Резюме від 19 травня 2024 PRO

Олег

Керівник напрямку, проекту, підрозділу розвитку бізнесу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту продажів

з 08.2017 по нині (6 років 10 місяців)
ТОВ "Октопус Енерджі", Київ (Енергоефективна теплогенерація)

1.Організація роботи Департаменту продажів:
a.Сегментація клієнтів: B2B, B2G, B2C – визначення портрету клієнта, «споживчого кошика», основних аргументів та конкурентних переваг при роботі з запереченнями, вагомих важелів та мотивів прийняття рішень для кожного з сегментів.
b.Безпосередня участь у розробці та впровадженні «Матриці відповідальності» співробітників компанії.
c.Розробка та впровадження стандартизованих документів (комерційні пропозиції, договори, акти, листи – пропозиції, тощо)
d.Організація процесів участі компанії у відкритих торгах на майданчиках «Прозоро», «ДТЕК-Тендерс».
e.Організація процесу співпраці з партнерами та дилерами Octopus – Дилерська програма лояльності, типовий договір, укладання договорів з партнерами, супроводження співпраці.
2.Реалізація енергоефективних рішень з використанням повітряних теплових насосів Octopus – продажі – обсяг надходжень за 2019 рік становить 23,0 млн. грн.:
a.Залучення та реалізація проектів з ключовими клієнтами: Київський університет імені Бориса Грінченка (два контракти), Басейн підводного плавання (м. Київ), Компанія «Візард», «ДТЕК-Еско»», КП ГВП при КМДА, Богодухівський молокозавод, Житомирський молокозавод, ДП «Дінтер Україна Скала».
b.Підготовка комерційних пропозицій, укладання договорів, супроводження процесу виконання договорів: постачання обладнання, проектні роботи, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, розрахунки за договорами.
c.Безпосередня участь у тендерних процедурах «Прозоро», «ДТЕК-Тендерс», підготовка пакетів документів, участь у торгах – 100% позитивний результат.
d.Участь у профільних виставках, виступи з презентаціями енергоефективно обладнання на форумах та конференціях (для ОСББ, представників місцевих громад тощо).

Директор департаменту регіональної мережі/Директор Департаменту ліквідаційних процедур

з 07.2012 по 07.2017 (5 років)
ПАТ "БРОКБІЗНЕСБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Ліквідація Банку:
a.Організація процесу реалізації майна банку – співпраця з оцінювачами, формування ліквідаційної маси, визначення лотів для проведення аукціонів, співпраця з організаторами торгів та аукціонів, продаж майна. Реалізовано 90 одиниць автотранспорту на загальну вартість 11,99 млн. грн. Проведений підготовчий процес формування лотів та організації торгів з продажу інших активів.
b.Управління нерухомістю банку – пошук потенційних покупців основних засобів, здача в оренду приміщень відділень разом з ТМЦ до моменту продажу. Розроблені та затверджені принципи розрахунку вартості оренди основних засобів, типові договори, приведення вартості раніше укладених договорів оренди до затверджених стандартів оренди та умов стандартизованих договорів. Супроводження діючих договорів оренди.
Укладено 27 договорів оренди на загальну суму більше ніж 800 тис. грн. на місяць, в т. ч. власних приміщень банку разом з банківським обладнанням, а також обладнання відділень, що розміщувались у орендованих приміщеннях до моменту їх продажу.
c.Організація перевезень майна банку – разом з зовнішнім перевізником розроблено графік та логістику вивезення і розміщення основних засобів на складах для подальшої організації огляду потенційними покупцями. Починаючи з лютого 2015 р., станом на квітень 2015 року вивезено майно з 114 приміщень з 174 орендованих та 112 одиниць ПТКС з 868.
d.Згортання мережі банку – організація процесу ліквідації відділень, розірвання договорів оренди приміщень (для відділень та ПТКС).
e.Організація адміністративно-господарського забезпечення функціонування банку.
2.Управління мережею продажів:
a.Розроблено та впроваджено нову структуру управління мережею продажів.
b.Розробка та доведення до мережі планових бізнес показників в розрізі центрів фінансової відповідальності, на підставі фінансової моделі, контроль їх виконання.
c.Організація процесу та безпосередня участь в оцінці персоналу мережі.
d.Участь у розробці та впровадженні системи мотивації співробітників фронтальних підрозділів.
e.Організація та проведення процесу оцінки якості роботи мережі (таємний покупець, таємний дзвінок), формування управлінських рішень та заходів по її підвищенню.
f.Розроблено та впроваджено систему оцінки ефективності роботи точок продажів, (коефіцієнти ефективності, система ключових показників KPI).
g.Моніторинг ефективності функціонування точок продажів на підставі розробленої моделі.
h.Розроблено та проведено невідкладні заходи по підвищенню ефективності роботи мережі, в тому числі шляхом скорочення витрат на її утримання.
3.Розвиток мережі продажів
a.Розроблено та впроваджено стандарти технічного оснащення та обладнання підрозділів регіональної мережі.
b.З метою підвищення ефективності роботи мережі відкрито 19 нових відділень, переміщено 23 діючих, ліквідовано 132 неефективних відділення.

Заступник директора головного департаменту продажів

з 05.2005 по 07.2012 (7 років 2 місяці)
ПАТ АБ "Укргазбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Розвиток мережі продажів
a.Розроблено та впроваджено стандарти розвитку та функціонування мережі продажів.
b.За 4 роки створено більше 300 нових точок продажів, встановлено 400 банкоматів. По розгалуженості мережі Банк з 20 перемістився на 10 позицію серед Банків України.
c.Розроблено та частково впроваджено проект альтернативних каналів продажів.
d.Успішно реалізовано проект переходу на єдиний баланс, реорганізовано 22 балансові філії.
2.Управління мережею продажів:
a.Розроблено та впроваджено нову структуру управління мережею продажів.
b.Розроблено фінансову модель встановлення планових бізнес показників для точок продажів.
c.Розробка та доведення до мережі планових бізнес показників в розрізі центрів фінансової відповідальності, на підставі фінансової моделі, контроль їх виконання
d.Організація та проведення процесу оцінки якості роботи мережі (таємний покупець, таємний дзвінок), формування управлінських рішень та заходів по її підвищенню.
e.Організація процесу навчання персоналу мережі.
f.Участь у розробці та впровадженні системи мотивації співробітників фронтальних підрозділів.
g.Розроблено та впроваджено систему оцінки ефективності роботи точок продажів, в умовах кризи (коефіцієнти умовної ефективності, система ключових показників KPI). Ліквідовано, реорганізовано або призупинені точки продажів, що не відповідають критеріям ефективності.
h.Моніторинг ефективності функціонування точок продажів на підставі розробленої моделі.
i.Розроблено та проведено невідкладні заходи щодо підвищення ефективності роботи мережі, в тому числі шляхом скорочення витрат на її утримання (за 6 місяців 2009 року витрати на утримання мережі скорочено на 39%).

Директор департаменту розвитку та підтримки інфраструктури

з 10.2001 по 05.2005 (3 роки 7 місяців)
АКБ "ТАС-Комерцбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Досвід роботи по створенню та супроводженню мережі відділень та філій (пошук приміщень, складання бізнес–планів, комплектація орг. технікою, підбір персоналу, реєстрація в НБУ), складання та контроль виконання бюджетних показників мережі. За 3,5 роки створення 28 відділень банка и 21 філія.

Координатор системних проектів

з 11.2000 по 10.2001 (11 місяців)
АТ "Укрінбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досвід роботи в комерційному банку на протязі 1 року по створенню мережі територіально відокремлених безбалансових відділень банку в місті Києві. За період роботи створено чотири відділення в м. Києві. (опис маркетингової моделі, створення єдиного стилю, пошук приміщення, ремонт, комплектація меблями та необхідною технікою, підбір та підготовка персоналу, підготовка документів та реєстрація в НБУ, наповнення клієнтської бази)

Комерційний представник

з 11.1998 по 11.2000 (2 роки)
СП "ТекноУкраїна", Київ (обладнання для громадського харчування та переробки с/г продукції)

Постачання технологічного обладнання для громадського харчування та переробки с/г продукції

Директор

з 05.1997 по 11.1998 (1 рік 6 місяців)
ООО "Олмер", Київ (Видавнича діяльність та реклама)

Начальник кредитного управления

з 09.1993 по 05.1997 (3 роки 8 місяців)
АКБ "Незалежність", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Опыт работы 3,5 года, в том числе 2,5 года на должностях от начальника отдела до начальника кредитного управления.

Освіта

Київський державний економічний університет

Фінанси та кредит, Київ
Вища, з 1993 по 1997 (3 роки 10 місяців)

Київський політехнічний інститут

Електро-енергетичний, мережі та системи, Київ
Вища, з 1983 по 1989 (5 років 6 місяців)

Знання і навички

Windows MacOS

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Участвовал в тренингах и имею соответствующие сертификаты:

•Стратегический тайм-менеджмент
•Корпоративный тайм-менеджмент
•Управление людьми и мотивация
•Оптимизация внутрикорпоративной деятельности с MS Outlook

Легко осваиваю новые знания

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: