного ремонту, регламентних та інших робіт згідно бюджету і графіків їх виконання.
• Успішне впровадження технології зберігання зернових в силобігах (рукавах).
• Організація транспортної та складської логістики.
• Укладення договорів на закупку та реалізацію сільгосппродукції моніторинг ринку, ведення переговорів.
• Закупівля шротів та добавок для виробництва комбікормів.
• Бюджетування, контроль та аналіз виконання бюджету.
• Підбір, навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація персоналу з урахуванням сезонності робіт.
• Постановка задач та контроль їх виконання.
• Забезпечення дотримання трудового законодавства, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежного захисту.
• Управління колективом до 50 чоловік.
• Контроль надходження та витрат грошових коштів, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю.
• Надання оперативної та періодичної звітності керівництву компанії та контролюючим органам.
• Періодичне проходження курсів та перевірки знань згідно діючого законодавства з охорони праці.
•Наявність допусків з ОП (зберігання та переробка зерна, загальні питання, ОП в газовому господарстві).
• Участь в тематичних виставках і семінарах, конференціях в Україні та за кордоном (Данія).
Рекомендації
• готовий надати на вимогу

Менеджер з логістики

з 08.2009 по 03.2011 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Кернел-Трейд", ТОВ "Укрзернотранс", ТОВ "Метрудтранс", Харків (Транспорт, логістика)

•Організація перевезень залізничним та автотранспортом зернових та олійних культурив порти України та за кордон.
• Своєчасне формування та надання заявок і документів, необхідних для відвантаження.
• Складання планів та графіків відвантаження.
• Документальне супроводження: робота з ЗД та контролюючими державними структурами (подача заявок та отримання сертифікатів ).
• Складання звітності
Рекомендації
• Бєлікова Лариса Анатоліївна (начальник відділу логістики , ТОВ "Кернел-Трейд")
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Головний економіст

з 06.2005 по 08.2009 (4 роки 2 місяці)
ЗАТ "Великобурлуцьке хлібоприймальне підприємство" ТОВ"Кернел-Трейд", Великий Бурлук (Сільське господарство, агробізнес)

Бюджетування, ФОП, контроль та аудит. АГД. Калькулювання собівартості. Ціноутворення. Оптимізація структури та персоналу.

Підготовка до впровадження стандартів ISO 9001 и HACCP. ЗД Логістика в ТОВ "Кернел-Трейд" (сумісництво).
Рекомендації
• Криничанський Володимир Іванович (Директор, ЗАТ "Великобурлуцьке хлібоприймальне підприємство")
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адміністратор відділу закупок

з 06.2004 по 06.2005 (1 рік)
ЗАТ «Євротек", Великий Бурлук (Сільське господарство, агробізнес)

Закупка зернових та олійних культур. Проведення переговорів, створення та удосконалення клієнтської бази,укладання договорів, контроль платежів, ведення звітності .

Рекомендації
• Дягєлєв Олександр Олексійович (Начальник відділу закупок, ЗАТ "Євротек")
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Економіст, головний економіст, менеджер з логістики (сумісництво)

з 07.1999 по 06.2004 (4 роки 11 місяців)
ЗАТ "Великобурлуцьке хлебоприймальне підприємство" ЗАТ"Євротек", Великий Бурлук (Сільське господарство, агробізнес)

Бюджетування, ФОП, контроль та Аудит ГД. ЖЗ Логістика (сумісництво)

Рекомендации
• Буханько Дмитро Валентинович (Директор департаменту з якості та организаційного розвитку, ЗАТ "Євротек")
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інспектор, ревізор

з 12.1994 по 06.1999 (4 роки 6 місяців)
Великобурлуцька Державна податкова інспекція, контрольно-ревізійне управління, Великий Бурлук (Адмiнiстрацiя, керівництво середньої ланки)

Контроль та аудит в бюджетній сфері

Освіта

Харківський Державний Економічний Университет

Економіка,магістр державного управління, Харків
Вища, з 1996 по 1997 (1 рік)

Харківська Державна Академія Міського Господарства

Економіка Управління в Будівництві, інженер-економіст, Харків
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Сила якості. Визначення якості зернових та олійних культур, контроль, арбітраж.

2019 рік. м. Одеса

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Водійські права кат. B
  • Бухгалтерський облік
  • Планування
  • Бюджетування
  • Веб-браузери
  • Express
  • Управління бізнес процесами на елеваторі.
  • Управління персоналом, мотивація,КPI

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:
• аналітичні навички;
• ініціативність;
• комунікабельність;
• мотивація;
• вміння працювати в команді;
• відповідальність;
• настрій на самореалізацію та успіх;
Інтереси:
Волонтерство для ЗСУ.
Додатково:
Одружений, доньці 22 роки, заміжня.
Наявність власного автомобілю.
Готовність до переїзду.
Готовність до відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: