Резюме від 15 травня 2024 PRO

Анатолій

Операційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 11.2020 по 04.2024 (3 роки 5 місяців)
INWITE, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Обовʼязки: розвиток мережі, контроль операційної діяльності філій, комунікація із замовниками, робота з кошторисами (створення,погодження,впровадження), оптимізація бізнес-процесів, контроль бюджету, формування та реалізація стратегічного плану розвитку, створення та розвиток команд менеджерів різного рівня, виконання запланованих бізнес завдань. Досягнення: створення філій та формування команд у містах Львів, Одеса,Вінниця; оптимізація бізнес- процесів, розширення мережі обʼєктів обслуговування, запуск масштабних проєктів, створення ефективної моделі комунікації в команді для оперативного вирішення робочих питань, підвищення рентабельності проєктів.

Куратор групи магазинів, Заступник операційного директора

з 12.2016 по 09.2020 (3 роки 9 місяців)
Фора, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
•Організація та впровадження операційних процесів, супровід кураторів групи магазинів
•Взаємодія з відділом HR (плинність персоналу, комплектування штату, кадровий резерв)
•Розвиток сервісу в магазинах, Сервісна трансформація компанії, робота над NPS
•Розвиток, мотивація та контроль результативності кураторів, коучинг
•Робота з відділом маркетингу (збільшення використання карт лояльності)
•Участь в оцінці кандидатів для розвитку через асесмент
•Відкриття та супровід нових магазинів та магазинів після ребрендингу

•Досягнення:
•Покращення NPS компанії з 20% до 51%
•Збільшення використання карт лояльності в мережі з 24% до 48%
•Досягнення цільових показників KPI кризових об'єктів
•Покращення показника плинності на 24% (с 6,98% до 5,30%)
•Досягнення 96% комплектації штату магазинів (покращення на 18%)
•Супровід відкриття 14 навчальних центрів для персоналу
•100% виконання плану по підготовці кадрового резерву

Регіональний керуючий

з 08.2007 по 11.2016 (9 років 3 місяці)
ООО «Альянс Холдинг» ( Shell Retail Ukraine), Київ (Автобізнес та автосервіс)

Посада: Керуючий регіоном (в підпорядкування 6
територіальних менеджерів мережі АЗС Шелл в Україні та
безпосереднє керівництво 14 АЗС в Києві)
Обов'язки:
•стратегічне та адміністративне управління мережею АЗС
•бюджетування та бізнес-планування
•розробка та впровадження нових стандартів обслуговування
•запуск та впровадження нових проектів та ініціатив щодо
покращення операційної діяльності АЗС
•розробка та впровадження методів оптимізації операційних
процесів на АЗС;
•підвищення прибутковості мережі АЗС (аналіз звітів P&L,зменшення
витрат, оптимізація обліку, покращення продажів)
•розробка та впровадження концепції продажів супутніх
товарів
•рекрутинг та коучинг керуючих територією та начальників АЗС
•участь у створенні концепції торгової зали, кафе, переобладнання
АЗС
•залучення нових клієнтів B2B, B2C

Досягнення:
• зниження витрат на сервісне обслуговування на 25%
• отримання сертифікату Green Belt за оптимізацію операційних процесів на АЗС
• зниження втрат по супутнім товарами вдвічі та по паливу на 30%
• створення кадрового резерву начальників та територіальних керуючих
• покращення прибутковості АЗС за рахунок збільшення продажів високо маржинальних продуктів, преміальних видів палива та
зниження суми на додаткові витрати
• разом із командою став переможцем у всесвітньому змаганні в компанії Шелл із приросту продажів преміальних видів палива

Оператор, начальник зміни, начальник АЗС

з 03.2002 по 08.2007 (5 років 5 місяців)
«Золотий Гепард", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
• контроль операційної діяльності АЗС
• підбір та розвиток персоналу лінійної та середньої ланки
• взаємодія із державними органами різного рівня
• впровадження нової програми лояльності та стандартів обслуговування
• бюджетування та контроль витрат
• дотримання вимог у галузі охорони праці, пожежної та
екологічної безпеки, податкового законодавства України
Досягнення:
• сформував кадровий резерв (виховав із касирів 5 начальників АЗС)
• запуск першої в мережі мийки самообслуговування на АЗС
• впровадження нової концепції кафе при АЗС
• утримання витрат у рамках бюджету зі збільшенням продажу палива та супутніх товарів

Освіта

Вінницький фінансово-економічний університет (заочно)

Спеціальність: Менеджмент організацій та адміністрування, Вінниця
Вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

Вінницький Державний педагогічний інститут

Спеціальність: Вчитель фізичної культури та методист спортивно-масової роботи, Вінниця
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг «Ситуаційне лідерство», Тренінг «Інструменти керівника» ,Тренінг по проведенню оцінки кандидатів по методу асесмент

2017-2020

«Anti-bribery and Corruption», «Global Antitrust Virtual Training», «Anti-bribery principles», «Code of Conduct"

2007-2016

«Керівництво людьми» , «Управління організацією обслуговування», «Управління часом» компанії «КРОК Бізнес Консалтинг»

2002-2007

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Комунікабельність Стратегічне планування Управління командою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: